زمان مطالعه: 1 دقیقه
معرفی برنامه ضبط مکالمه اندروید

معرفی برنامه ضبط مکالمه اندروید

در این بخش از آسمونی با معرفی برنامه های ضبط مکالمه در هنگام صحبت در خدمتتان هستیم.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

ضبط مکالمه

وجود یک اپلیکیشن ضبط تماس در گوشیتان لازم است چرا که شما توانایی به خاطر سپردن همه مکالمات را ندارید. ممکن است تماس مهمی داشته باشید و لازم شود جزئیات را به طور دقیق به ذهنتان بسپارید. یا در مواردی بخواهید به آنچه در یک مکالمه تلفنی گفته شده، استناد کنید. این کار با وجود یک ضبط‌کننده تماس در گوشی‌های اندرویدیتان میسر می‌شود.

معرفی برنامه های ضبط مکالمه

1- Cube Call Recorder ACR Premium v2.3.204
به شما امکان می‌دهد به راحتی تماس‌های ورودی و خروجی و مکالمات خود در محبوب‌ترین برنامه‌های VoIP را ضبط کنید. این برنامه در حال حاضر از تماس‌های تلفنی و برنامه‌های اسکایپ، وایبر، واتس‌اپ، هنگ‌اوتس، فیسبوک، ایمو پشتیبانی می کند.

2- Call Recorder – ACR v34.0
یک برنامه مجانی ضبط صدا است که به شما امکان می‌دهد تنها با سه لمس به ضبط، پخش و اشتراک‌گذاری صدا بپردازید رابط کاربری ساده و زیبای برنامه به شما کمک می‌کند تا صداهایی واضح و متعادل ضبط کنید.

3- Automatic Call Recorder Pro v6.11.2
با استفاده از این برنامه زندگی شما هوشمندتر از قبل خواهد شد. توسط این برنامه شما قادر خواهید بود مکالمات را در صورت نیاز به صورت دو طرفه بدون آن که شخص مقابل متوجه شود با بهترین کیفیت ضبط نمایید .

نظر خود را درباره «معرفی برنامه ضبط مکالمه اندروید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی برنامه ضبط مکالمه اندروید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.