زمان مطالعه: 3 دقیقه
سفر کارت علی بابا یک راهکار ویژه برای جذب مشتریان جدید به سازمان

سفر کارت علی بابا یک راهکار ویژه برای جذب مشتریان جدید به سازمان

طبیعتا هرچه دایره مشتریان یک سازمان بزرگ‌تر باشد، آن سازمان بیشتر سود کرده و موفق‌تر است

طبیعتا هرچه دایره مشتریان یک سازمان بزرگ‌تر باشد، آن سازمان بیشتر سود کرده و موفق‌تر است. بنابراین پیداکردن راه‌هایی برای جذب مشتریان جدید و سرمایه‌گذاری روی آن‌ها اهمیت زیادی دارد. اینجا است که مفهوم مارکتینگ و بازاریابی اهمیت پیدا می‌کند.

یکی از استراتژی‌هایی که برای جذب مشتری‌های جدید به سازمان می‌توان از آن‌ها استفاده کرد، اعطای هدیه سازمانی مانند کارت هدیه سفر است. شاید در نگاه اول این کار پرخرج و گران به‌نظر برسد، اما اگر خرید هدیه سازمانی درست انجام شود، نوعی سرمایه‌گذاری سازمانی به‌حساب می‌آید. در این مقاله می‌خواهیم به اهمیت بازاریابی و هدیه سازمانی بپردازیم و یکی از بهترین هدایا را به شما معرفی کنیم. اگر مسئولیت مدیریت یک کسب‌وکار بزرگ یا کوچک را برعهده دارید، خواندن این مطلب به شما در گرفتن تصمیم‌های درست درباره بازاریابی شرکتتان کمک می‌کند.

چرا بازاریابی؟

بخش مارکتینگ و بازاریابی را می‌توان یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سازمان درنظر گرفت. اعضای تیم مارکتینگ همه تلاش خود را به‌کار می‌گیرند تا مشتریان بیشتری به سازمان جذب شوند. مشتری بیشتر یعنی موفقیت‌آمیزبودن عملکرد اعضای تیم، سود بیشتر برای سازمان، هدف‌گذاری‌های بزرگ‌تر و رشد بیش‌ازپیش مجموعه!

بازاریابی و مارکتینگ انواع مختلفی دارد. پیشرفت این علم باعث شده سازمان‌ها هم خود را با روش‌های جدید هماهنگ کنند و بهترین ایده‌ها را برای مارکتینگ به‌کار ببرند. یکی از تکنیک‌های جذب مشتریان جدید به سازمان را می‌توان اعطای هدیه سازمانی معرفی کرد.

چرا هدیه سازمانی؟

از روزگاران قدیم تا کنون افراد در بیشتر مواقع از دریافت هدیه حس خوبی می‌گرفتند. اعطای هدیه به یک شخص یا نماینده یک گروه نشانه حسن‌نیت آن‌ها نسبت به هم و بهبود روابط بوده است. هدیه سازمانی هم برپایه همین موضوع شکل گرفته؛ سازمان‌ها به مخاطبان ویژه خود هدیه‌ای مانند کارت هدیه سفر می‌دهند تا روابط بهتری را بنا کنند.

کارت هدیه سفر

هدیه سازمانی باید رسمی و شیک باشد تا تصویر خوب و جذابی از برند در ذهن مخاطب به‌یادگار بگذارد. اگر هدیه سازمانی کژوال باشد، ممکن است برخی آن را نشانه بی‌اصالتی سازمان بدانند.

هدیه سازمانی باید طوری انتخاب شود که هزینه لازم برای تهیه آن بعدا باعث سودآوری سازمان باشد؛ در غیر این‌صورت چیزی جز ضرر و حتی آبروریزی برای سازمان همراه نخواهد داشت. بسته‌بندی هدیه سازمانی هم اهمیت زیادی دارد. هرچه‌بسته‌بندی بهتر و شیک‌تر باشد، اعتبار بیشتری به برندتان می‌بخشد.

مهم‌ویژگی هدیه سازمانی منحصربه‌فردبودن آن است. در سال‌های اخیر شاهد هدایای سازمانی تکراری بودیم که شرکت‌ها برای مخاطبان ویژه‌شان ارسال کرده‌اند. میان آن‌ها انواع تقویم، دفترهای یادداشت، کتاب‌هایی با جلد خاص، ست اداری، لوازم‌التحریر، لیوان و ماگ و... رکورد کلیشه‌ای و تکراری‌بودن را شکسته‌اند!

شرکت سفرهای علی‌بابا محصولی جدید را طراحی کرده است تا این معضل را حل کند و هدیه سازمانی ویژه‌‌ای دراختیار سازمان‌ها بگذارد. سفر کارت علی بابا یک هدیه سازمانی خلاق، شیک، رسمی، متمایز، منحصربه‌فرد، خاص و به‌یادماندنی است که دستیابی به هدف جذب مشتریان جدید به سازمان را آسان‌تر می‌کند.

چرا سفر کارت؟

میان این همه هدایای سازمانی مخنلف، چرا سفر کارت را انتخاب کنیم؟ گیرندگان کارت هدیه سفر علی‌بابا چه اهل سفر و تفریح باشند، چه ماندن در خانه را ترجیح دهند، از دریافت هدیه سفر رایگان لذت می‌برند. گروه اول با خوشحالی بسیار خود را آماده تجربه‌ای جدید می‌کنند تا یک سفر دیگر را هم در فهرست سفرهایشان بنویسند. گروه دوم هم این جرات را به خود می‌دهند که دست‌کم برای یکبار سفر را تجربه کنند.

سپری‌کردن لحظات شیرین درطول سفر و ساختن خاطرات به‌یادماندنی هدف اصلی علی‌بابا از تولید و ارائه کارت هدیه سفر است. با هربار یادآوری اتفاقاتی که در سفر رخ داده، لبخندی بر لب مخاطبان سفرکارت می‌نشیند. آن‌ها نام برندتان را هم در تجربه این خاطرات دوست‌داشتنی شریک می‌دانند. بنابراین به‌احتمال زیاد در آینده دور یا نزدیک سازمانتان را برای خرید انتخاب کرده و به یکی از مشتریان آن تبدیل می‌شوند.

کارت هدیه سفر

امکانات سفر کارت علی بابا

شما با دردست داشتن کارت هدیه سفر علی‌بابا می‌توانید محصولات متنوع سفر را از سایت یا اپلیکیشن علی‌بابا بخرید. هیچ اجباری نیست که همه محصولات برای یک نفر خریده شوند؛ با اعتبار موجود در سفر کارت یک سفر خانوادگی را تجربه کنید. هزینه سفر کل اعضای خانواده را سازمان اهداکننده سفر کارت می‌پردازد.

سفر کارت محدود به یک نوع از محصولات علی‌بابا نیست. شما مجبود نیستید یا هتل رزرو کنید یا بلیط هواپیما بخرید. درصورتی که اعتبار سفر کارت به شما اجازه داد، امکان خرید چند محصول از مجموعه علی‌بابا را خواهید داشت.

به‌عنوان مدیر شرکت قصد سفارش سفر کارت را دارید؟ دراین‌صورت بهتر است از مزایای سفارش این کارت‌ها در مبالغ و تعداد بالا خبردار شوید. شرکت سفرهای علی‌بابا امکانات خاصی را برای سفارش‌های ویژه سفر کارت درنظر گرفته است. تولید و چاپ اختصاصی کارت هدیه با درج لوگوی سازمان یکی از این امکانات به‌حساب می‌آید. اگر عضو تیم منابع انسانی سازمان بزرگی هستید، حتما از این ویژگی برای مارکتینگ حرفه‌ای‌تر کمک بگیرید.

ارائه کدهای سفر کارت در قالب فایل اکسل برای استفاده در سیستم‌های اتوماسیون سازمانی یکی دیگر از این ویژگی‌ها است. در سازمان‌های بزرگ دسترسی به این کدها روی مدیریت بهتر بودجه و فرایندهای سازمانی تاثیر دارد. انجام سریع و به‌موقع سفارش‌ها (درست مانند سفارش‌هایی در مبالغ و تعداد پایین) از امکانات سفرکارت به‌عنوان کارت هدیه سفر برای هدیه سازمانی است.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «سفر کارت علی بابا یک راهکار ویژه برای جذب مشتریان جدید به سازمان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره سفر کارت علی بابا یک راهکار ویژه برای جذب مشتریان جدید به سازمان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.