زمان مطالعه: 1 دقیقه
سوالات رایج در مورد ازدواج

سوالات رایج در مورد ازدواج

بسیاری از عزیزان درمورد خواستگاری و ازدواج سوال میپرسند که با نگاهی کلی به تمام سوالات پاسخ داده خواهد شد.

بنام یگانه عالم

در ابتدامعیارها، اهداف، رسیدن به چه چیزی در ازدواج را مشخص کنید. سوالاتی که در جلسه خواستگاری برایتان مهم هستند و به شناخت شما از طرف مقابلتان کمک میکند براساس الویت نوشته و سعی کنید پرسش محور و پاسخ محور باشید، یعنی هم به سوالات مطرح شده و هم به پاسخ های داده شده توجه کنید. زیرا سوالات مطرح شده از سمت مقابل نشان دهنده دغدغه های ذهنی اوست و جواب هایی که ارائه میدهد باورهای او را تشکیل میدهد.

سعی کنید از زمانی که برای صحبت شما در جلسه خواستگاری به شما تعلق دارد خوب استفاده کنید. یعنی از مطرح کردن پرسش های بی مورد از جمله شما چه رنگی دوست داری و یا چه غذایی دوست دارید پرهیز کنید. ظاهر و تناسب ظاهری بین دختر و پسر بسیارمهم است.

در تحقیق و شناخت از همسر آینده تان هیچ وقت به گفتگوهای مستقیم با طرف مقابلتان و تیپ و ظاهرش اکتفا نکنید. یادتان باشد که شما عزیزان که به سن ازدواج رسیده اید حاصل تربیت و فرهنگ خانواده تان هستید پس هرگز نگویید منک ه با خانواده نمیخواهم ازدواج کنم.

بیشتر ازدواج ها که محکوم به طلاق و یا جدایی است برای این است که عزیزان براثر دلسوزی و یاکمک والدین در خانواده همسر زندگی میکنند پس هرگز در خانه پدر زن و یا پدر شوهر خود زندگی نکنید.

نظر خود را درباره «سوالات رایج در مورد ازدواج» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سوالات رایج در مورد ازدواج فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.