زمان مطالعه: 1 دقیقه
طولانی‌ترین شب آنلاین سال چگونه از امکانات آنلاین بهره ببریم

طولانی‌ترین شب آنلاین سال چگونه از امکانات آنلاین بهره ببریم

شک نکنید که اگر به بزرگ‌ترها آموزش دهید که چگونه از امکانات آنلاین بهره ببرند، یلدای امسال خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما رقم می‌زند.

شاید تا همین چند وقت پیش نمی‌توانستیم تصور کنیم که بسیاری از کارها را می‌توان به‌صورت آنلاین انجام داد. اما به‌مرور زمان متوجه شدیم که بسیاری از خدمات، ازجمله امور اداری و بانکی را بدون خروج از خانه می‌توان مدیریت کرد.شک نکنید که اگر به بزرگ‌ترها آموزش دهید که چگونه از امکانات آنلاین بهره ببرند، یلدای امسال خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما رقم می‌زند.

دید و بازدید آنلاین

طولانی‌ترین شب آنلاین سال چگونه از امکانات آنلاین بهره ببریم
طولانی‌ترین شب آنلاین سال چگونه از امکانات آنلاین بهره ببریم

بهره‌گیری از تماس‌های ویدئویی، پس از شیوع ویروس کرونا نه‌تنها در ایران که در کل دنیا به امری عادی تبدیل شده است. با این حال، شاید این امکان در شب یلدای ایرانی بیش از هر زمان دیگری ضرورت خود را نشان دهد. اگرچه واتساپ فقط می‌تواند از  8 تماس پشتیبانی کند، اما این به‌معنای آن است که 8خانواده می‌توانند با هم از این طریق ارتباط برقرار کنند و شب یلدای منحصر‌به‌فردی را رقم بزنند.

خریدهای یلدا

شاید یکی از جذابیت‌های میوه‌فروشی‌ها، آجیل و شیرینی‌فروشی‌ها مراجعه و ملزومات برگزاری این جشن را تهیه کنند. امسال اما توصیه می‌شود که از پلتفرم‌های آنلاین برای انواع خرید استفاده شود تا احتمال انتقال ویروس کاهش یابد.

فال حافظ

بزرگ‌تر فامیل دیوان حافظ را می‌گشاید تا شعری بخواند و آن را تفسیر کند. اگرچه امسال نمی‌توانیم به‌خاطر سلامت همین بزرگ‌ترها از فال حافظ به‌صورت حضوری بهره ببریم، اما هم از طریق تماس ویدئویی می‌توان این کار را انجام داد، هم می‌توان از پلتفرم‌های ویژه فال حافظ بهره برد.

قصه‌گویی مجازی

قصه‌گویی هم از سرگرمی‌های شب یلداست. بعضی از بزرگ‌ترها در این شب، کودکان و نوجوانان را دور هم جمع می‌کنند و قصه‌های شیرین و جذابی را برای آنها تعریف می‌کنند. این کار امسال هم از طریق امکانات اینترنتی و پلتفرم‌های قصه‌گویی امکان‌پذیر است.

کادو برای عزیزان

در سال‌های اخیر، کادو دادن در شب‌های یلدا بین بعضی از خانواده‌ها رایج شده است. اگر شما هم جزو این گروه هستید، لطفا از خانه خارج نشوید و کادوهای خود را به‌صورت آنلاین سفارش و تحویل عزیزان‌تان دهید.

بازی‌های آنلاین یلدایی

اکنون کافی است در اینترنت با جست‌وجویی ساده بازی‌هایی را دانلود کنید که به‌عنوان مثال، با دخترخاله یا پسر عموی خود که در خانه خود هستند، سرگرم شدن به‌صورت آنلاین را تجربه کنید. منچ، ماروپله، اسم و فامیل، بازی کلمات، دوزبازی، دبرنا، بیلیارد، نقطه‌بازی و... از بازی‌هایی هستند که می‌توانید دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

نظر خود را درباره «طولانی‌ترین شب آنلاین سال چگونه از امکانات آنلاین بهره ببریم» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره طولانی‌ترین شب آنلاین سال چگونه از امکانات آنلاین بهره ببریم فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.