درج نظر
مطالعه: 1 دقیقه
برنامه زندگی پس از زندگی

برنامه زندگی پس از زندگی

برنامه زندگی پس از زندگی به کارگردانی و اجرای عباس موزون است که از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. این برنامه ژانر ماورائی و گفتگو محور دارد.

برنامه زندگی پس از زندگی به کارگردانی و اجرای عباس موزون است که موضوع آن به بیان تجربیات نزدیک به مرگ افراد مختلف می‌پردازد. برنامه زندگی پس از زندگی از سال ۱۳۹۹ از شبکه چهار شروع شد و تا سال ۱۴۰۳ ادامه دارد. در ادامه با آسمونی باشید تا به معرفی برنامه زندگی پس از زندگی بپردازیم.

نام برنامه زندگی پس از زندگی
مجری عباس موزون
سال انتشار ۱۳۹۹
ژانر گفت‌وگو محور/ماورائی
تعداد قسمت‌ها ۵ فصل
توزیع‌کننده شبکه چهار

 

برنامه زندگی پس از زندگی

درباره برنامه زندگی پس از زندگی

برنامه زندگی پس از زندگی اولین بار به عنوان ویژه برنامه پیش از افطار ماه رمضان سال ۱۳۹۹ از شبکه چهار پخش شد. مجری برنامه زندگی پس از زندگی عباس موزون است. برنامه زندگی پس از زندگی تجربیات افرادی را بیان می‌کند که تجربه‌‌ نزدیک به مرگ یا حتی مرگ تقریبی داشته‌اند و از کالبد جسم خارج شده‌ و عالم متفاوتی را درک کرده‌اند.

عباس موزون مجری برنامه زندگی پس از زندگی

زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی ساعت ۱۷ هر روز ماه رمضان و تکرار آن هم روز بعد ساعت ۱ بامداد و ۱۲:۳۰ ظهر از شبکه چهار می‌باشد. برنامه‌ها ضبط شده است و در آرشیو شبکه چهار موجود است.

برنامه زندگی پس از زندگی از شبکه 4

حواشی برنامه زندگی پس از زندگی

مجری و تهیه کننده برنامه زندگی پس از زندگی درباره برنامه‌اش توضیحاتی داده بود. وی گفته بود به مهمانان برنامه ما تهمت ناجوانمردانه‌ای زدند مبنی بر این‌که ما به آنها برای بیان تجربه‌هایشان پول داده‌ایم. این تهمت دروغ است و هیچ از مهمان‌ها ریالی از طرف ما نگرفته‌ است. عباس موزون مجری و تهیه کننده برنامه «زندگی پس از زندگی» در یک نشست رسانه‌ای اعلام کرده بود که او شرم دارد این تهمت را حتی اظهار کند. در کل سه فصل برنامه یک نفر بود که مشکل شدید مالی داشت. او می‌خواست دخترش را به خانه بخت بفرستد و پولی نداشت. وقتی متوجه شدیم مساله‌اش را به کمک یک موسسه خیریه حل کردیم. ولی همان لحظه تجربه گر را با این که تجربه‌اش عالی بود کنار گذاشتیم. من از ترس حرف مردم اجازه نمی‌دهم مسائل مادی داخل کار بیاید. عباس موزون گفته بود: با یکی از تجربه گران ما تماس گرفتند و از او خواستند که بگوید من پول گرفتم تا  فیلمش را پخش کنند. آنها می‌خواستند در ازای این اعتراف دروغ به او ارز دیجیتال بدهند.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «برنامه زندگی پس از زندگی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره برنامه زندگی پس از زندگی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.