زمان مطالعه: 1 دقیقه
قبل از ازدواج در مورد چه موضوعاتی باید صحبت کرد؟

قبل از ازدواج در مورد چه موضوعاتی باید صحبت کرد؟

دراین مطلب به چند مورد از مطالبی که قبل از ازدواج باید در مورد آن ها صحبت کنید به اختصار میپردازم.

بنام یگانه عالم

اول باید با خود و طرف مقابل صادق باشید و گفتگویی صادقانه داشته باشید، درمورد علت دوست داشتن همدیگر. وقتی از طرف مقابل میپرسید چرا میخواهی با من ازدواج کنی؟ جوابی را بدهد که واقعیت دارد نه جواب ارمانی و کلیشه ای.

باید در مورد چیزهایی که باور دارید و ارزش های رابطه تان را تشکیل میدهند با هم مطرح کنید. چیزهایی که برایتان بسیار اهمیت دارد در مورد انها صحبت کنید. درمورد اعتقادات خود، در مورد تعهد و درمورد احترام گذاشتن. حتی در زمان وقوع اختلاف صحبت کنید. حتی درمورد بچه دار شدن و اینکه ایا بچه دار شدن برایتان مهم  است یا خیر با هم حرف بزنید. و همچنین تعداد فرزندان.

باید درمورد نحوه تصمیم گیری ها و میزان مشورت با هم حرف بزنید. زمانی که اختلاف نظر در تصمیم گیری ها وجود دارد چطور این مسئله را حل میکنند. و در مورد اینکه هدفتان از ازدواج چیست؟ ایا برای زندگی خود هدف گذاری کرده اید، صحبت کنید . سعی کنید در هنگام صحبت کردن خوب گوش دهید تا برایتان ابهام و سوالی باقی نماند.

سارا فلاحی

نظر خود را درباره «قبل از ازدواج در مورد چه موضوعاتی باید صحبت کرد؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره قبل از ازدواج در مورد چه موضوعاتی باید صحبت کرد؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.