زمان مطالعه: 1 دقیقه
صد عکس برگزیده جام جهانی( بخش نهم)

صد عکس برگزیده جام جهانی( بخش نهم)

تیم ملی برزیل با قهرمانی در جام جهانی 2002 و تیم ملی ایتالیا با فتح جام جهانی 2006 پرافتخارترین تیمهای تاریخ جام جهانی در ابتدای قرن 21 لقب گرفتند.

مهدی زارعی- آخرین شگفتی‌سازان جام 2002 در مرحله نیمه‌نهایی از پای درآمدند. تیم تركیه (پیراهن قرمز) نیز در این لحظه دروازه خود را به روی «رونالدو» باز شده دید تا برزیل با شكست تركیه راهی فینال گردد.

  • اسكوربود مدل 2002 – آن هم از جنس دیدار نهایی! دو گل رونالدو باعث پیروزی (2-0) برزیل بر آلمان شد تا برزیل به پنجمین عنوان قهرمانی خود دست یابد.

  • جام‌جهانی 2006 با چنین توپهایی برگزار شد. توپهایی با مارك آدیداس كه نام دو تیم حاضر در میدان بر روی آن حك شده بود.

  • اوج شكوه جام جهانی در دومین میزبانی آلمان در این بازی‌ها، شور و شوق ژرمن‌ها بر شكوه مسابقات افزود اما تیم میزبان فاقد قدرت كافی برای قهرمانی بود.

  • دو كاپیتان از فصل گذشته، دیدار رده‌بندی جام جهانی 2006، آخر دیدار ملی كاپیتان آلمان (اولیور كان) و كاپیتان پرتغال (لوییس فیگو) بود.

  • آلمان‌ها از كسب عنوان سوم جام راضی به نظر می‌رسند. دلیل این امر نیز چیزی جز نتایج ضعیف تیم ملی آلمان طی سالهای 1990 تا 2006 نبود.

  • سرنوشت جام 2006 در این لحظه رقم خورد: جایی كه «دیوید ترزه‌گه» پنالتی خود را به تیر دروازه كوبید تا ایتالیا به لطف همین ضربه فرانسه را شكست دهد.

  • پایان ضربات پنالتی و آغاز شادی قهرمانان ایتالیایی. آتزوری برای چهارمین بار فاتح جام جهانی شد.

  • قسمت زیرین جام جهانی فوتبال. مشاهده می‌كنید كه نام قهرمانان در این بخش از جام حك می‌گردد.

نظر خود را درباره «صد عکس برگزیده جام جهانی( بخش نهم)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره صد عکس برگزیده جام جهانی( بخش نهم) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.