زمان مطالعه: 1 دقیقه
آموزش ریست فکتوری مک بوک

آموزش ریست فکتوری مک بوک

در این بخش از آسمونی با نحوه ریست فکتوری کردن دستگاه مک بوک در خدمت شما هستیم.

ریست فکتوری مک بوک

در بعضی از مواقع به دلایل کم شدن سرعت مک بوک و یا فروش آن مجبور می شویم مک بوک خود را ریست فکتوری و به حالت اولیه تنظیمات کارخانه برگردانیم. ولی طبق آموزشی که در این بخش از آسمونی خدمت شما عزیزان می دهیم قبل از ریست کردن دستگاه خود حتما از اطلاعات نسخه پشتیبان گرفته شود تا اطلاعات شما پاک و از بین نرود.و این نکته را حتما به یاد داشته باشید قبل از ریست فکتوری اپل آیدی خود را از سیستم خارج کنید.

آموزش ریست فکتوری مک بوک

1- ابتدا از اطلاعات ، فایل‌ها و عکس‌های خود بک آپ بگیرید.برای تهیه نسخه پشتیبان می توانید از Time machine استفاده کنید.برای این کار باید یک هارد اکسترنال با ظرفیت 500گیگ داشته باشید تا اطلاعات را در آن ذخیره کنید.
2- بعد از گرفتن نسخه پشتیبان سیستم را خاموش کنید و حتما دستگاه به برق متصل باشد و موقع روشن شدن کلیدهای ترکیبی Cmd + Alt + R را همزمان بزنید.
3- بعد از زدن کلید ها جمله Starting Internet Recovery به شما نمایش داده می شود.
4- از طریق منوی Utilities Menu باید WiFi را انتخاب کنید و رمز را وارد کنید تا به اینترنت متصل شوید.
5- در این قسمت منوی Internet Recovery و یا OS X Recovery نمایش داده خواهد شد.در صفحه روبرو روی گزینه Reinstall OS X کلیک کنید.و منتظر بمانید تا سیستم شما از طریق اینترنت مک بوک شما را به حالت تنظیمات کارخانه برگرداند.

 

نظر خود را درباره «آموزش ریست فکتوری مک بوک» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آموزش ریست فکتوری مک بوک فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.