زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی رایان تفضلی

بیوگرافی رایان تفضلی

رایان تفضلی از پدر ایرانی و مادری انگلیسی در سان متولد شده است این مدافع فوتبال پایه اش را آموزشگاه استعداد پرور ساوت همپتون شهر ساتن شروع کرد.
نام رایان
نام خانوادگی سیروس تفضلی
ملیت ایران-انگلیس
محل تولد ساتون انگلیس
تاریخ تولد 6 مهر ماه 1370
حرفه کاری فوتبالیست(مدافع وسط)
تیم فعلی وایکام واندررز
قد
196سانتی متر

 

درباره رایان تفضلی

رایان تفضلی از پدر ایرانی و مادری انگلیسی در سان متولد شده است این مدافع فوتبال پایه اش را آموزشگاه استعداد پرور ساوت همپتون شهر ساتن شروع کرد او با سن کم خود در حال حاضر در لیگ دسته دوم انگلیس در تیم منسفیلد بازی میکند. تفضلی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

دوران فوتبال رایان تفضلی

رایان تفضلی
رایان تفضلی

Ryan Tafazolli فوتبالش را در آکادمی تیم ساوت همپنتون در سال 2005 آغاز کرد و به مدت شش سال در این تیم بازی کرد تا در نهایت در سال 2009 9 به تیم سالزبری سیتی آمد 9 بازی را برای این تیم انجام داد و در سال 2012 به تیم منزفیلد تاون پیوست 29 بار برای این تیم به میدان رفت و 8 گل را هم به ثمر رساند در حالی که وظیفه گلزنی نداشت

در سال 2016 به تیم پیتربورو پیوست و به مدت 4 سال در این تیم بازی کرد 101 بازی برای این تیم انجام داد و چهار گل را هم به ثمر رساند و در سال 2019 به تیم هال سیتی آمد و 15 بار برای این تیم به میدان رفته است او در حال حاضر عضو تیم وایکام واندرز می باشد.

در تاریخ 18 ژوئیه 2019 تفضلی با قراردادی 2 ساله به هال سیتی پیوست. در 18 ژوئیه 2019 توسط Wayback Machine تفضلی اولین بازی خود را برای باشگاه هال سیتی انجام داد.

افتخارات

تفضلی توانست در پایان سال 2013 تنها با 24 بازی در منزفیلد 3 جایزه را از آن خود کرد. این 3 جایزه عبارت اند از :

  • جایزه بازیکن فصل از نگاه هواداران
  • جایزه بازیکن سال منزفیلد تاون
  • جایزه بازیکن فصل از نگاه کادرفنی و مدیران

تصاویر رایان تفضلی

رایان تفضلی
رایان تفضلی در هال سیتی
رایان تفضلی در کنار گورادیولا
رایان تفضلی در کنار گواردیولا
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی رایان تفضلی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی رایان تفضلی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.