زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی سید ابوالفضل جلالی

بیوگرافی سید ابوالفضل جلالی

ابوالفضل جلالی متولد 5 تیر 1377 در آمل مازندران می باشد.
نام و نام خانوادگی سید ابوالفضلجلالی
تاریخ تولد 5 تیر 1377
محل تولد آمل - ایران 
حرفه بازیکن فوتبال
پست
دفاع چپ، وینگر چپ

درباره ابوالفضل جلالی

سید ابوالفضل جلالی متولد 5 تیر 1377 در شهر آمل استان مازندران است. او دانشجوی رشته تربیت‌ بدنی دانشکده سمای آیت‌ الله آملی بوده و فوتبال خود را از هشت سالگی آغاز کرده است. سید ابوالفضل جلالی در 17 سالگی به باشگاه سایپا پیوسته و در حال حاضر بازیکن استقلال است. ابوالفضل جلالی 177 سانتی متر قد دارد و با پیراهن شماره 59 در پست دفاع چپ بازی می‌کند. جلالی در حال حاضر مجرد است.

شروع دوران فوتبال ابوالفضل جلالی 

ابوالفضل جلالی فوتبال حرفه‌ای خود را سال 1385 وقتی هشت ساله بود با پیوستن به تیم محلی گلا در شهر آمل آغاز کرد و تا سال 1388 در این تیم توپ زد. سال 88 در 11 سالگی مورد توجه استعدادیاب‌های تیم پدیده ساری قرار گرفت و به آکادمی این تیم ملحق شد و تا سال 95 در رده‌های پایه این تیم عضویت داشت. ابوالفضل جلالی در سال 95 در 18 سالگی به آکادمی سایپا تهران پیوست سپس در سال 97 در 20 سالگی به تیم اصلی راه یافت و تا سال 1400 در این تیم توپ زد. او در سال 1400 در 23 سالگی با قراردادی 2 ساله و با رضایت‌نامه دو میلیاردی تیم سایپا به تیم استقلال پیوست.

حضور ابوالفضل جلالی در تیم ملی

ابوالفضل جلالی اولین بار سال 97 در 20 سالگی به تیم ملی زیر 23 ساله‌های ایران دعوت شد و سال 1400 هم توانست به پیراهن بزرگسالان تیم ملی ایران دست یابد. او اولین بازی ملی خود را 10 فروردین 1400 در 23 سالگی مقابل سوریه انجام داد که این بازی با نتیجه 3 بر 0 به نفع ایران پایان یافت.

افتخارات ابوالفضل جلالی

قهرمانی لیگ برتر با استقلال فصل 1400-1401

عکس های ابوالفضل جلالی

ابوالفضل جلالی در سایپا
ابوالفضل جلالی
ابوالفضل جلالی در استقلال
جلالی در تمرین استقلال
ابوالفضل جلالی در استقلال
ابوالفضل جلالی در استقلال
ابوالفضل جلالی در تیم ملی
ابوالفضل جلالی در تیم ملی
ابوالفضل جلالی در کنار آجرلو
ابوالفضل جلالی و آجرلو (مدیرعامل استقلال)
نظر خود را درباره «بیوگرافی سید ابوالفضل جلالی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی سید ابوالفضل جلالی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.