زمان مطالعه: 6 دقیقه
چگونه با دوره آموزش خوانندگی، رویای خواننده شدن را بدست بیاوریم؟

چگونه با دوره آموزش خوانندگی، رویای خواننده شدن را بدست بیاوریم؟

آموزش خوانندگی به صورت اصولی و حرفه ای باعث خواهد شد بتوانید صدای خود را کشف کنید.

اگر می خواهید زیبا بخوانید، اگر می خواهید از تمام قدرت و توانایی حنجره خود برای خواندن استفاده کنید، اگر برای شکوفایی استعداد خوانندگی تان به دنبال بهترین راه ها هستید، شرکت در یک دوره آموزش خوانندگی می تواند بهترین راهکار باشد!

برای خوب خواندن، ابتدا باید صدای خود را کشف کنید. اگر شما صدای زیبایی دارید باید از این ویژگی و نعمت خدادادی نهایت استفاده را ببرید. قبل از اینکه بخواهید در یک دوره آموزش خوانندگی شرکت کنید حتی خود می توانید میزان توانایی و استعداد تان برای آواز خواندن را درک کنید.

هر روز به سبک موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید و خواندن با آن سبک را تمرین کنید؛ صدای خود را به هنگام آواز خواندن ضبط کنید، سپس لحن صدای خود را به دقت بشنوید و از این طریق هم به رفع ایرادات و هم به تقویت و توسعه توانایی گوش دادن خود بپردازید.

در یک دوره آموزش خوانندگی چه آموزش هایی برای خوب خواندن انجام می شود؟

قبل از پاسخ به این پرسش دقت داشته باشید که در آکادمی های معتبر آموزش خوانندگی قبل از ثبت نام شما در دوره مد نظر ابتدا با تست صدا برای خوانندگی  سعی در کشف صدای شما می کنند. تست صدا با تمریناتی از جمله ادای حروف صدا دار همچون آ، ای، اُ انجام می شود.

 آواز اولیه ای که صدای خود را با آن بشناسید شامل ادای این حروف از پایین به بالا است؛ منظور از پایین به بالا نشان دادن تمام قدرت حنجره و بلند کردن صدا بدون فریاد کشیدن است. در طول آهنگ نفس های شما طولانی و کوتاه خواهند شد تا صدا و استعداد شما در خوانندگی کشف شود.

در مورد این پرسش که با شرکت در یک دوره آموزش خوانندگی چه آموزش هایی برای خوب خواندن انجام می شود باید گفت،شما با شرکت در یک دوره معتبر آموزش خوانندگی می توانید صدای خود را زیبا و گوشنواز کنید! استعدادهای خود را به بهترین و درست ترین راه راهنمایی کنید و تمام آنچه را برای خواندن آهنگ های زیبا انجام می شود، یاد بگیرید.

اگر می خواهید به یک خواننده حرفه ای تبدیل شوید، اگر می خواهید استعدادهای نهفته در حنجره خود را به یک حرفه تبدیل کنید، حتما باید یک دوره آموزش خوانندگی معتبر را دنبال کنید. در آکادمی های معتبر آموزش خوانندگی با گرفتن تست صدا و تست خوانندگی افراد را در دوره مربوطه ثبت نام می کنند.

آموزش صفر تا صد خوانندگی

برای ثبت نام در دوره های آموزش خوانندگی پیشرفته و حرفه ای بایستی پروسه دشواری را پشت سر گذاشته باشید. در این دوره ها غالبا افرادی شرکت می کنند که علاوه بر انجام مطالعات علمی جدی در این زمینه حداقل 6 ماه و حداکثر یک سال در دوره های آمادگی خوانندگی شرکت کرده اند.

در حقیقت دوره های خوانندگی پیشرفته به نوعی کارگاه موسیقی محسوب می شوند که افراد پس از کشف صدا و استعداد خوانندگی خود وارد آن می شوند و می توانند در آنجا آموزش آواز و سلفژ ببینند.

در حالی که در برخی آکادمی های موسیقی دوره های آموزشی صفر تا صد خوانندگی به متقاضیان برگزار می شوند و افراد مختلف حتی بدون نیاز به سابقه شرکت در دوره های آمادگی اولیه می توانند با دادن تست صدا در این دوره ها شرکت نمایند.

آموزش صوت درمانی در یک دوره آموزش خوانندگی

علاوه بر آموزش صدا یا آواز در دوره های آموزش خوانندگی اصول صوت درمانی نیز به هنرجویان خوانندگی آموزش داده می شود. آنها با یادگیری این اصول می توانند گام بسیار موثری در بهبود و تقویت صدای خود بردارند.

چگونه با دوره آموزش خوانندگی، رویای خواننده شدن را بدست بیاوریم؟
چگونه با دوره آموزش خوانندگی، رویای خواننده شدن را بدست بیاوریم؟

 پس برای تقویت صدا و تجهیز صدای خود به تکنیک های جدید حتما لازم است که در دوره های آموزش خوانندگی ثبت نام کنید. با این کار، بهترین حالت و لحن صدای خود را کشف خواهید کرد و با برنامه ای که برای خوانندگی به سبک دلخواه خود دریافت می کنید می توانید بهترین صدا را ایجاد نمایید.

چه نوع آهنگی برای لحن شما مناسب است؟

با شرکت در یک دوره آموزش خوانندگی خواهید آموخت که چه نوع آهنگ هایی برای لحن شما مناسب هستند؛ به عنوان مثال:

1-   اگر صدای عمیق و قوی دارید

 اگر صدای شما عمیق، پر و قوی است، آهنگ اپرا برای شما مناسب ترین گزینه است.

2-   اگر لحن آرام و ملایمی دارید

 اگر لحن شما لحن ملایم و آرامی دارد، موسیقی کلاسیک ترکی برای شما مناسب است و ... .

شما همچنین با شرکت در این دوره ها بسیاری از ژانرهای موسیقی را مانند مواردی که گفته شد، یاد خواهید گرفت و توانایی تفسیر آنها را بدست خواهید آورد. تعیین ژانرها تضمین می کند که لحن شما با نت های نواخته شده همراه با ساز ادغام می شود.

سلفژ در آموزش آواز

برای اینکه بتوانید خوب بخوانید، باید آموزش آواز و سلفژ را به صورت کاملا اصولی و حرفه ای بگذرانید. آثار سلفژ و آواز خواندن نت ها بر اساس صداها و ریتم ها انجام می شوند. به طور خلاصه می توان گفت در این بخش به شما تبدیل نت ها به صداها آموزش داده می شود. پس از گذران این دوره هنرجو قادر خواهد بود لحن و تاکید نت ها را مشخص کند.

سلفژ را می توان به جرات مهم ترین بخش در آموزش خوانندگی محسوب کرد. یک هنرجوی آموزش دیده پس از طی این دوره ها میتواند نت ها را با صدا و ریتم مناسب بخواند و با ساز ترکیب کند؛ یعنی تبدیل شدن به یک خواننده حرفه ای!!

طی کردن یک دوره آموزش خوانندگی چند ماه طول می کشد؟

طی کردن یک دوره آموزش خوانندگی ممکن است با توجه به تلاش و موفقیت هر یک از هنرجویان مدت زمان متفاوتی طول بکشد. این دوره در مورد برخی از هنرجویان آشنا به اصول اولیه خوانندگی و با استعداد می تواند تقریباً 3 ماه طول بکشد و در برخی دیگر مدت زمان زیادی بطلبد.

دوره-آموزش-خوانندگی
دوره-آموزش-خوانندگی

 پس از این مدت هنرجو می تواند با کشف استعداد خود و مشخص نمودن مسیر حرکتش در جاده آواز و خوانندگی، به تمرکز بر روی سبکی خاص و افزایش توانایی و و مطالعاتش در آن حیطه بپردازد.

مزایای شرکت در یک دوره آموزش خوانندگی کدامند؟

آموزش آواز برای پیشرفت شخصی شما در این زمینه مهم است؛ در واقع طی یک دوره حرفه ای موفق در زندگی موسیقیایی شما برای افزایش اعتماد به نفس تان بسیار تاثیر گذار خواهد بود. با گذراندن یک دوره آموزش آواز شما قادر خواهید بود کنترل صدا و تنفس خود را به راحتی انجام دهید و هنگام آواز خواندن از لحن خارج نخواهید شد.

اگر به موسیقی علاقه دارید و عاشق خوانندگی هستید، با شرکت در یک دوره آموزش خوانندگی حرفه ای در میان هزاران نفری که خود را وقف این حرفه کرده اند برجسته خواهید شد و می توانید جای خود را در این صنعت بگیرید.

شرکت در یک دوره آواز باعث می شود در رفع مشکلاتی چون مشکلات آهنگ صدا، مشکل در کنترل صدا و تنفس، خستگی در صدا، ادراک و ... موفق عمل کنید و همچنین مشکل عدم اعتماد به نفس خود را نیز برطرف نمایید. در نهایت می توان گفت دوره آموزش آواز شما را قادر خواهد ساخت تا با پیاده سازی فنون و کنترل هایی که آموزش دیده اید با صدای روان آهنگ های زیبایی بخوانید!

با دوره های آموزش خوانندگی آکادمی خوانندگی پور پروین به دنیای موسیقی سلام کنید!

برای آواز خواندن زیبا، باید در یک دوره حرفه ای و با کیفیت آموزش خوانندگی ثبت نام کنید تا بتوانید در آن آموزش های لازم را فرا گرفته و ایرادات صدا و لحن خود را شناسایی و برطرف نمایید. اگر می خواهید پا به دنیای موسیقی بگذارید و در این زمینه به موفقیت های پایدار دست پیدا کنید، حتما باید بدون اتلاف وقت در دوره های خوانندگی و سلفژ ثبت نام کنید.

 هرچه زودتر شروع کنید، سریعتر در حرفه خود پیشرفت خواهید کرد. به همین دلیل است که باید برای ثبت نام در دوره هایی اقدام کنید که با هنرمندان قابل اعتماد، حرفه ای و پیشکسوت، اصول خوانندگی و سلفژ را آموزش می دهند.

ما در آکادمی خوانندگی پور پروین محتوای آموزشی دوره های خوانندگی را به صورت کاملا پربازده طراحی می کنیم. هنرجویانی که با شرکت در دوره های آموزش خوانندگی ما قصد ورود به این حرفه را داشته باشند در کمترین زمان ممکن خواهند توانست طیف وسیعی از اطلاعات و ترفندهای خوانندگی حرفه ای را فرا بگیرند. نوع تدریس و بیان ساده و قابل فهم مفاهیم در بازدهی بالای دوره بسیار موثر است و ما با در نظر گرفتن تمام این جزئیات سعی در ارائه پترن هایی نموده ایم که هنرجو را از احساس سردرگمی خارج و به مسیری مشخص در این حرفه هدایت کند.

اغلب آموزش ها در دوره آموزشی آکادمی ما به صورت ویدیو پکیج در اختیار هنرجویان قرار می گیرند و این موضوع باعث می شود که هنرجو در هر ساعت از شبانه روز بتواند از محتوای این آموزش ها بهره گرفته و سرعت یادگیری خود را با توجه به توانایی هایش افزایش دهد.

علاوه بر این، ارائه ویدیو پکیج آموزشی این مزیت را نیز دارد که هنرجویان می توانند هر مبحثی را که در درک آن دچار مشکل باشد بارها و بارها دیده و به رفع ابهامات ذهنی خود در آن مورد خاص بپردازند.

جهت مشاهده دوره آموزش خوانندگی بصورت کاملا حرفه ای به وبسایت آکادمی خوانندگی پورپروین به نشانی https://pourparvin.com مراجعه نمایید.

نظر خود را درباره «چگونه با دوره آموزش خوانندگی، رویای خواننده شدن را بدست بیاوریم؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چگونه با دوره آموزش خوانندگی، رویای خواننده شدن را بدست بیاوریم؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.