زمان مطالعه: 1 دقیقه
سریال گلوری

سریال گلوری

سریال گلوری با بازی سونگ هه کیو و لی دو هیون که برگرفته از ماجراهای آزار و خشونت در مدارس گرفته شده با نظرات مثبت فراوانی روبرو شده است.

سریال گلوری (The Glory) یا سریال شکوه (افتخار) یکی از سریال‌های معروف و جنجالی کره جنوبی است که فصل اول 30 دسامبر 2022 منتشر شد و فصل دوم سریال گلوری هم 10 مارس 2023 از نتفلیکس پخش و the glory 2 در این روز ترند شد. کارگردان سریال شکوه، گیل هو آن (Gil Ho Ahn) می‌باشد.

سریال گلوری موفق شد بهترین سریال سال را در جوایز مراسم بکسانگ از آن خود کند و سونگ هه کیو هم بهترین بازیگر نقش زن شد. پنجاه‌و‌نهمین جوایز هنری بکسانگ در تاریخ 28 آوریل 2023 برگزار شد.

پوستر فصل دوم سریال گلوری

از جمله بازیگران سریال گلوری می‌توان به سونگ هه کیو و لی دو هیون اشاره کرد. سریال گلوری در اوایل ژانویه 2023 بسیار پرسروصدا شد زیرا ماجرای قلدری و خشونت در مدارس کره‌جنوبی مدت‌ها است که سوژه شبکه‌های اجتماعی شده ولی اقدامی در مورد آن صورت نمی‌گیرد به‌خصوص اینکه بعضی از خواننده و بازیگران معروف کره هم جزء افراد خشن دبیرستانی بوده‌اند. در ادامه با آسمونی باشید تا به معرفی سریال جذاب گلوری بپردازیم.

ژانر

انتقام/درام/هیجان‌انگیز

زبان اصلی

کره‌ای

سال تولید

2022

سال انتشار

30 دسامبر 2022

تعداد قسمت‌ها

دو فصل

عنوان اصلی

The Glory

 

پوستر سریال گلوری فصل اول

داستان سریال گلوری

سریال گلوری داستان زندگی بزرگسالی دختری دبیرستانی به نام مون دونگ یون با بازی (سونگ هه کیو) است که تمام سال‌هایی را که در دبیرستان توسط هم‌کلاسی‌های دختر و پسرش آزار دیده است نقشه‌ی انتقام کشیده و به نحوی وارد زندگی آنها می‌شود و سعی در نابود کردن زندگی لاکچری آنها را دارد. یکی از این همکلاسی‌ها دختری به نام پاک یون جین با بازی (لیم جی یون) است که حال گزارشگر هواشناسی است و ازدواج کرده و دختری هم دارد.

بازیگران سریال گلوری

عوامل و بازیگران سریال گلوری

بازیگران

سونگ هه کیو، لی دو هیون، لیم جی یون، یوم هی ران، پارک سونگ هون، جونگ سونگ ایل، کیم هیورا

کارگردان

گیل هو آن

تهیه کننده

یون هاریم و کیم یونگ کیو

نویسنده

کیم یون سوک

موسیقی

Kim Junseok و Jung Serin
توزیع کننده Netflix

 

تصاویر سریال گلوری

سونگ هه کیو در نقش مون دونگ یون
لی دو هیون در نقش جو یو جونگ
لیم جی یون در نقش پاک یون جین
یوم هی ران در نقش کانگ هیون نام
پارک سونگ هون در نقش جئون جائه جون
جونگ سونگ ایل در نقش ها دو یونگ
کیم هیورا در نقش لی سارا
چا جو یونگ در نقش چوی هی جونگ
کیم گان وو در نقش سون میونگ اوه
The Glory

 

نظر خود را درباره «سریال گلوری» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سریال گلوری فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.