زمان مطالعه: 1 دقیقه
سلامت روان در بارداری چیست؟

سلامت روان در بارداری چیست؟

دوران بارداری برای بیشتر افراد بسیار شیرین و لذت بخش است و در اینجا موضوع سلامت روان دوران بارداری اهمیت می یابد.

بنام یگانه عالم

ورود یک عضو جدید در خانواده بسیار مهیج و شیرین و لذت بخش است. حتی دوران بارداری برای بسیاری مهیج وشیرین است اما برای همه اینطور نمی باشد. به طور کلی، عوامل زیادی می‌توانند بر احساس و روحیه یک خانم در دوران بارداری تأثیر بگذارند.

حتی شرایط جسمی که در این دوران برای همه خانم ها اتفاق می افتد ممکن است برای بعضی از خانم ها ایجاد استرس و نگرانی کند چون ممکن است این خانم مورد حمایت لازم نباشد.

افسردگی، اضطراب، ترس بی ازحد، اختلال در خوردن و حتی نارضایتی از وضع ظاهری خود مواردیست که بیشتر خانم های عزیز در این دوران از آن ها صحبت میکنند و شکایت دارند. البته اگر تمام این موارد در میزان کم باشد طبیعی است ولی اگر از حد بگذرد باید حتما با پزشک خود مشورت کنید.

سعی کنید در این دوران از چیزهایی که شما را ناراحت میکند دور باشید و بیشتر درمحیط های شاد قرار بگیرید و بیشتر به فکر سلامت خود و جنین باشید. حمایت شریک زندگیتان در این دوران نقش بسزایی دارد. انجام ورزش های سبک البته با مشورت پزشک فراموش نشود. استفاده از میوه و سبزیجات بسیار مهم و ضروریست.

در مورد هریک از تغییرات جسمی و روحی خود با پزشکتان مشورت کنید تا این دوران را براحتی پشت سر بگذارید.

سارا فلاحی

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «سلامت روان در بارداری چیست؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره سلامت روان در بارداری چیست؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.