زمان مطالعه: 2 دقیقه
سریال گل برفی

سریال گل برفی

سریال گل برفی یکی از سریال های جنجالی کره جنوبی است که با انتقادات زیادی همراه بود و بسیاری خواستار توقف آن شده بودند.

سریال گل برفی یکی از سریال های جذاب کره جنوبی است. گل برفی "Snowdrop" با شروع هیجانی خود باعث جذب مخاطب برای تماشای ادامه ی سریال شد. این سریال در سال 2022 پایان یافت و بسیاری خواهان توقف آن شده بودند. با آسمونی همراه باشید تا به معرفی سریال گل برفی و بازیگران آن بپردازیم.

معرفی سریال گل برفی

در سریال گل برفی کیم جیسو عضو گروه خواننده بلک پینک و جونگ هه این بازی خوبی را ارائه دادند. کیم هه یون هم که در سریال تو فوق العاده ای جوایز زیادی گرفته بود در این سریال در نقش منفی ظاهر شده.

پخش سریال گل برفی از 18 دسامبر 2021 آغاز شد. این سریال در ژانر عاشقانه و سیاسی است. سریال از JTBC منتشر شده و همچنین توسط سرویس Disney+i هم در سایر کشورها به صورت اینترنتی پخش شد. کارگردان جو هیون-تاک و نویسنده آن هم یو هیون-می می باشد.

حواشی

جونگ هه این در نقش جاسوس کره شمالی
جونگ هه این در نقش جاسوس کره شمالی

سریال گل برفی چون موضوعش قبل از پخش سریال مشخص شده بود با انتقادات زیادی همراه بود. بسیاری آنرا تحریف تاریخ می دانستند و حتی برای توقف آن بیش از 200 هزار امضای آنلاین جمع شده بود. داستان در سال 1987 رخ می‌ دهد که یک سال مهم برای جنبش دموکراسی خواه کره جنوبی بود.

در یکی از سکانس های سریال که بسیاری از آن انتقاد کرده اند، لحظه ای است که دختر دانشجو به پسر زخمی که جاسوس کره شمالی می باشد کمک می کند ولی او را با یک فعال دموکراسی خواه اشتباه گرفته بود. در بخشی از درخواست توقف آمده است: بسیاری از فعالان شکنجه و کشته شدند در حالی که به غلط متهم به جاسوسی برای کره شمالی بودند. محتوای این سریال اعتبار جنبش دموکراسی خواهان را بدنام کرده است.

داستان سریال گل برفی

پوستر سریال گل برفی
پوستر سریال گل برفی

سریال گل برفی که قسمت هایی از آن بر اساس واقعیت ساخته شده در سال 1987 اتفاق می افتد. در آن زمان که کره جنوبی توسط حکومتی دیکتاتور اداره می شد. ابتدای سریال، دو بخش متفاوت را می بینیم؛ جایی که خوابگاه دختران با نظم خاص آن وجود دارد و مکانی دیگر که افرادی سیاسی مشغول عملیات هایی برای دستگیری جاسوس های کره شمالی هستند. یکی از جاسوس ها بعد از زخمی شدن به طور اتفاقی سر از خوابگاه دختران در می آورد و خود را معترض و دموکراسی خواه جا می زند و داستان اصلی از این لحظه شکل می گیرد.

این شخص فراری ایم سو هو (جونگ هه این) نام دارد و دختر دانشجویی که به او کمک می کند اون یونگ رو (کیم جیسو) است.

بازیگران

بازیگران سریال گل برفی
بازیگران سریال گل برفی
  • جونگ هه این-Jung Hae-in
  • کیم جیسو-Jisoo
  • یو این نا-Yoo In-na
  • کیم هه یون-Kim Hye-yoon
  • یون سه آه-Yoon Se-ah
  • جانگ سونگ جو-Jang Seung-jo
  • کیم می سو-Kim Mi-soo
جونگ هه این
جونگ هه این
جیسو
جیسو
یو این نا
یو این نا
کیم هه یون
کیم هه یون
یون سه آه
یون سه آه
جانگ سونگ جو
سلفی بازیگران سریال گل برفی
سلفی بازیگران سریال گل برفی
سریال کره ای گل برفی
سریال کره ای گل برفی
نظر خود را درباره «سریال گل برفی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سریال گل برفی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.