زمان مطالعه: 1 دقیقه
سوپ اسفناج

سوپ اسفناج

سوپ اسفناج سوپی لذیذ است و سبزیجات دارای برگ سبز مانند اسفناج، سموم جذب شده ناشی از آلودگی هوا در بدن را کاهش می‌دهد.

سوپ اسفناج از سبزی اسفناج تهیه می‌شود که یکی از سبزی‌های خوشرنگ و بسیار مفید است. با آشپزی آسمونی همراه باشید تا طرز تهیه سوپ اسفناج را آموزش ببینید.

سوپ اسفناج-spinach soup
سوپ اسفناج

مواد لازم برای تهیه سوپ اسفناج

اسفناج ۱ کیلو
گشنیز ۲۰۰ گرم
آب مرغ ۳ لیوان
سیر ۲ حبه
نمک و فلفل به میزان لازم
خامه ۱۰۰ گرم
پیازچه برای تزیین

 

طرز تهیه سوپ اسفناج

اسفناج را بعد از شستشو در قابلمه ریخته تا بپزد. اسفناج نیاز به آب ندارد در قابلمه را باز بگذارید تا رنگ آن سبز بماند. بعد از اینکه اسفناج کمی پخته شد گشنیز را به آن اضافه کرده تا با آب اسفناج پخته شود.

وقتی سبزیجات پخته شدند قابلمه را از روی گاز برداشته و سبزیجات را از آن جدا کنید اگر از آب اسفناج باقی مانده آن را نگه داشته تا بعدا داخل سوپ بریزید.

اسفناج و گشنیز را له کرده بعد آن را داخل قابلمه ریخته. آب مرغ را اضافه کنید و قابلمه را روی شعله بگذارید. سپس سیر را اضافه کرده و هم بزنید تا کاملا مخلوط شود چون آب مرغ نمک داشت به سوپ نمک اضافه نکنید و فقط فلفل را اضافه کنید.

بعد خامه را پس از اینکه سوپ جوش آمد اضافه کنید. بعد از اضافه کردن خامه وقتی سوپ جوش خورد از روی گاز برداشته و در ظرف بریزید و با خامه تزئین کنید. می توان از پیازچه هم برای تزیین استفاده کرد.

نکته: می توان حتی از خامه هم استفاده نکرد.

 

نظر خود را درباره «سوپ اسفناج» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سوپ اسفناج فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.