زمان مطالعه: 1 دقیقه
چگونه زندگی آرام داشته باشیم؟

چگونه زندگی آرام داشته باشیم؟

برای داشتن یک زندگی آرام بهتر است فاکتورهایی در زندگی وجود دارد که رعایت آن ها به سالم زندگی کردن شما کمک خواهد کرد.

بنام یگانه عالم

سعی کنید ارامشتان در هیچ شرایطی برهم نزنید و از کارهایی که ارامش را از شما میگیرد دوری کنید. هیچ گاه زندگى خودتان را با ظاهر زندگی دیگران قیاس نکنید. راه خودت رو ادامه بده و از مسیر زندگیت لذت ببر. از خودت مراقبت کن، به خودت احترام بگذار.

یاد بگیر که چگونه خودت را ببخشی و به خودت فرصت دوباره بدی و با خودت مهربان باش. به آدم ها لبخند بزن حتی اگر میدانی که دشمنت هستند برای مشکلات راه حل پیدا کن. از هرچيز و هركسى كه ناراحتت ميكنه خودت را دور كن. از ادم های منفی دوری کن.

وقتت را با كسانى سپرى كن كه قلبا دوستت دارند و به تو امید ميدهند، برایت احترام قائل هستند و با آن ها آرامش دارید. كتاب بخوانید. برای خودتان هديه و گل بخرید و خودتان را در مقابل آینه تعریف کنید، بطور مثال چشمهایم زیباست، خدایا ممنونم بابت چشم هایی که به من هدیه دادی.

نکته آخر سعی کن نگران آدم هايى باشی كه وجودت برایشان باارزش است.

سارا فلاحی

نظر خود را درباره «چگونه زندگی آرام داشته باشیم؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چگونه زندگی آرام داشته باشیم؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.