زمان مطالعه: 2 دقیقه
9 سندرم عجیب و غریب: مکان هایی که بیماری روانی دارند!

9 سندرم عجیب و غریب: مکان هایی که بیماری روانی دارند!

تمام بیماری­ های روانی برای افرادی که آن را تجربه می­کنند ترسناک هستند، اما چند اختلال نادر وجود دارد که کمی عجیب به نظر میرسند.

در نگاه اول شاید فکر کنید که موارد زیر لیستی از اماکن دیدنی و فرهنگی کشورهای مختلف است. بله درست دیدید! اما به نظر می رسد که این مکان ها هم دچار بیماری های روانی عجیبی شده اند و ممکن است به انسان ها نیز سرایت کند. بسیاری از این سندرم ها ریشه در اتفاق هایی دارند که در این مکان ها رخ داده است. با آسمونی همراه باشید تا به سندرم های مکان ها نگاهی بیاندازیم.

سندرم استکهلم

احتمالاً مشهورترین "سندرم مکان" سندرم استکهلم است. این سندرم زمانی اتفاق می افتد که یک فرد ربوده شده شروع به احساس همدلی با گروگان گیران خود می کند. به نظر می رسد که این سندرم در مورد گم شدن در مترو فوق العاده هنری استکهلم باشد ، اما نه!

سندرم پاریس

سندرم پاریس چیست
سندرم پاریس چیست

سندرم پاریس زمانی رخ می دهد که شخصی برای اولین بار از پایتخت فرانسه دیدن می کند و می گوید: باورم نمیشه اومدم پاریس، این برج ایفل واقعیه! آنها گیج می شوند و از حال می روند. اگر بخواهیم سندرم مورد علاقه خود را انتخاب کنیم ، قطعا این سندرم در لیست قرار دارد.

سندرم اورشلیم

 سندروم پاریس
سندروم پاریس

سندرم اورشلیم تقریباً مشابه سندرم پاریس است، تنها نسخه مذهبی! " نمی توانم باور کنم که در اورشلیم هستم". سندرم پاریس کمی شیک تر، صادقانه تر و بسیار جذاب تر از پسر عموی خاورمیانه ای خود است.

سندرم سارایوو

سندرم سارایوو در اصل یک اختلال استرس پس از سانحه است و در افرادی که از جنگ های خونین یوگسلاوی جان سالم به در برده اند دیده می شوند. در حالی که خود سارایوو بسیار دوست داشتنی است.

سندرم لندن

سندرم لندن
سندرم لندن

نقطه مقابل سندرم استکهلم سندرم لندن است. یعنی زمانی که گروگان گیر شروع به احساس همدردی با گروگان خود می کند. مانند اتفاقی که در سریال 24 افتاد!

سندرم لیما

سندرم لیما نام دیگر سندرم لندن است. زمانی که گروگان گیر شروع به همدردی با گروگان خود می کند. اگر شخصی را دزدیدید و احساس بدی به کاری که انجام داده اید داشتید، به هرکدام از این سندرم هایی که دوست داشتید مبتلا شده اید.

سندرم هلسینکی

سندرم هلسینکی چیست
سندرم هلسینکی چیست

سندرم هلسینکی مربوط به جلسات رسمی است که در آن "همفکری" صورت می گیرد و در آن ها تصمیمات ضعیفی بر اساس ایده آل گرایی بی اساس گرفته می شود؛ به این معنی که مشکلات هرگز حل نمی شوند. بنابراین بله، به طور کلی ، تمام سیاست های معاصر نشان دهنده سندرم هلسینکی هستند.

سندرم فلورانس

سندرم فلورانس چیست
سندرم فلورانس چیست

این سندر که به سندرم استندال نیز معروف است. این سندرم زمانی اتفاق می افتد که جذب دیدن یک اثر هنری می شوید و مغز شما درگیر می شود. این سندرم همیشه در فلورانس اتفاق می افتد ، زیرا این شهر به طرز باشکوهی از زیبایی های هنری و معماری پوشیده شده است.

هر زمان که زیبایی شناسی بر شما غالب شود ، ممکن است این سندرم رخ دهد که بسیار شبیه سندرم های پاریس و اورشلیم است.

سندرم چین

سندرم چین به مردم ربطی ندارد! این سندرم در صورت نشت مایع خنک کننده در یک راکتور هسته ای اتفاقی می افتد. گذاشتن نام چین روی این سندرم شوخی است و به این معنی می باشد که مایع خنک کننده می تواند آنقدر رادیواکتیو باشد که ممکن است به چین هم برسد.

نظر خود را درباره «9 سندرم عجیب و غریب: مکان هایی که بیماری روانی دارند!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره 9 سندرم عجیب و غریب: مکان هایی که بیماری روانی دارند! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.