زمان مطالعه: 1 دقیقه
سریال سفرهای پارک ها کیونگ

سریال سفرهای پارک ها کیونگ

سریال سفرهای پارک ها کیونگ درباره تفریح یک روزه یک معلم است که وی برای فرار از زندگی روزمره به جاهای مختلف می‌رود و ماجراهای جالبی را به وجود می‌آورد.

سریال سفرهای پارک ها کیونگ (Park Ha Kyung’s Travels) یا سریال یک روز مرخصی (One Day Off) ژانر ماجراجویی، کمدی و تفریحی دارد که سرو انواع غذا را هم در این سریال می‌بینیم. یکی از بازیگران آن لی نا یونگ است که در نقش پارک ها کیونگ نقش آفرینی کرده است. 

یکی از جذابیت‌های سریال‌های کره‌ای، سرو انواع غذاهای کره‌ای است که در سریال سفرهای پارک ها کیونگ شاهد آن خواهیم بود. در ادامه با آسمونی باشید تا به معرفی سریال سفرهای پارک ها کیونگ بپردازیم.

ژانر

ماجراجویی/کمدی/تفریح

زبان اصلی

کره‌ای

سال تولید

2023

سال انتشار

24 مه 2023

تعداد قسمت‌ها

8 قسمت

عنوان اصلی

Park Ha Kyung’s Travels

 

پوستر سریال سفرهای پارک ها کیونگ

داستان سریال سفرهای پارک ها کیونگ

سریال سفرهای پارک ها کیونگ داستان زنی به نام پارک ها کیونگ با بازی (لی نا یونگ) است. وی معلم ادبیات کره‌ای می‌باشد و یکی از روزها برای فرار از روزهای روزمره و عادی خود تصمیم می‌گیرد روزهای شنبه به سفر یک روزه برود. پارک ها کیونگ در طول سفر یک روزه خود تفریح می‌کند، غذاهای مختلف می‌خورد و همینطور با افراد مختلف هم ملاقات می‌کند و اتفاقات جالبی را رقم می‌زند و او متوجه می‌شود که در طول سفرهایش به آرامش می‌رسد.

بازیگران سریال سفرهای پارک ها کیونگ

عوامل و بازیگران سریال سفرهای پارک ها کیونگ

بازیگران

لی نا یونگ، پارک سه وان، کو گیو هوان، گیل هه یون، پارک این هوان، بیون جونگ هی، سو هیون وو، شیم یون کیونگ، چو هیون چول، هان یه ری، کیم مین چه

کارگردان

 لی جونگ پیل

تهیه کننده

-

نویسنده

-

موسیقی

-
توزیع کننده Wavve

 

تصاویر سریال سفرهای پارک ها کیونگ

لی نا یونگ در نقش پارک ها کیونگ
کو گیو هوان در نقش لی چانگ جین
سریال سفرهای پارک ها کیونگ
park ha-kyung's travels

 

نظر خود را درباره «سریال سفرهای پارک ها کیونگ» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سریال سفرهای پارک ها کیونگ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.