زمان مطالعه: 1 دقیقه
ساندویچ زاپاتا

ساندویچ زاپاتا

ساندویچ زاپاتا یک ساندویچ خوشمزه و لذیذ برای ناهار یا شام است و طرز تهیه آن بسیار ساده است.

ساندویچ زاپاتا یکی از ساندویچ‌های لذیذ و ساده است که به راحتی می‌توان آن را برای ناهار یا شام سرو کرد. طرز تهیه ساندویچ زاپاتا متنوع است و با موادی که دم دست دارید می‌توانید آن را درست کنید و لذت ببرید. در ادامه با آسمونی باشید تا طرز تهیه ساندویچ زاپاتا را آموزش دهیم.

ساندویچ زاپاتا

مواد لازم برای تهیه ساندویچ زاپاتا 

سوسیس یا کالباس مقداری
فیله مرغ یا استیک به تعداد نفرات
گوجه ۲ عدد
خیار شور ۳ تکه
قارچ نصف پیمانه
پنیر به میزان لازم
کاهو ۳ برگ

 

طرز تهیه ساندویچ زاپاتا 

برای تهیه ساندویچ زاپاتا می‌توان به این صورت جلو رفت. فیله مرغ را در آب لیمو و نمک و فلفل بخوابانید. یا اگر استیک دارید را در پیاز بخوابانید. پس از یکساعت، فیله نازک مرغ یا استیک خود را سرخ کنید. قارچ را کمی تفت دهید. یک پر کالباس را هم کمی تفت دهید. قارچ و پنیر پیتزا را روی کالباس بریزید و به محض اینکه پنیر آب شد، کالباس را تا کنید و به همراه فیله مرغ یا استیک داخل نان بزرگ بگذارید.

برای نان خود می‌توانید به این صورت عمل کنید. کالباسی که قارچ و پنیر دارد. تکه فیله مرغ یا استیک که داخل نان قرار می‌گیرد. ورقه خیار شور، ورقه گوجه فرنگی و کاهوی خرد شده به صورت درشت که همگی را داخل نان بگذارید. با سس سفید یا سس دلخواه خود میل کنید.

نکته:

  • می‌توانید فیله را ابتدا داخل تخم مرغ بغلطانید و بعد داخل پودر سوخاری غلطانده و به آرامی سرخ کنید و بعد در نان قرار دهید.
  • به جای کالباس می‌شود از سوسیس هم استفاده کرد.
  • می‌توان از زیتون خرد شده هم در ساندویچ استفاده کرد.

 

نظر خود را درباره «ساندویچ زاپاتا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ساندویچ زاپاتا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.