زمان مطالعه: 1 دقیقه
شایعه اینترنت 100 گیگابایتی رایگان واتساپ

شایعه اینترنت 100 گیگابایتی رایگان واتساپ

در روزهای اخیر پیامی در شبکه های مختلف مجازی در حال منتشر شدن است که در آن از اعطای 100 گیگابایت اینترنت رایگان به مناسبت ماه رمضان خبر می دهد.

به گزارش آسمونی، در روز های اخیر پیام های زیادی با موضوع اعطای بسته اینترنتی 100 گیگابایتی رایگان واتساپ در ماه رمضان در حال دست به دست شدن است و افراد زیادی تلاش کرده اند با انتشار این پیام 100 گیگابایت اینترنت رایگان از واتساپ دریافت کنند.

ابتدا متن پیام را بررسی می کنیم: 

واتساپ 100 گیگابایت داده اینترنت رایگان را مخصوص ماه رمضان ارائه می دهد! همه می توانند به صورت رایگان درخواست دهند.*

* من دریافت کرده ام.*
* بازش کن*
https://worldcup2022-jl1.buzz/ramadan/?s=1

پس از کلیک کردن بر روی لینک موجود در این پیام به صفحه جدیدی وارد خواهید شد که در آن به شما اعلام می شود که شما بررسی شده اید و یک علامت تیک در صفحه مشخص می شود.

تا به این لحظه خبری مبنی بر اعطای اینترنت رایگان از سوی بستر خاصی به هموطنان اعلام نشده است.

نکته بسیار مهم دیگر نیز این است که واتساپ یک پیام رسان اجتماعی است و خود این برنامه یک اپلیکیشن است که فعالیتش بر پایه وجود اینترنت است و خود به صورت مستقل این قابلیت را ندارد که بسته اینترنتی برای شما فعال کند.

در همین خصوص رئیس پلیس فتا بوشهر مشاهده یک پیام جدید جعلی مجرمانه سایبری تحت عنوان هدیه اینترنت رایگان پیام‌رسان واتساپ در فضای مجازی را تایید کرده است و گفته: شهروندان به این نوع پیام‌ها توجهی نکرده و از بازگشایی لینک‌های جانمایی شده در پیام، خودداری نمایند.

رئیس پلیس فتا استان بوشهر گفت: در چند روز اخیر پیامی با موضوع "واتس‌اپ 100 گیگابایت داده اینترنت رایگان را مخصوص ماه رمضان ارائه می‌دهد، همه می‌توانند به صورت رایگان درخواست دهندبه‌صورت گسترده در حال انتشار در فضای مجازی به‌ویژه شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان می باشد که این پیام جعلی بوده و در آن از سوی طراح پیام، با اظهار اینکه "من دریافت کرده‌امکاربر را ترغیب به کلیک نمودن بر روی لینک جانمایی شده، زیر متن پیام می‌نماید.

این مقام انتظامی افزود: در صورت کلیک نمودن بر روی لینک، کاربر به درگاه‌ها و سایت‌های نامعتبر هدایت و اپلیکیشن‌هایی نصب می‌گردد که بصورت ماهرانه، مجوزهایی از وی اخذ و به اطلاعات و محتویات تجهیزات هوشمند همراه دسترسی پیدا کرده و احتمال هرگونه سوء استفاده را برای مجرمین سایبری، ممکن می‌سازد.

نظر خود را درباره «شایعه اینترنت 100 گیگابایتی رایگان واتساپ» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره شایعه اینترنت 100 گیگابایتی رایگان واتساپ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.