زمان مطالعه: 2 دقیقه
ساختمان lct

ساختمان lct

شرکت ارتباطات زیرساخت اینترنت lct (مجتمع مخابراتی انقلاب اسلامی) پیرو سیاستها و برنامه های کلان نظام جمهوری اسلامی به فعالیت خود ادامه می دهد.

شرکت ارتباطات زیرساخت اینترنت LCT (ساختمان lct مجتمع مخابراتی انقلاب اسلامی) پیرو سیاستها و برنامه های کلان نظام جمهوری اسلامی در راستای ابلاغ سیاستهای اصل 44 قانون اساسی، به عنوان شرکتی مستقل از شرکت مخابرات ایران به فعالیت خود ادامه می دهد. در ادامه مطلب آسمونی به معرفی مجتمع مخابراتی انقلاب اسلامی (Islamic Republic Telecommunication Complex) می پردازیم.

تاریخچه مجتمع مخابراتی انقلاب اسلامی

مجتمع مخابراتی انقلاب اسلامی (lct)، روندهای تاریخی را طی نموده که به طور اختصار به آن اشاره می شود:
شرکت طرح و توسعه تلفن ایران به عنوان هسته اولیه تشکیل شرکت ارتباطات زیرساخت کنونی بر اساس مصوبه 2134 مورخ 68/4/4 با طی مراحل قانونی اساسنامه و تشکیل هیئت مدیره خود را پیگیری کرد. پس از حدود ده سال فعالیت در عرصه مخابرات و ارتباطات به استناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 78/10/15 نام شرکت از طرح و توسعه تلفن ایران به طرح و توسعه شبکه های مخابراتی تغییر یافت.
هیئت وزیران در جلسه مورخ 83/5/14 بنا به پیشنهاد شماره 13898/100 مورخ 83/5/14 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به استناد مواد 2 و 4 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب 1379 و مصوبه شماره 76016/190 مورخ 82/4/24 شورای عالی اداری در اجرای بند ب ماده یک قانون مذکور با تجدید سازمان و تغییر نام و اصلاح اساسنامه شرکت طرح و توسعه شبکه های مخابراتی (ثبت شده به شماره 18347) به شرکت ارتباطات زیرساخت موافقت نمود.
متعاقب تصویب موضوع تغییر نام شرکت طرح و توسعه شبکه های مخابراتی به شرکت ارتباطات زیرساخت و انتصاب هیئت مدیره آن به وسیله مجمع عمومی به تاریخ 83/7/26 اقدامات لازم قانونی در جهت شکل دهی هیئت مدیره انجام شد.
اساسنامه شرکت ارتباطات زیرساخت (ict) در راستای توجه و اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی و واگذاری شرکت مخابرات ایران به بخش خصوصی تغییر و به صورت شرکت مستقل و زیر نظر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تاریخ 87/8/26 و با نامه شماره 29217/30/87 در چهار فصل و 36 ماده به تصویب شواری نگهبان رسید.

ارکان مجتمع مخابراتی انقلاب اسلامی

  1. مجمع عمومی
  2. هیئت مدیره و مدیر عامل
  3. بازرس (حسابرس)

فعالیت های مجتمع مخابراتی انقلاب اسلامی

  1. تهیه و تدوین طرح های جامع در زمینه شبکه هاd زیرساخت ارتباطی براساس  الزامات، نیازها، استانداردها و ضوابط برای ارایه به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت تصویب.
  2. بازاریابی، تاسیس، توسعه، بهسازی، اجرا، نگهداری و بهره برداری و همچنین نظارت و مدیریت شبکه ارتباطات زیرساخت کشور.
  3. تامین کلیه نیازهای زیرساخت ارتباطی متقاضیان مجاز اعم از بخش هاي دولتی، خصوصی و تعاونی ارایه دهنده خدمات فناوري اطلاعات و ارتباطات طبق اسـتانداردهای ملی و بین المللی.
  4. مطالعه، تهیه و تصویب دستورالعمل ها، ضوابط، معیارها و اعمال اسـتانداردهای فنی و تخصصی مورد نیاز در زمینه تاسیس، توسعه، نگهداری و بهره برداری از شبکه های زیرساخت ارتباطی. (تبصره: براي حفظ پایداري شبکه ارتباطات زیر ساخت، کلیه دارندگان مجاز شـبکه های موازی مشابه موظفند نسبت به انعقاد قرارداد اتصال متقابـل بـا شـرکت اقـدام نمایند.)
  5. همکاري با اپراتورهای مخابراتی بین المللی در زمینه تبادل ارتباطات و ترانزیـت ترافیـک بین الملل.
  6. بررسی و تدوین پیشنهادهايی لازم در زمینه راهبردها، سیاسـتها و برنامـه هـای بلندمدت و میان مدت شرکت و ارایه آن در چـارچوب تعیـین شـده توسـط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات.

آدرس و شماره تلفن مجتمع مخابراتی انقلاب اسلامی

آدرس تهران، شیخ بهائی، بین ایرانشناسی و بزرگراه حکیم در در محله شهرک والفجر
تلفن 021-1588
ایمیل commerical.contrac@tic.ir
سایت https://www.tic.ir
ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه از 8 الی 16:30

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «ساختمان lct» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ساختمان lct فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.