زمان مطالعه: 1 دقیقه
سامانه مسار؛ آخرین اطلاعات از زمان ثبت نام حج

سامانه مسار؛ آخرین اطلاعات از زمان ثبت نام حج

وزارت حج و عمره عربستان سعودی پس از تصمیم‌گیری برای افزایش تعداد زائران در سال 1443قمری به یک میلیون زائراختصاص داده است.

سایت https://www.haj.gov.sa شرایط مربوط به متقاضیان سفر حج تمتع 1402 را اعلام کرد که به شرح زیر می باشد. (لازم به ذکر است این سایت با برنامه های تغییر آی پی باز می شود)

وزارت حج و عمره عربستان سعودی پس از تصمیم‌گیری برای افزایش تعداد زائران در سال 1443قمری به یک میلیون زائر از داخل و خارج از این کشور با در نظر گرفتن توصیه های بهداشتی سهمیه‌ اختصاص داده است.

ثبت نام حج عمره

سازمان حج و زيارت در راستای ايجاد رفاه و سهولت بيشتر براي متقاضیان سفر عمره مفرده سعی نموده از مرحله پیش ثبت نام و ودیعه گذاری تا مرحله اعزام عملیات مکانیزه انجام گردد متقاضیان جهت ثبت نام حج عمره می توانند به نشانی http://fakher.haj.ir/Register  مراجعه فرمایند.

نظر خود را درباره «سامانه مسار؛ آخرین اطلاعات از زمان ثبت نام حج» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سامانه مسار؛ آخرین اطلاعات از زمان ثبت نام حج فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.