زمان مطالعه: 1 دقیقه
آغاز رقابتهای اسکیت بورد و لوژسواری المپیک زمستانی

آغاز رقابتهای اسکیت بورد و لوژسواری المپیک زمستانی

با شروع اسکیت بورد و لوژسواری المپیک زمستانی 2022، نخستین قهرمانان این مسابقات در پکن مشخص شدند.

در رقابتهای اسکیت بورد بازیهای زمستانی پکن و در بخش اسلوپ استایل (Slopestyle) جِیمی آندرسون قهرمان دو دوره گذشته این ماده در المپیک زمستانی از تکرار افتخارات گذشته خود بازماند تا این بار طلای مسابقه اسلوپ استایل از آن نماینده نیوزیلند شود.

در اولین روز رقابتهای اسکیت بورد المپیک پکن، 28 ورزشکار از 18 کشور با هم به رقابت پرداختند و پس از دو فرصت برای انجام حرکات نمایشی، بهترین امتیاز ورزشکاران در جدول منظور شد و به این ترتیب 12 نفر برتر راهی فینال شدند.

فینال نیز به همین شکل برگزار شد و در پایان، زوی سادوفسکی ساینوت نماینده نیوزیلند با 92.88 امتیاز قهرمانی المپیک را جشن گرفت. این قهرمان تنها 20 سال دارد و پیش از این نیز برنده یک برنز بازیهای المپیک زمستانی پیونگ چانگ شده است. ساینوت پدری نیوزیلندی و مادری اهل ایالات متحده دارد و در 6 مارچ 2001 در سیدنی استرالیا متولد شده است. اما وقتی شش ساله بود خانواده اش راهی نیوزیلند شدند تا 14 سال بعد، او برای نیوزیلند افتخار آفرینی کند.

همچنین جولیا مارینو از ایالات متحده با 87.68 امتیاز نایب قهرمان شد و تِس کوآدی از استرالیا با 84.15 امتیاز مدال برنز را از آن خود کرد.

جیمی آندرسون برنده دو طلای المپیکی این رشته نیز عنوانی بهتر از نهمی به دست نیاورد.

اما رقابتهای لوژسواری انفرادی مردان بازیهای پکن هم با حضور 34 ورزشکار از 21 کشور در حالی آغاز شد که در لوژ سواری هر ورزشکار سه بار باید مسیر مسابقه را طی کند. در پایان این سه دور، زمان مجموع ورزشکاران در نظر گرفته شده و 20 نفر برگزیده راهی دور نهایی می شوند. آنها باید برای چهارمین بار مسیر را طی کنند تا در پایان، ورزشکاری که صاحب کمترین زمان ممکن در 4 نوبت خود شده است، عنوان قهرمانی را از آن خود سازد.

در پایان لوژسواری انفرادی مردان، یوهانس لودویگ از آلمان با زمان 3:48:735 دقیقه مدال طلا را از آن خود ساخت و وُلفگانگ کیندل از اتریش با زمان 3:48:795 دقیقه برنده مدال نقره شد.دومینیک فیسکنالر از ایتالیا هم زمان 3:49:686 دقیقه را برجای نهاد و در جایگاه سوم مسابقات قرار گرفت.

قهرمان 35 ساله المپیک در روز 14 فوریه 1986 در زول واقع در آلمان شرقی به دنیا آمد و پیش از این در المپیک پیونگ چانگ یک طلا در بخش تیمی و یک برنز در قسمت انفرادی از آن خود کرده بود. به این ترتیب مدالهای المپیکی این ورزشکار 187 سانتی متری به سه افزایش یافت. در حالی که لودویگ در مسابقات جهانی نیز برنده دو طلا و یک برنز و در رقابتهای اروپایی نیز 4 نقره و دو برنز به دست آورده است.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «آغاز رقابتهای اسکیت بورد و لوژسواری المپیک زمستانی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره آغاز رقابتهای اسکیت بورد و لوژسواری المپیک زمستانی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.