زمان مطالعه: 3 دقیقه
سریال رودخانه برفی

سریال رودخانه برفی

رودخانه برفی یکی از سریال های جذاب و ماجراجویی است که بارها از تلویزیون ایران پخش شده و بعضی از بازیگران آن درگذشته اند.

سریال رودخانه برفی محصول کشور استرالیا است. این سریال بارها از تلویزیون ایران پخش شده و مخاطبان زیادی این سریال ماجراجویی را پسندیده اند. ژانر سریال خانوادگی و درام است. نام سریال هنگام پخش در بعضی کشورها تغییر کرد. در استرالیا با عنوان مردی از رودخانه برفی بانجو پترسون و در انگلستان و آمریکا با عنوان رودخانه برفی: حماسه مک گرگور و در ایران و بعضی کشورهای دیگر با عنوان رودخانه برفی شناخته می شود. این سریال چهار فصل دارد و از سال 1993 تا 1996 از شبکه نه تلویزیون استرلیا پخش شده است. در ادامه با آسمونی باشید تا به معرفی بازیگران این سریال بپردازیم و اینکه سرنوشت آنها چه شد.

داستان سریال رودخانه برفی

پوستر سریال رودخانه برفی
پوستر سریال رودخانه برفی

داستان سریال رودخانه برفی درباره زندگی مت مک‌ گرگور (اندرو کلارک) و خانواده‌ اش می باشد. مک گرگور یک مزرعه دار موفق است و فرزندانش همانند وی قانونمدار و با اخلاق هستند و هنگام مشکلات به مردم پترسون ریچ کمک می کنند. اولین فصل رودخانه برفی با آمدن پسر جوانی که برادرزاده مک گرگور می باشد شروع می شود. نام وی لوک (جاش لوکاس) است. 

بازیگران سریال رودخانه برفی

  •  اندرو کلارک در نقش مت مک‌ گرگور
  • وندی هیوز در نقش کاتلین اونیل
  • جاش لوکاس در نقش لوک مک‌ گرگور
  • برت کلیمو در نقش کولین مک‌ گرگور
  • گای پی‌ یرس در نقش راب مک‌ گرگور
  • جولین کرنوگریس در نقش دنی مک‌ گرگور
  • رگ اوانز در نقش جک کلی
  • جان استنتون در نقش اُلیور بلک‌ وود
  • آماندا دوگ در نقش ویکتوریا بلک‌ وود
  • رودنی بل در نقش فرانک بلک‌ وود
  • بن گورنز در نقش مایکل اونیل

سرنوشت بازیگران رودخانه برفی

در سریال رودخانه برفی و در چهار فصل آن، تعدادی مهمان به داستان اضافه می شدند اما بعضی از بازیگران در این سریال دائمی بودند. اما سرنوشت بازیگران رودخانه برفی پس از سال ها چه شد؟

اندرو کلارک
اندرو کلارک

اندرو کلارک در نقش مت مک‌ گرگور در سریال رودخانه برفی حضور داشت. وی سال 1954 به دنیا آمد و همچنان به کار بازیگری خود ادامه می دهد.

وندی هیوز
وندی هیوز

وندی هیوز در نقش کاتلین اونیل در سریال رودخانه برفی حضور داشت. وی سال 1952 به دنیا آمد و سال 2014 بر اثر بیماری سرطان درگذشت.

جاش لوکاس
جاش لوکاس

جاش لوکاس در نقش لوک مک‌ گرگور در سریال رودخانه برفی حضور داشت. وی متولد سال 1971 است و تا سال 2022 به بازیگری ادامه می دهد. نام فیلم سال 2021 وی پاکسازی برای همیشه می باشد.

برت کلیمو
برت کلیمو

برت کلیمو در نقش کولین مک‌ گرگور در سریال رودخانه برفی حضور داشت. وی متولد سال 1964 است و اکنون به عنوان بازیگری کار خود را ادامه می دهد اما حضور کمرنگی دارد.

گای پی‌ یرس
گای پی‌ یرس

گای پی‌ یرس در نقش راب مک‌ گرگور در سریال رودخانه برفی حضور داشت. وی متولد سال 1967 است و یکی از بازیگران معروف هالیوود است و فیلم جدید وی در سال 2022 فیلم حافظه می باشد.

جولین کرنوگریس
جولین کرنوگریس

جولین کرنوگریس در نقش دنی مک‌ گرگور در سریال رودخانه برفی حضور داشت. وی متولد سال 1979 می باشد. او همچنان به کار بازیگری ادامه می دهد و سریال سال 2020 وی All the Way to the Top نام دارد.

جان استنتون
جان استنتون

جان استنتون در نقش اُلیور بلک‌ وود در سریال رودخانه برفی حضور داشت. وی متولد سال 1944 است. او اکنون به بازیگری ادامه می دهد و جزء بازیگران پرکار استرالیا می باشد.

آماندا دوگ
آماندا دوگ

آماندا دوگ در نقش ویکتوریا بلک‌ وود در سریال رودخانه برفی حضور داشت. وی سال 1976 به دنیا آمده و رشته حقوق خوانده و آخرین کار بازیگری اش سریال مضطرب در سال 2010 می باشد. او حضور کمرنگی در دنیای بازیگری دارد.

رگ اوانز
رگ اوانز

رگ اوانز در نقش جک کلی در سریال رودخانه برفی حضور داشت. وی متولد سال 1928 بود و سال 2009 و در سن 80 سالگی درگذشت. وی در آتش سوزی جنگل های استرالیا که در فوریه 2009 رخ داد، جان باخته.

رودنی بل
رودنی بل

رودنی بل در نقش فرانک بلک‌ وود و برادر ویکتوریا بلک‌ وود در سریال رودخانه برفی حضور داشت. وی متولد سال 1966 بود. او سال 2005 در سن 39 سالگی و بر اثر بیماری سرطان درگذشت.

سه بازیگر زن سریال رودخانه برفی سال 1996
سه بازیگر زن سریال رودخانه برفی سال 1996

 

نظر خود را درباره «سریال رودخانه برفی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سریال رودخانه برفی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.