زمان مطالعه: 1 دقیقه
صد عکس برگزیده جام جهانی فوتبال( بخش دوم)

صد عکس برگزیده جام جهانی فوتبال( بخش دوم)

در دوره های سوم و چهار جام جهانی فوتبال، تیمهای ایتالیا و اروگوئه قهرمان جام جهانی 1938 و 1950 شدند.

مهدی زارعی- آیین قرعه‌كشی جام 1938 توسط «ایو» پسر خردسال ژول ریمه. مسابقات این جام نیز همچون دوره قبلی، به صورت «یك‌حذفی» برگزار شد.

«سلام نازی» توسط آلمانی‌ها (پیراهن سفید) قبل از آغاز دیدار با سوییس. تیم سوم جام جهانی قبل، این بار موفق نبود و پس از شكست (2ـ4) از سوییس به خانه بازگشت.

«سیلویو پیولا» (پیراهن تیره) ایتالیا را از فرانسه میزبان پیش می‌اندازد. ایتالیا این دیدار را (3ـ1) برد و فرانسه حتی به نیمه‌نهایی نیز نرسید.

سوئد (راست) و مجارستان (چپ) آغازگر دیدار نیمه‌نهایی جام 1938. سوئدی‌ها تنها پس از یك مسابقه در برابر كوبا به نیمه‌نهایی جام رسیدند!

اهدای جام به كاپیتان تیم قهرمان «جوزپه مه آتزا» ستاره اینترمیلان، یكی از دو بازماندة جام‌جهانی قبلی در تركیب آتزوری بود.

انتشار «تمبرهای یادبود جام جهانی» از مسائلی است كه از دهه 30 در كشورهای مختلف مرسوم گشت و تا به امروز نیز ادامه یافته است. در تصویر پوستر بازی‌های جام جهانی 1950 را در قالب «تمبر» می‌بینیم.

انگلیسی‌ها پس از بیست سال از آغاز جام‌جهانی فوتبال، راضی شدند كه در این جام شركت كنند. بازیكنان این تیم را درحال تماشای بازی كودكان برزیلی در ساحل مشاهده می‌كنید.

اولین شگفتی بزرگ جام 1950 در این لحظه رقم خورد، یانكی‌ها (آمریكایی‌ها) با این گل انگلستان را شكست دادند تا ثابت شود كه فوتبال انگلستان در اثر غیبت در جام‌جهانی، به شدت عقب‌گرد داشته است.

ورزشگاه غول‌پیكر «ماراكانا» در آخرین روز جام‌جهانی مملو از تماشاگر شد. «قهرمانی» تنها چیزی بود كه برزیلی‌ها از بازیكنان خود می‌خواستند.

تیم اروگوئه در دومین حضور خود در جام‌جهانی، دست به كاری شگرف زد و با شكست برزیل پیش روی انبوه تماشاگران برزیلی، برای دومین بار فاتح مسابقات شد.

نظر خود را درباره «صد عکس برگزیده جام جهانی فوتبال( بخش دوم)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره صد عکس برگزیده جام جهانی فوتبال( بخش دوم) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.