زمان مطالعه: 4 دقیقه
راهنمای خرید اینترنتی سیسمونی دختر

راهنمای خرید اینترنتی سیسمونی دختر

اگر نوزادتان دختر است نیاز به یک راهنمای خرید اینترنتی سیسمونی دختر دارید، تا بطور کامل شما را در تهیه سیسمونی دخترانه شیک راهنمایی کند.

هر خانواده‌ای که در آستانه بچه ‌دار شدن است باید تا آنجا که ممکن است قبل از به دنیا آمدن فرزند خود، وسایل مورد نیاز نوزاد را آماده کند. اگر شما و همسرتان منتظر به دنیا آمدن نوزادتان هستید، می‌دانید که باید به فکر تهیه وسایل آن باشید.

اگر نوزادتان دختر است نیاز به یک راهنمای خرید اینترنتی سیسمونی دختر دارید، تا بطور کامل شما را در تهیه سیسمونی دخترانه شیک راهنمایی کند. شما با داشتن راهنمای خرید اینترنتی سیسمونی دختر یا پسر می‌توانید به راحتی از فروشگاه‌های اینترنتی برای نوزاد خود یک سیسمونی دخترانه شیک و یا پسرانه خریداری کنید.

راهنمای خرید اینترنتی سیسمونی دختر

 

سیسمونی شامل انواع لباس نوزاد در چند ماه اول زندگی خود می‌پوشد و شامل ملزومات اولیه مانند شیشه شیر بچه، اسباب بازی‌ها، مانند جغجغه و لوازم جانبی مانند پستانک است که از آن‌ها استفاده می‌کند. با داشتن راهنمای خرید اینترنتی سیسمونی دختر یا پسر تمام اقلام مورد نیاز نوزادتان را تهیه کنید و از خرید اقلام غیر ضروری بپرهیزید. در خرید اینترنتی سیسمونی دخترانه شیک فرصت بیشتری برای دیدن وسایل و لباس‌ها دارید، همچنین می‌توانید قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید.

سیسمونی پوشاک دخترانه شامل لباس‌هایی است که نوزاد در آن احساس راحتی کرده و باعث سوزش و خارش بدنش نمی‌شود. علاوه بر آن خرید اسباب بازی سیسمونی دخترانه یا پسرانه اهمیت دارد. با توجه به جنسیت نوزاد خود اسباب بازی مناسب او را تهیه کنید.

وسایل ضروری در سیسمونی

بهترین زمان برای خرید سیسمونی اواخر ماه ششم است که جنسیت نوزاد مشخص شده باشد. زیرا با توجه به دختر یا پسر بودن نوزاد تم سیسمونی مشخص می‌شود. در خرید سیسمونی پوشاک دخترانه و وسایل مورد نیاز باید به فضای اتاق نوزاد توجه کنید تا متناسب با اندازه اتاق یک سیسمونی دخترانه زیبا تهیه کنید.

نکته مهم دیگری که در تهیه سیسمونی پوشاک دخترانه و اقلام دیگر، باید در نظر بگیرید میزان بودجه است. شما باید با توجه به مقدار بودجه‌ای که دارید به سراغ خرید سیسمونی بروید. اگر بودجه شما محدود است نیازی به تهیه اقلام غیر ضروری سیسمونی ندارید و فقط به سراغ خرید وسایل ضروری بروید. همچنین فصلی که نوزاد در آن متولد می‌شود هم مهم است تا متناسب با آن یک سیسمونی دخترانه زیبا و یا پسرانه تهیه کنید.

لوازم بهداشتی

نکته مهم در هنگام خرید اقلام بهداشتي توجه به تاریخ برخی محصولات است. لوازم بهداشتی برای سیسمونی دخترانه زیبا شامل شیشه شیر، شیردوش، پستانک که تنوع زیادی دارد، ناخن‌گیر، کرم‌های بهداشتی مخصوص نوزادان، حوله، شامپو، دستمال مرطوب، پودر بچه، پوشک و اقلام دیگر است.

سرویس خواب

در خرید سرویس خواب حتما به ابعاد اتاق کودک توجه کنید تا متناسب با آن انتخاب خوبی داشته باشید. می‌توان گفت که سرویس خواب یکی از گران‌ترین وسایل سیسمونی بچه است و شامل موارد زیادی می‌شود. برای مدیریت در بودجه می‌توانید فقط وسایل کاربردی را تهیه کنید. همچنین دقت کنید که سرویس خواب از چوب مرغوبی ساخته شده باشد.

انواع لباس

تهیه لباس برای نوزاد دقت بالایی می‌خواهد تا هزینه زیادی برایتان نداشته باشد. همانطور که می‌دانید نوزاد شما در حال رشد است پس می‌توانید بصورت ماهانه برای او لباس تهیه کنید.

برای تکمیل سیسمونی بهتر است متناسب با همان فصلی که نوزاد در آن متولد می‌شود چند دست لباس خریداری کنید. برای مدیریت در بودجه می‌توانید از تهیه بسته لباس نوزاد اجتناب کنید و لباس‌ها را به صورت تکی خریداری کنید.

نکته مهم در خرید لباس نوزاد توجه به جنس پارچه است. دقت داشته باشید که اصلا به سراغ لباس تنگ برای نوزادتان نروید و لباسی را انتخاب کنید که فرزندتان در آن احساس راحتی داشته باشد.

بهترین جنس برای تهیه لباس نوزاد نخی و کتان است. همچنین به مدل لباس توجه کنید تا پوشاندن و درآوردن لباس راحت باشد.

فراموش نکنید که برای حمل و نقل نیاز به یک ساک لباس دارید تا به راحتی وسایل مورد نیاز نوزاد را در آن جای دهید. ساکی را تهیه کنید که جادار بوده و جنس پارچه آن با دوام باشد.

اسباب بازی

خرید اسباب بازی سیسمونی دخترانه یا پسرانه یکی از لذت‌بخش‌ترین موارد به شمار می‌رود. شما با توجه به جنسیت نوزاد باید به تهیه چند اسباب بازی مناسب او بپردازید.

اسباب بازی‌هایی که رنگ شاد دارند و یا موزیکال هستند برای نوزادان جذابیت بیشتری دارند، پس هنگام خرید اسباب بازی سیسمونی دخترانه یا پسرانه به آن توجه کنید.

دقت کنید که برای نوزادان عروسک‌های پشمی تهیه نکنید، همچنین اسباب بازی‌هایی که قطعات کوچک دارند مناسب نوزادان نیستند. بهتر است در چهار ماه اول برای نوزاد اسباب بازی درشت خریداری کنید. برای مدیریت بودجه می‌توانید فقط مورد مانند آویز بالای تخت و جغجغه تهیه کنید و همزمان با رشد نوزاد به تهیه اسباب بازی‌های دیگر بپردازید.

راهنمای خرید اینترنتی سیسمونی دختر
راهنمای خرید اینترنتی سیسمونی دختر

سرویس کالسکه

به یاد داشته باشید که نیاز نیست تمام اقلام سرویس کالسکه را خریداری کنید. در هنگام خرید کالسکه دقت کنید که به آسانی باز و بسته شود و چند بار این کار را امتحان کنید. کالسکه‌ای را انتخاب کنید که حالت خوابیده و نشسته داشته و ارتفاع دسته آن قابل تغییر باشد.

کریر تا هشت ماهگی نوزاد مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توانید به عنوان صندلی ماشین هم از آن استفاده کنید. با توجه به شرایط خود می‌توانید آن را تهیه کنید.

روروئک مورد دیگری است که استفاده از آن به فضای زیادی زیاز دارد، اگر محدودیت فضا دارید می‌توانید آن را از لیست خرید حذف کنید.

وسایل غیر ضروری در سیسمونی

در لیست خرید سیسمونی مواردی را می‌ببینید که کاربردی نیستند و فقط باعث هزینه بیشتر می‌شوند. چشم ‌پوشی از این وسایل هیچ ضرری به شما و نوزادتان نمی‌رساند.

ماشين لباسشویی کودک

این وسیله زمانی کاربرد دارد که برای تعويض کودکتان به جای پوشک از پارچه استفاده کنید، در غیر این صورت به سراغ تهیه ماشين لباسشويی کودک نروید.

شما می‌توانید لباس نوزادتان را به طور مستقل در ماشين لباسشویی خودتان بشویید. برای شستشوی پارچه تعويض کودک می‌توانید مواد بهداشتی که ضد حساسیت باشد از داروخانه تهیه کنید.

شنل شیردهی

شنل‌های شیردهی معمولا جنس پلاستیکی دارند و باعث عرق کردن نوزاد و مادر می‌شود. پس نمی‌تواند جزو اقلام ضروری سیسمونی باشد و مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

راهنمای-خرید-اینترنتی-سیسمونی-دختر
راهنمای-خرید-اینترنتی-سیسمونی-دختر

تاب برقی

تاب برقی از وسایلی است که کاربردی ندارد و حتی ممکن است تا یک سال اول برای نوزاد خطرناک باشد. ممکن است تحت تاثیر این وسایل قرار بگیرید اما دقت کنید که چقدر مورد استفاده نوزادتان است.

آغوش کودک

می‌دانید که کودک در آغوش شما بیشتر احساس امنیت می‌کند تا در وسیله‌ای مانند آغوش، پس بهتر است پولتان را خرج خرید وسیله غیر ضروری مانند آغوش کودک نکنید.

صندلی ماشین

اگر ماشين ندارید تهیه صندلی ماشين ضرورتی ندارد و فقط باعث خرج بیشتر می‌شود. اما اگر ماشین دارید صندلی ماشین یک وسیله ضروری است که باعث امنیت کودکتان می‌شود. شما می‌توانید به جای کریر صندلی ماشین خریداری کنید زیرا کریر فقط تا شش ماهگی نوزادتان بکار می‌آید.

نظر خود را درباره «راهنمای خرید اینترنتی سیسمونی دختر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره راهنمای خرید اینترنتی سیسمونی دختر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.