زمان مطالعه: 4 دقیقه
دندانپزشک زیبایی خوب در تهران

دندانپزشک زیبایی خوب در تهران

سلامت دهان و دندان از یک طرف، ظاهر مناسب و زیبای دندان ها هم در طرفی دیگر قرار دارند که همه اینها به دکتری که نزد او می رویم بستگی دارند.

از آنجایی که سلامت دهان و دندان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، مراجعه به یک دندانپزشک خوب بسیار حائز اهمیت است. متاسفانه در برخی موارد یک تجربه بد از مراجعه به دندانپزشک باعث می شود تا افراد هنگام حضور در مطب دندانپزشک دچار استرس شوند و مدام نگران باشند؛ بنابراین پیدا کردن یک دندانپزشک زیبایی خوب که از مهارت کافی برخوردار باشد بسیار مهم است. در این مطلب به معرفی دندانپزشک زیبایی خوب در تهران می پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

دندانپزشکی زیبایی
دندانپزشکی زیبایی

اهمیت مراجعه به دندانپزشک زیبایی خوب در تهران

در اغلب موارد، افراد به دلیل این که دارای مشکلات ظاهری در دندان خود هستند دچار کمبود اعتماد به نفس هنگام خندیدن یا صحبت کردن می شوند. حتی ممکن است از صحبت کردن در جمع اجتناب کنند. این در حالی است که با استفاده از دندانپزشکی زیبایی می توان مشکلاتی را که روی زیبایی ظاهری تاثیرگذار هستند را رفع کرد.

البته دندانپزشکی زیبایی نه تنها سبب افزایش اعتماد به نفس می شود بلکه سبب جلوگیری از آسیب دندان ها نیز می شود. امروزه با استفاده از روش های دندانپزشکی زیبایی می توان از بروز بسیاری از آسیب های دندان مانند شکستگی، پوسیدگی و … پیشگیری کرد.

دندانپزشک زیبایی کیست؟

دندانپزشک زیبایی در زمینه ی ترمیم دندان ها با هدف افزایش زیبایی ظاهری آن ها فعالیت می کند. بعد از آن که دندانپزشک، معاینات لازم را روی بیمار انجام داد، بهترین روش ترمیم دندان ها را به او پیشنهاد می‌دهد. البته باید توجه داشت که ممکن است در بسیاری از موارد اقدامات درمانی و زیبایی دهان و دندان در راستای یکدیگر انجام شوند.

به عنوان مثال در صورتی که یک بیمار هم از بیماری های لثه ای و ریشه ای رنج می برد و هم از لحاظ مشکلات ظاهری و زیبایی نیازمند درمان است، می‌توان این مشکلات را به صورت همزمان حل کرد.

خدمات دندانپزشک زیبایی خوب در تهران

دندانپزشک زیبایی و ترمیمی خدمات مختلفی را می تواند به بیماران خود ارائه دهد. امروزه با پیشرفت علم در حوزه دندانپزشکی زیبایی، درمان های مختلفی پیش روی بیماران قرار گرفته است؛ اما نباید فراموش کرد که برای اتخاذ بهترین روش زیبایی، بیمار باید با دندانپزشک خود مشورت کند. در برخی از موارد بیماران بدون داشتن اطلاعات کافی، در انتخاب یک روش خاص پافشاری می کنند که به نفع آن ها نیست و می تواند آسیب جدی به سلامت دهان و دندان آن ها وارد کند.

دندانپزشکی زیبایی
دندانپزشکی زیبایی

برخی از خدمات دندانپزشک زیبایی خوب در تهران عبارتند از:

  • بلیچینگ دندان: استفاده از ماده بلیچینگ به منظور سفید و درخشان کردن دندان ها
  • ارتودنسی و روش‌های متکی بر غیر ارتودنسی: از بین بردن نقص های قرار گیری دندان ها در دهان، فواصل بین دندانی به منظور مرتب و ردیف کردن دندان ها.
  • ایمپلنت دندان: روش تخصصی کاشت دندان و از بین بردن نقص کمبود دندان
  • کاشت نگین های دندانی
  • درمان زیبایی لثه: روشی به منظور کاهش میزان نمایان شدن لثه در هنگام لبخند زدن، اصلاح رنگ لثه، بهبود کیفیت لثه ها و سایر امور مرتبط با وضعیت سلامت زیبایی لثه ها.
  • سفید کردن دندان: به منظور اصلاح طرح لبخند و زیبایی دندان ها
  • لمینت دندان: روشی جهت اصلاح طول دندان ها و ایجاد دندان های ردیف و یک رنگ در فرد.
  • روکش دندان: به منظور اصلاح طرح لبخند و زیبایی دندان ها

انتخاب دندانپزشک زیبایی خوب در تهران

در اغلب موارد یکی از چالش هایی که اغلب افراد با آن مواجه هستند، پیدا کردن دندانپزشک زیبایی خوب در تهران است. برای انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران، توجه به موارد زیر می تواند به شما کمک کند.

امروزه ابزار تحقیق به صورت رایگان در دست همه مردم قرار دارد. اغلب دندانپزشکان در فضای مجازی فعالیت دارند و می توان با یک جستجوی کوتاه در اینترنت یا شبکه های اجتماعی به اطلاعات زیادی درباره دندانپزشکان زیبایی دست پیدا کنند. شما می توانید با مراجعه به نظرات سایر بیمارها، اطلاعات قابل توجهی را به دست بیاورید.

یکی از موارد مهمی که باید هنگام تحقیق باید به آن توجه کنید، تجربه کاری دندانپزشک است. ارزیابی مدت زمان فعالیت دندانپزشک می‌تواند یکی از عواملی باشد که به شما کمک کند تا از میزان تجربه وی آگاه شوید. حداقل 5 تا 10 سال فعالیت برای داشتن تجربه کافی مناسب است.

ویژگی های یک دندانپزشک زیبایی خوب در تهران

  • از فناوری های جدید دندانپزشکی زیبایی استفاده می کند.
  • به خواسته های بیمار اولویت می دهد و سعی می کند در عین حال که صلاح بیمار را در نظر می گیرد، بیمار محور باشد.
  • پروسه درمانی بیمار خود را پیگیری کند.
  • از مواد با کیفیت در درمان های مختلف استفاده کند.
  • خدمات دندانپزشکی در محیطی بهداشتی و آرامش بخش ارائه می شود.

هزینه دندانپزشکی زیبایی

هزینه درمان های دندانپزشکی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. بهترین روش برای اطلاع از هزینه، مراجعه حضوری به مطب است؛ اما در حالت کلی موارد زیر در هزینه نهایی تاثیر گذار هستند:

  • نوع درمان دندانپزشکی
  • مواد ترمیمی مورد استفاده
  • میزان مهارت و تجربه دندانپزشک
  • تجهیزات مورد استفاده
  • موقعیت جغرافیایی مطب دندانپزشکی
دندانپزشکی زیبایی در تهران
دندانپزشکی زیبایی در تهران

دندانپزشک زیبایی خوب در تهران

کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر بروفه دارای کادر تشکیل شده از دندانپزشکان مجرب و متخصص در زمینه های مختلف است. تیم دندانپزشکان کلینیک دکتر نسیم بروفه با رویکرد تعاملی گرد هم آمده‌اند تا تمام نیازهای زیبایی و درمانی بیماران را در یک مکان فراهم آورند. بخشی از مهم ترین اهداف این کلینیک عبارتند از:

  • درمان بیماران در محیطی آرام زیبا و دلنشین انجام می شود.
  • این مرکز از کادر درمانی حرفه ای و مجرب برخوردار است.
  • از مواد مصرفی با کیفیت بالا جهت درمان استفاده می شود.
  • کلینیک به مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های استریلیزاسیون تجهیز است.
  • درمان های دندانپزشکی ارائه شده توسط کادر کلینیک پیگیری می شود.
  • خدمات دندانپزشکی با کیفیت عالی و مطابق با استانداردهای روز ارائه می شود.
  • قیمت خدمات دندانپزشک زیبایی بسیار مناسب است.

صحبت نهایی

انجام هرگونه اقدام زیبایی نیازمند تبحر و تخصص کافی دندانپزشک است. به همین خاطر مراجعه به دندانپزشک زیبایی خوب در تهران بسیار مهم است؛ زیرا با انتخاب یک دندانپزشک زیبایی خوب اطمینان از کسب نتایج مطلوب بیشتر خواهد شد. تیم تخصصی دندانپزشکی دکتر نسیم بروفه متشکل از بهترین دندانپزشکان زیبایی است که آماده ارائه خدمات دندانپزشکی زیبایی هستند. شما می توانید با خیال راحت و گرفتن وقت قبلی برای درمان مشکلات زیبایی دندان خود به کلینیک دکتر نسیم بروفه مراجعه کنید و از لبخند و سلامت دندان خود نهایت لذت را ببرید.

آدرس کلینیک:

تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی - خیابان ناطق نوری - بیمارستان سلامت فردا
کلینیک دندانپزشکی دکتر نسیم بروفه

ساعت کاری:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 19 عصر
پنج‌شنبه‌ها 10 تا 15 بعدازظهر

شماره تماس:

09034322022
02149229190

آدرس سایت کلینیک:

www.drboroofehdentalclinic.com

نظر خود را درباره «دندانپزشک زیبایی خوب در تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره دندانپزشک زیبایی خوب در تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.