زمان مطالعه: 1 دقیقه
سریال قلب خونین

سریال قلب خونین

سریال قلب خونین یکی از سریال های سال 2022 است و جانگ هیوک بازیگر سریال متشکرم که در ایران هم پرطرفدار است در این سریال نقش متفاوتی داشته است.

سریال قلب خونین یا قلب سرخ (Bloody Heart) یکی از سریال های ماه می 2022 است. جانگ هیوک بازیگر سریال های متشکرم، آیریس و ویس نقشی متفاوت را در این سریال تاریخی ایفا کرده است.

یکی دیگر از بازیگران این سریال لی جون بازیگر «دریای خاموش» است. همچنین کانگ هانا که در سریال «هم اتاقی من یک گومیهو است» بازی درخشانی کرده بود، در قلب خونین حضور دارد. هو سانگ ته که در سریال بازی مرکب مشهورتر شد هم از دیگر بازیگران قلب خونین است.

  • ژانر : درام/تاریخی/عاشقانه
  • زبان اصلی: کره ای
  • سال تولید: 2022
  • سال انتشار: 2 می 2022
  • تعداد قسمت: 16 قسمت
پوستر سریال قلب خونین

داستان سریال قلب خونین

داستان تاریخی قلب خونین درباره پادشاه سون جونگ است که با شورش پادشاه می شود و لی ته با بازی (لی جون) که پس از او پادشاه می شود. او دختری به نام یو جونگ با بازی (کانگ هانا) را برای ملکه شدن می پسندد ولی با سیاست های خاص پارک گی وون (جانگ هیوک) برای پدر ملکه توطئه ای برپا می شود و باید خانواده و حتی خود ملکه جوان کشته شوند. اما ماجرا طور دیگری ادامه پیدا می کند و سال ها می گذرد تا اینکه ..

عوامل و بازیگران سریال قلب خونین

بازیگران

لی جون، کانگ هانا، جانگ هیوک

کارگردان

یو یونگ یون

تهیه کننده

اوه سونگ مین

نویسنده

پارک پیل جو

موسیقی

چوی این هی

پخش کننده KBS2

گالری تصاویر

جانگ هیوک در نقش پارک گی وون
لی جون در نقش لی ته
کانگ هانا در نقش یو جونگ
بازیگران سریال قلب خونین
نشست خبری سریال قلب خونین

 

نظر خود را درباره «سریال قلب خونین» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سریال قلب خونین فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.