زمان مطالعه: 1 دقیقه
دلبستگی ایمن وناایمن درکودکان

دلبستگی ایمن وناایمن درکودکان

کودکان چگونه با دیگران به ویژه والدین و یا کسانیکه ازانها مراقبت میکنندارتباط برقرار می کنند و چگونه این دلبستگی در ذهن و رفتار آنها رشد می کند. 

کودکان چگونه با دیگران به ویژه والدین و یا کسانیکه ازانها مراقبت میکنندارتباط برقرار می کنند و چگونه این دلبستگی در ذهن و رفتار آنها رشد می کند.  به طور کلی می توان گفت انواع دلبستگی در کودکان یک رابطه عاطفی خاص است که شامل تبادل، راحتی در ارتباط، مراقبت و لذت از یک ارتباط است و دربرگیرنده احساس محبت و امنیت کودکان زمانی که با آن والدین هستند و همچنین انتظار برآورده شدن نیازهای آنها را در بر می گیرد.با آسمونی همراه باشید.

دلبستگی ایمن
دراین نوع دلبستگی کودک ازتمام ابعاد روحی وجسمی حس امنیت وارامش خاطردارد ودر کنار والدین ومراقبین خود بهترین حالت را ازنظر ایمنی روحی وسلامت میگذراند.
بدون ترس ودغدغه زیرا درزمان مناسب به تمام نیازهای او پاسخ داده شده است بطور مثال گریه کردن ،دنبال کردن، خندیدن و....

درمقابل یک نوع دلبستگی وجود دارد که به ان دلبستگی ناایمن میگویند ویک سری عوارض وعلائم ومشکلاتی رادر بزرگسالی ایجاد میکنند بطور مثال در دلبستگی ناایمن فرد دربزرگسالی اعتماد بنفس پایینی خواهد داشت، وابستگی شدید به دیگران وعدم مدیریت بحران های زندگی یا اعتماد بنفس کاذب بدون قدرت مهارتهای لازم زندگی وهمراه باترس .

نظر خود را درباره «دلبستگی ایمن وناایمن درکودکان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره دلبستگی ایمن وناایمن درکودکان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.