زمان مطالعه: 1 دقیقه
شیوع زامبی بعد از کرونا

شیوع زامبی بعد از کرونا

ماجرایی عجیب در شبکه های اجتماعی مطرح شده که باعث وحشت شده است و آن شیوع زامبی است.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

شیوع زامبی بعد از کرونا می تواند تنها یک شوخی باشد که هرازگاهی در شبکه های اجتماعی به حالت طنز منتشر می شود؛ اما اوایل ماه ژانویه 2022 خبرهایی در شبکه های اجتماعی مبنی بر شیوع این بیماری وحشتناک دست به دست می شود. جزئیات را در آسمونی بخوانید.

محل شیوع

شیان در چین
شیان در چین

شاید زامبی ها را تنها در فیلم و سریال ها دیده باشید که حتی دیدن آن هم باعث وحشت و اضطراب می شود، اما در اولین روزهای ژانویه 2022 خبرهایی در شبکه های اجتماعی دیده شده از تصاویری درباره ویروسی به نام زامبی که باعث می شود از چشم، گوش و بینی مبتلایان خون بیرون بزند و به همین دلیل مردم را قرنطینه کرده اند. اما این اتفاقات در کدام شهر و کشور رخ داده؟ این اتفاق همانند ویروس کووید 19 در چین اتفاق افتاده شهری به نام شیان (Xi An) که بیش از 13 میلیون جمعیت دارد.

خبر اصلی

رسانه های معتبر این خبر را پوشش نداده اند و بیشتر شبکه های اجتماعی و بخصوص ایرانی ها به این موضوع پرداخته اند. گفته شده خبر اصلی را اولین بار یک خبرنگار آمریکایی منتشر کرده. اما گویا مردم شیان در چین از 23 دسامبر 2021 قرنطینه شده اند و علت هم بخاطر نوع جهش یافته ویروس کرونا است و خبرهای ناشی از ویروسی به نام زامبی شایعه ای بیش نیست.

کشور چین بخاطر مساله ای که در مورد ووهان و ویروس کرونا و همینطور پنهان کاری های آنها انجام داده بود در جهان مورد اعتماد نیست و بسیاری از کاربران معتقدند اتفاقی در شیان در حال رخ دادن است و باز هم کشورهای دیگر از آن بی اطلاعند. گفته شده حال بخاطر شیوع ویروس جهش یافته تری در شیان این شهر قرنطینه شده و مواد خوراکی در آن کمیاب شده و عده ای تلاش می کنند از این شهر فرار کنند.

منع تردد در شیان
منع تردد در شیان

تصاویری منتشر شده که نشان می دهد نیروهای امنیتی با لباس های مخصوص راهها را بسته اند و ورود و خروج و ترددها را تحت کنترل دارند. اما گفته شده این حفاظت برای جان مردم است تا دوباره همانند ووهان رخ ندهد و کرونای جهش یافته تمام شهر را در برنگیرد. پس گویا نباید نگران بیماری وحشتناک زامبی شد و تنها آن را باید در فیلم و سریال ها مشاهد کرد و خبرهای نگران کننده را نشر نداد. در ادامه تصاویری می بینید از شیان در چین که مردم باید مدام تست دهند تا بیماری منتشر نشود و داوطلبان به مردم در حال قرنطینه مواد غذایی می رسانند.

تصاویر

تست دادن مردم در شیان
تست دادن مردم در شیان
ضدعفونی کردن برای پیشگیری از ویروس جهش یافته در شیان
ضدعفونی کردن برای پیشگیری از ویروس جهش یافته در شیان
کمک های داوطلبانه در شیان چین
کمک های داوطلبانه در شیان چین

 

نظر خود را درباره «شیوع زامبی بعد از کرونا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره شیوع زامبی بعد از کرونا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.