زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی سجاد شهباززاده

بیوگرافی سجاد شهباززاده

سجاد شهباززاده متولد 3 بهمن 1368 در اردبیل بوده و سوابق درخشانی در کارنامه فوتبالی خود دارد.
نام سجاد
نام خانوادگی شهباززاده
محل تولد اردبیل، ایران
تاریخ تولد 3 بهمن 1368 ‏(32 سال)
حرفه کاری فوتبالیست
تیم فعلی استقلال تهران
قد
185سانتی متر
پست
مهاجم

 

درباره سجاد شهباززاده

سجاد شهباززاده متولد 3 بهمن 1368 در اردبیل بوده و سوابق درخشانی در کارنامه فوتبالی خود دارد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته تربیت بدنی از دانشگاه آزاد کرج می باشد ، از طریق مایلی کهن کشف شد. قد سجاد شهباززاده 185 سانتی متر است و در پست مهاجم بازی می کند. سجاد تنها یک برادر به نام مسعود دارد  مسعود نقش پررنگی در فوتبالیست شدن سجاد داشته و در سال 1376 وقتی که سجاد تنها 8 سال داشت با تشویق او راهی مدرسه فوتبال اینترمیلان اردبیل شده است.

شروع فوتبال

سجاد شهباززاده در سایپا
شهباززاده در سایپا

فوتبال خود را در سال 1384 با تیم ذوب آهن اردبیل آغاز کرد قد 184 سانتی متری سجاد شهباززاده باعث شد که او را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر تبدیل کند او در سال 1388 به تیم جوانان سایپا آمد و به دلیل درخشش در این تیم در سال 1389 به تیم بزرگسالان سایپا ورود پیدا کرد و اولین تجربه حرفه‌ای خود را در لیگ برتر ایران کسب کرد.

عملکرد شهباززاده

سایپا
او فوتبال خود را از تیم سایپا آغاز نمود و در90 بازی 20 گل به ثمر رساند.

استقلال
شهباززاده در خرداد 1393 با قراردادی 3 ساله به استقلال تهران پیوست و طی دو فصل برای این تیم 19 گل زد، 7 پاس گل داد و موفق به کسب 3 پنالتی شد. در جام حذفی نیز شهباززاده برای استقلال 5 گل مهم و حساس به ثمر رساند.

آلانیا اسپور
در فصل نقل و انتقالات تابستانی 95–96 به تیم آلانیا اسپور پیوست. اما فصلی تقریباً ناموفق و تنها چهار بازی و یک گل به ثمر رساند.

نفت تهران
پس از جدایی از آلانیا اسپور به نفت تهران پیوست. او تک گل منجر به قهرمانی تیم نفت تهران در جام حذفی 96–1395 را مقابل تراکتورسازی به ثمر رساند.

بازگشت به استقلال
وی در فصل 1397–1396 به تیم استقلال بازگشت اما نتوانست زیر نظر علی منصوریان مثل سابق ستاره این تیم شود بخاطر عملکرد ضعیف خودش از استقلال جدا شد.

القطر
پس از جدایی از تیم استقلال به باشگاه القطر در لیگ ستارگان قطر پیوست و در نخستین بازی خود توانست پاس گل بدهد اما به دلیل مصدومیت از لیست القطر خارج شد و نیم فصل 1397–1396 را بدون تیم سپری کرد.

سپاهان
با درخواست امیر قلعه‌نویی سرمربی وقت سپاهان برای فصل 98–1397 به این تیم پیوست. او با حضور در سپاهان گویی توانست پس از دو فصل احیا شود و نخستین گلش را در هفته دوم لیگ برتر فصل 98–1397 مقابل تیم سپیدرود رشت به ثمر رساند؛ که سپاهان در این بازی 6 بر 1 پیروز شد. اما دوران اوج بازی شهباززاده پس از سرمربیگری محرم نویدکیا در سپاهان آغاز شد؛ به طوری که وی درخشان‌ترین فصل فوتبالی خود را سپری می‌کند و موفق به گرفتن عنوان آقای گل لیگ بیستم، با 20 گل زده شد. درخششی که پس از سالها منجر به دعوت وی به تیم ملی فوتبال ایران شد.

استقلال
شهباززاده در 26 خرداد 1401 با عقد قراردادی به صورت رسمی برای سومین بار به تیم محبوب خود بازگشت.

افتخارات ورزشی سجاد شهباززاده

سپاهان
نایب قهرمان لیگ برتر: 98–1397، 1400–1399

نفت تهران
قهرمان جام حذفی: 96–1395

استقلال
نایب قهرمان جام حذفی: 95–1394

فردی

  • آقای گل لیگ برتر ایران : 1400–1399 (20 گل)
  • بهترین مهاجم سال نوروز فوتبالی: 1399
  • آقای گل جام حذفی: 95–1394 (4 گل)
  • تیم سال لیگ برتر ایران: 94–1393

تصاویر سجاد شهباززاده

سجاد شهباززاده و برادرش
سجاد و برادرش
سجاد شهباززاده در استقلال
شهباززاده در استقلال
سجاد شهباززاده در سپاهان
شهباززاده در سپاهان
نظر خود را درباره «بیوگرافی سجاد شهباززاده» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی سجاد شهباززاده فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.