زمان مطالعه: 1 دقیقه
معرفی برنامه دزدگیر گوشی موبایل

معرفی برنامه دزدگیر گوشی موبایل

در این بخش از آسمونی با نحوه استفاده از دزدگیر برای گوشی موبایل در خدمتتان هستیم.

سرقت گوشی موبایل

برنامه ضد سرقت گوشی من را لمس نکن افراد را به هنگام لمس تلفن شما یا قطع شارژر از آن شناسایی می‌کند. قابل‌اعتمادترین برنامه هشدار ایمنی با قابلیت ردیابی حرفه‌ای است.
‏ اگر کسی بخواهد قفل گوشی شما را باز کند، به سرعت مطلع می‌شوید. سنسور حرکتی گوشی هرگونه لمسی را شناسایی و گزارش می‌کند.

معرفی برنامه ضد سرقت موبایل

Don't Touch My Phone نرم افزاری کاربردی برای جلوگیری از لمس گوشی توسط افراد ناشناس می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید با خیال راحت بخوابید و گوشی را در کنار خود قرار دهید، بدون اینکه از برداشته شدن آن توسط افراد دیگر واهمه داشته باشید. در صورتی که فردی گوشی شما را لمس کند آلارمی به صدا در خواهد آمد که شما را متوجه این امر می کند. حتی می توانید صدای خود را به جای رینگتون اضافه کنید تا فردی که برای کنجکاوی یا سرقت گوشی شما را برداشته است، هل شود. برای استفاده از برنامه کافیست گارد را فعال کنید و سپس گوشی خود را روی جایی محکم قرار دهید. 4 دیجیت کد برای محافظت از سیستم شما وجود دارد. می توانید آلارم را با دو مرحله تنظیم کنید. این نرم افزار بر روی اندروید 2.3.3 به بالا قابل اجرا می باشد.

لینک دانلود اندروید (گوگل پلی)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.smartapp.donottouch&hl=en&gl=US

نظر خود را درباره «معرفی برنامه دزدگیر گوشی موبایل» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی برنامه دزدگیر گوشی موبایل فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.