زمان مطالعه: 1 دقیقه
ساحل گناوه

ساحل گناوه

ساحل گناوه یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین سواحل ایران به شمار می‌رود.

ساحل گناوه یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین سواحل ایران به شمار می‌رود. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد ساحل بندر گناوه ماسه‌ای بودن آن است که نمونه‌ آن کمتر در کشور پیدا می‌شود. آب‌های نیلگون خلیج فارس در کنار ساحل شنی پوشیده از صدف‌ها منظره‌ باشکوهی را رقم زده است. قدم زدن در ساحل و غلت خوردن شن و ماسه‌ها در زیر پاها بسیار لذت‌بخش است. با آسمونی همراه باشید.

سرگرمی های ساحل شنی گناوه

ساحل گناوه
ساحل گناوه
  • قایق سواری
  • جشنواره غذاهای محلی
  • مجسمه های شنی
  • بازی های بومی
نمای ساحل گناوه
نمای ساحل گناوه

اگر از قدم زدن خسته شدید لب ساحل بنشیند و نفسی عمیق کشیده و ریه‌های خود را سرشار از هوای پاک و تمیز کنید، عجیب حس آرامش با تک‌تک تار و پود وجودتان عجین می‌شود. نشستن در سواحل پر صدف این بندر، هوای خنک و تازه‌ای که صورت را نوازش می‌کند، شن و ماسه نرم بین انگشتان پا، تماشای آب‌های خلیج فارس و امواج درخشان و همچنین تماشای قایق‌های ماهیگیری در طلوع و غروب خورشید، سفری لذت بخش و خاطره‌ای زیبا را در ذهنتان خواهد ساخت که تا ابد فراموش نخواهید کرد.

موقعیت ساحلی گناوه

ساحل شنی گناوه
ساحل شنی گناوه

بندر گناوه مرکز شهرستان گناوه در 160 کیلومتری شمال بوشهر میباشد. گناوه یکی از شهرهای شمالی استان بوشهر میباشد. که بین بوشهر و بندر دیلم قرار گرفته است. این بندر دارای آب و هوای گرم و مرطوب میباشد. به طوری که اگر در ماه‌های گرم سال به آن سفر کنید، امکان خیس شدن لباستان از گرمای هوا زیاد می باشد.

لوکیشن ساحل گناوه 

ساحل گناوه کجاست؟
ساحل گناوه کجاست؟
نظر خود را درباره «ساحل گناوه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ساحل گناوه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.