زمان مطالعه: 1 دقیقه
سریال ام عزیزم

سریال ام عزیزم

سریال ام عزیزم پس از پخش قسمت های اولیه خود توانست نظرات مثبت زیادی را بگیرد با اینکه برای یکی از بازیگران آن حواشی زیادی به وجود آمده بود.

سریال ام عزیزم (Dear.M) سال 2021 آماده پخش بود اما به دلیل حاشیه ای جنجالی که برای یکی از بازیگران پیش آمد، پخش آن به تعویق افتاد و سرانجام 29 ژوئن 2022 منتشر شد. شرکت های تولیدی سریال ام عزیزم Playlist Studio و Monster Union می باشند.

از جمله بازیگران سریال ام عزیزم می توان به پارک هی سو، جونگ جه هیون، رو جونگ اوی و به هیون سونگ اشاره کرد. در ادامه با آسمونی باشید تا به معرفی سریال ام عزیزم بپردازیم.

ماجرای جنجالی سریال ام عزیزم

یکی از بازیگران سریال ام عزیزم پارک هی سو است. یکی از جنجال های پیش روی بسیاری از بازیگران کره جنوبی، زورگویی در دوران مدرسه است که برای این بازیگر هم در دوران مدرسه بازگو شد و سریال وی به حاشیه برده شد و پخش آن متوقف شد. اما پس از تحقیقات گسترده از مدرسه وی مشخص شد این اتهام نادرست بوده و خود پارک هی سو مورد ظلم در مدرسه واقع شده بود و تمام اتهامات در مورد او فقط نابود کردن این بازیگر بوده است و پشت پرده هایی درباره او وجود داشته.

ژانر

دانشجویی/عاشقانه/درام

زبان اصلی

کره ای

سال تولید

2021

سال انتشار

29 ژوئن 2022

تعداد قسمت ها

12 قسمت

عنوان اصلی

Dear.M

 

پوستر سریال ام عزیزم 

داستان سریال ام عزیزم

سریال ام عزیزم درباره 4 دانشجو می باشد که در دانشگاه سویون پس از اینکه شخصی ناشناس به نام ام (M) در وب سایت دانشجویی اعترافی عاشقانه را بیان می کند، به دنبال آن فرد می گردند. اما این متن عاشقانه به زودی کل دانشگاه را به هم می ریزد.

بازیگران سریال ام عزیزم

عوامل و بازیگران سریال ام عزیزم

بازیگران

پارک هی سو، جونگ جه هیون، رو جونگ اوی، به هیون سونگ

کارگردان

سو جو وان و پارک جین وو

تهیه کننده

جونگ هه ریونگ و پارک ته وون

نویسنده

لی سول

موسیقی

جو یون جونگ

توزیع کننده KBS2

سریال ام عزیزم چند قسمت است؟

سریال ام عزیزم (Dear.M) 12 قسمت می باشد.

تصاویر سریال ام عزیزم

سریال ام عزیزم
پارک هی سو در سریال ام عزیزم 
جونگ جه هیون در سریال ام عزیزم
نشست خبری سریال ام عزیزم

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «سریال ام عزیزم» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره سریال ام عزیزم فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.