زمان مطالعه: 1 دقیقه
سریال دهن لق

سریال دهن لق

سریال دهن لق یا دهان گشاد آخرین روزهای ماه جولای ۲۰۲۲ از شبکه mbc کره پخش شد و یکی از بازیگرهای معروف آن ایم یونا خواننده گروه گرلز جنریشن است. این سریال برای نوروز ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

سریال دهن لق که با نام‌های دیگری چون دهان بزرگ، دهان گشاد و لاف زن (Big Mouth) (Bingmauseu) شناخته می شود محصول سال ۲۰۲۲ کره جنوبی است. این سریال جنایی توسط اوه چونگ هوان کارگردانی شده. بازیگران دهن لق لی جونگ سوک، ایم یونا، یانگ کیونگ وون و کیم جو هون می‌باشند.

یکی از سریال های معروف ایم یونا، کی 2 است که همبازی جی چانگ ووک بود. دیگر سریال او سریال پادشاه سرزمین است. اما دیگر بازیگران این سریال یعنی لی جونگ سوک از سال ۲۰۱۹ به سربازی رفته بود و این اولین سریال وی پس از مرخصی از سربازی است. یکی از سریال‌های معروف او هم می‌توان به پینوکیو اشاره کرد که همبازی پارک شین هه بود.

سریال دهن لق در ایام نوروز ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۲۳ از شبکه تهران پخش می‌شود. در ادامه با آسمونی باشید تا به معرفی سریال دهن لق بپردازیم.

ژانر

حقوقی/جنایی/درام

زبان اصلی

کره ای

سال تولید

۲۰۲۲

سال انتشار

۲۹ جولای ۲۰۲۲

تعداد قسمت ها

۱۶ قسمت

عنوان اصلی

Big Mouth

 

پوستر سریال دهان گشاد

داستان سریال دهان گشاد

داستان سریال دهان گشاد درباره وکیلی به نام پارک چانگ هو با بازی (لی جونگ سوک) است. وی در کارهای وکالت خود اصلا موفق نیست و این یکی از دلایل اختلاف او با همسرش می هو با بازی (ایم یونا) می باشد. تا اینکه یکی از روزها با چوی دوها شهردار گوچئون با بازی (کیم جو هون) ملاقات می‌کند تا وکالت یک پرونده قتل را برعهده بگیرد و این اتفاق، زندگی‌اش را درگیر مسائل ناخوشایندی می‌کند و پس از آن اتفاقاتی رخ می‌دهد.

بازیگران سریال دهن لق

عوامل و بازیگران سریال دهن لق

بازیگران

لی جونگ سوک، ایم یونا، یانگ کیونگ وون و کیم جو هون

کارگردان

اوه چونگ هوان

تهیه کننده

لی سانگ باک و کیم یانگ گیو

نویسنده

کیم هارام

موسیقی

پارک سی جون

توزیع کننده MBC و Disney+

 

سریال دهن لق چند قسمت است؟

سریال دهان گشاد یا دهن لق ۱۶ قسمت می باشد.

تصاویر سریال دهن لق

ایم یونا و لی جونگ سوک در سریال دهن لق
ایم یونا در سریال دهن لق
لی جونگ سوک در سریال دهن لق
سریال دهن لق
یانگ کیونگ وون در سریال دهن لق

 

نظر خود را درباره «سریال دهن لق» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سریال دهن لق فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.