زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی سابل

بیوگرافی سابل

کشتی گیر،مدل و بازیگر آمریکایی معروف به سابل ، یک مدل آمریکایی است ، بازیگر ، و کشتی گیر حرفه ای بازنشسته . او در درجه اول به خاطر حضور در WWE شناخته شده است.
در این مطلب می خوانید : [بستن]
نام رینا
نام خانوادگی گریک
محل تولد جکسون‌ویل، ایالات متحده آمریکا
تاریخ تولد 8 اوت 1967 ‏(54 سال)
حرفه کاری بازیگر ، و کشتی گیر حرفه ای
وزن 58 کیلوگرم
قد
173 سانتی متر

درباره سابل

رنا گریک کشتی گیر، مدل و بازیگر حرفه ای آمریکایی معروف به سابل ، یک مدل آمریکایی است ، بازیگر ، و کشتی گیر حرفه ای بازنشسته . او در درجه اول به خاطر حضور در WWE شناخته شده است. وی کار خود را در WWE از سال 1996 آغاز کرد و محبوبیت قابل توجهی پیدا کرد.

دوران جوانی

سابل در جوانی فعال بود و به فعالیت هایی مانند ژیمناستیک ، اسب سواری و سافت بال علاقه داشت. وی پس از برنده شدن در اولین مسابقه زیبایی در دوازده سالگی ، سرانجام در سال 1990 مدل شد.

ازدواج با براک لزنر

سابل در سال 1986 با وین یونانی ریچاردسون ازدواج کرد. آنها دختری به نام ماریا داشتند ،ریچاردسون در سال 1991 در حالت مستی در رانندگی درگذشت. سابل در سال 1993 با شوهر دوم خود ، کشتی گیر حرفه ای و بوکسور سابق مارک مرو آشنا شد. سابل در 6 می 2006 با کشتی گیر پرطرفدار به نام براک لزنر ازدواج کرد. آنها در مزرعه ای در ساسکاچوان زندگی میکنند و دو پسر به نام تورک (متولد 2009) و دوک (متولد 2010) دارند.

نظر خود را درباره «بیوگرافی سابل» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی سابل فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.