زمان مطالعه: 3 دقیقه
راهنمای خرید بلیط ارزان تبریز

راهنمای خرید بلیط ارزان تبریز

اگر به وبسایت‌های معتبر همانند وبسایت علی بابا مراجعه نمایید، می‌توانید مقایسه قیمت دقیقی بین ایرلاین‌های مختلف داشته باشید.

راهنمای خرید بلیط ارزان تبریز

اگر قصد خرید بلیط هواپیما تبریز مشهد یا بلیط هواپیما مشهد تبریز را دارید، می‌توانید به روش‌های مختلف، تا حد امکان هزینه کمتری را بابت پرواز بپردازید. چطور؟ خب در این مقاله با ما همراه باشید تا متوجه شوید که چطور می‌توانید به بهترین شکل ممکن، بلیط ارزان تبریز را تهیه کنید.

بلیط چارتر بخرید

برای آنکه هزینه سفرتان به شکل چشم‌گیری کاهش پیدا کند، می‌توانید بلیط چارتر تهیه کنید. به بلیط‌های لحظه آخری، بلیط چارتر گفته می‌شود. بلیط‌هایی که زمان پرواز آن‌ها نزدیک باشد، قیمت کمتری دارند. وجود صندلی خالی در هواپیما اصلاً به نفع شرکت‌های هوایی نیست. به همین خاطر تلاش می‌کنند تا با ارائه تخفیف‌های مختلف، مسافران را ترغیب کنند تا اقدام به خرید بلیط کنند.

هرچه به زمان پرواز نزدیک‌تر باشید، هزینه کمتری را بابت آن پرداخت خواهید کرد. به این ترتیب اگر اقدام به خرید بلیط هواپیما تبریز در روزی کنید که پرواز در همان روز است، حداقل هزینه را پرداخت خواهید کرد. البته تحت چنین شرایطی، باید آمادگی کامل داشته باشید تا سریعاً چمدان خود را جمع کنید و راهی سفر شوید.

پیک سیزن و آف سیزن را بشناسید

پیک سیزن و آف سیزن را بهتر است به‌خوبی بشناسید. پیک سیزن یا همان بهترین زمان سفر به هر شهر با شهر دیگر تفاوت دارد. برای مثال درباره تبریز باید بدانید که فصل تابستان بهترین زمان سفر به تبریز محسوب می‌شود. به همین خاطر در ایام تابستان شاهد افزایش قیمت بلیط هواپیما تبریز مشهد یا بلیط هواپیما مشهد تبریز هستیم.

در عین حال فصل زمستان قیمت‌ها به‌مراتب کاهش پیدا می‌کنند. پس در صورتی که می‌خواهید هزینه کمتری را برای سفرتان بپردازید و بلیط ارزان بخرید، بهتر است در زمستان سفر کنید. لازم به ذکر است که قیمت بلیط تبریز در ایام تعطیلات نوروز نیز افزایش پیدا می‌کند. همچنین در صورتی که چند تعطیلی متوالی هم وجود داشته باشد، باعث افزایش قیمت می‌شود. در نتیجه بهتر است در چنین مواقعی اصلاً به‌دنبال خرید بلیط تبریز نباشید.

ایرلاین مناسب را انتخاب کنید

اگر به وبسایت‌های معتبر همانند وبسایت علی بابا مراجعه نمایید، می‌توانید مقایسه قیمت دقیقی بین ایرلاین‌های مختلف داشته باشید. برای مثال در بین ایرلاین‌های داخلی، ایرلاین ماهان بهترین خدمات را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و در عین حال قیمت بیشتری را بابت بلیط آن باید بپردازید. در عین حال ایرلاین‌هایی وجود دارند که دارای قیمت بلیط کمتری هستند. به این ترتیب می‌توانید با مقایسه‌ای ساده، ارزان‌ترین بلیط تبریز را تهیه کنید.

کلاس پروازی اکونومی را انتخاب کنید

هر پرواز دارای کلاس‌های پروازی مختلفی از جمله اوکونومی، بیزینس و فرست کلاس است. در صورتی که به‌دنبال بلیط ارزان تبریز هستید، فقط باید بلیط اکونومی تهیه کنید. بلیط‌های اکونومی حداقل خدمات را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. برای مثال اگر در فرست کلاس حضور داشته باشید، هزینه بیشتری را پرداخت می‌کنید و در عین حال زودتر پذیرش می‌شود، زودتر از سایر مسافران وارد هواپیما می‌شوید، صندلی بهتری خواهید داشت، فاصله بین صندلی‌ها در این بخش بیشتر از بخش‌های دیگر است، برخلاف سایر بخش‌ها که فقط یک نوع غذا با کیفیت معمولی سرو می‌شود، مسافران فرست کلاس می‌توانند از بین منویی غذایی، غذای خودشان را انتخاب کنند. پس بهتر است به جای آنکه به‌دنبال دریافت خدمات بیشتر باشید، هزینه کمتری را پرداخت کنید و در بخش اکونومی حضور داشته باشید.

از سازمانی مطمئن خرید کنید

وقتی که از علی بابا خرید کنید، لازم نیست که قیمت واقعی بلیط را بپردازید. علی بابا یک مؤسسه بزرگ توریستی است. به همین خاطر همیشه قیمت کمتری را برای پرواز در مقایسه با خود نمایندگی هر ایرلاین دریافت می‌کند. پس اگر از علی بابا خرید کنید، می‌توانید بهترین قیمت را خریداری نمایید. علی بابا همیشه تخفیف‌های بیشتری در مقایسه با خود نمایندگی فروش دارد و این موضوع به خرید بلیط ارزان کمک می‌کند.

عضو باشگاه مشتریان شوید

برای آنکه بتوانید بلیط ارزان تبریز، از بلیط هواپیما تبریز مشهد تا بلیط هواپیما مشهد تبریز را تهیه کنید، بهتر است عضو باشگاه مشتریان ویژه علی بابا شوید. در صورتی که خرید بالایی از علی بابا داشته باشید و سقف خریدتان از میزان خاصی افزایش پیدا کند، عضو باشگاه مشتریان علی بابا خواهید بود و به این ترتیب می‌توانید از تخفیف‌های خاص و بیشتر این مجموعه نیز بهره‌مند شوید.

به‌صورت کلی می‌توان گفت که با کمک خرید بلیط چارتر، خرید از وبسایت‌هایی همانند علی بابا که امکان جستجو و مقایسه را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و خرید در زمان آف سیزن، می‌توانید تا حد بسیاری به کاهش قیمت بلیط تبریز کمک کنید. فراموش نکنید که هرچه دیرتر اقدام به خرید بلیط کنید و به زمان پرواز نزدیک باشید، می‌توانید هزینه کمتری را بابت بلیط پرداخت کنید. همچنین همیشه بلیط بخش اکونومی را بخرید.

 

نظر خود را درباره «راهنمای خرید بلیط ارزان تبریز» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره راهنمای خرید بلیط ارزان تبریز فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.