زمان مطالعه: 1 دقیقه
طرز تهیه ساندویچ ماکارونی

طرز تهیه ساندویچ ماکارونی

ساندویچ ماکارونی یکی از غذاهای فست فودی خوشمزه ی اینروزهای بسیاری از مردم ایران شده که طرز تهیه آن هم بسیار ساده است.

ساندویچ ماکارونی بسیار خوشمزه است که می‌توان برای مهمانی‌های دوستانه آن را تهیه و سرو کرد. در ادامه با آسمونی همراه باشید تا طرز تهیه ساندویچ ماکارونی را آموزش ببینید.

ساندویچ ماکارونی

مواد لازم برای تهیه ساندویچ ماکارونی

ماکارونی 1 بسته
گوشت چرخ کرده 400 گرم 
پیاز بزرگ 1 عدد
فلفل دلمه ای 1 عدد
رب گوجه 2 قاشق 
نان دلخواه به میزان لازم
خیار شور

 به میزان لازم

نمک، زردچوبه و فلفل

به میزان لازم

طرز تهیه ساندویچ ماکارونی

طرز تهیه ساندویچ ماکارونی بسیار ساده است. در ابتدا پیاز را نگینی خرد کرده و با کمی روغن، زردچوبه و نمک در تابه ای مناسب تفت داده تا طلایی شود. سپس گوشت چرخ کرده و یا حتی سویا و یا می توانید ترکیبی از سویا و گوشت چرخ کرده را به پیاز در حال تفت اضافه کنید.

کمی که تغییر رنگ داد فلفل دلمه ای را اضافه کنید و دقایقی بعد رب گوجه و فلفل سیاه را بسته به ذائقه تان به ترکیب تابه اضافه کنید. در این لحظه باید مقدار کمی آب جوش اضافه کنید تا مواد کمی بجوشد و رنگ باز کند. (پیشنهاد می کنیم کمی از آب ماکارونی در حال جوش در این مایه بریزید تا طعم بهتری پیدا کند).

ماکارونی دلخواه (فرمی یا اسپاگتی) خود را به آب جوشی که مقدار کمی روغن، نمک و زردچوبه ریخته اید، اضافه کنید. پس از 6 الی 7 دقیقه ماکارونی را آبکش کنید.

کف قابلمه ای عمق دار را روغن و زردچوبه ریخته و ته دیگ مورد نظرتان که می تواند سیب زمینی یا نان لواش باشد را اضافه کنید. حال کم کم مقداری ماکارونی ریخته و مواد میانی را هم رویش اضافه کنید تا تمام شود. حدود نیمساعت ماکارونی شما حاضر می شود.

پس از آماده شدن ماکارونی، نان باگت را برش زده و ماکارونی پخته شده را با خیار شور، برگ کاهوی خرد شده و سس کچاپ معمولی یا تند سرو کنید. (می توانید روی برگ کاهو کمی سس سالاد دلخواه را هم اضافه کنید).

چند نکته برای تهیه ساندویچ ماکارونی

  • می توانید از پنیر پیتزا هم روی ساندویچ خود اضافه کنید و دقایقی داخل فر گذاشته تا آب شود.
  • از سبزیجات معطری چون ریحان و گشنیز هم می توانید داخل ساندویچ استفاده کنید چون طعم خوشایندی می گیرد.
  • چون ماکارونی خودش رب دارد از گوجه استفاده نکنید ولی در صورت تمایل در کنار کاهو و خیارشور، ورقه های گوجه فرنگی هم اضافه کنید.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «طرز تهیه ساندویچ ماکارونی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره طرز تهیه ساندویچ ماکارونی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.