زمان مطالعه: 1 دقیقه
چگونه راحتتر یک عادت را دروجودمون نهادینه کنیم؟

چگونه راحتتر یک عادت را دروجودمون نهادینه کنیم؟

برای اینکه شما بتوانید عادتی خوب درخود نهادینه کنید چند مرحله را باید طی کنید.

برای اینکه شما بتوانید عادتی خوب درخود نهادینه کنید چند مرحله را باید طی کنید. ابتدا عاداتی که دارید را لیست کنید. دومین گام عاداتی که می خواهید در خود نهادینه کنید را بنویسید .

شما باید هدف داشته باشید وعادات خودرا با هدفتان بررسی کنید ایا این عادات شمارا به اهدافتان نزدیکتر می کند یا دورتر می سازد؟
اگر عادات شما باعث نزدیکتر شدن به اهدافتان میشود پس عادات خوبی به حساب می ایند وان دسته که شمارا از اهداف دور میکند عادات خوبی نیستند .زمانیکه عادات را بنویسید وزمان عمل به انها باید برنامه داشته باشید درواقع به ان می گویند پیاده سازی یعنی شما در روز وزمان مشخص عادتی را که میخواهید انجام میدهید اگر این عادات منطبق با ذات ودرون شما باشد با تکرار وتمرین دروجودتان نهادینه خواهد شد واگر این عادات با ذات ودرون شما همخوانی وهم راستا نباشد به راحتی به دست فراموشی سپرده خواهد شد.

نظر خود را درباره «چگونه راحتتر یک عادت را دروجودمون نهادینه کنیم؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چگونه راحتتر یک عادت را دروجودمون نهادینه کنیم؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.