زمان مطالعه: 1 دقیقه
مبلغ سود سهام عدالت

مبلغ سود سهام عدالت

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، شرط پرداخت سود به سهامداران روش غیر مستقیم سهام عدالت را اعلام کرد.

به گزارش آسمونی و به نقل ازروابط عمومی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، محمد باغستانی، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) شروط مربوط به پرداخت سود سهام عدالت را بیان کرد.

نوع سهام مبلغ سود 
 سهام یک میلیون تومانی حدودا یک میلیون تومان
سهام 530 هزار تومانی 550 هزار تومان

 

در خصوص  پرداخت سود سهام عدالت برای سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1399 اظهار کرد: طبق مصوبه شورای عالی بورس، ملاک پرداخت سود برای سهامداران غیرمستقیم، مالکیت سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی در روز اول اسفند 1400 خواهد بود.

باغستانی در ادامه عنوان کرد: خاطرنشان‌کرد: براساس مصوبه اخیر شورای عالی بورس و اوراق بهادار، سود سهامداران سهام عدالت تا پایان اسفندماه امسال از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به صورت منسجم پرداخت خواهد شد.

در پایان باغستانی مبلغ سود سهام عدالت را برای سهامدارانی که دارای سهام یک میلیون تومانی هستند را مبلغی نزدیک به یک میلیون تومان اعلام کرد و همچنین این مبلغ را برای مشمولان سهام 530 هزارتومانی حدود 550 هزار تومان عنوان کرد و خبر از پرداخت آن ها تا قبل از پایان سال جاری و فراهم شدن تمهیدات لازم خبر داد.

در نظر داشته باشید که در حال حاضر زمان دقیقی برای پرداخت سود سهام عدالت اعلام نشده است و در صورت اعلام رسمی آن در این بخش اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر خود را درباره «مبلغ سود سهام عدالت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مبلغ سود سهام عدالت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.