زمان مطالعه: 10 دقیقه
فونت؛ خرید، دانلود "ایران فونت" رایگان فونت جدید ۲۰۲۲

فونت؛ خرید، دانلود "ایران فونت" رایگان فونت جدید ۲۰۲۲

فونت‌ها، برای نوشتن مطالب و متون، بسیار کاربردی و حائز اهمیت هستند و تأثیر بسزایی در زیبایی و جذابیت متن دارند؛ البته اگر به جا و مناسب با متن انتخاب شوند.

فونت‌ها، به شکل یکدست، خوانا و زیبا طراحی شده‌اند و انواع متنوع و کاربردی آن‌ها، بر روی سیستم‌های ویندوز، به‌صورت پیش‌فرض وجود دارد. البته برای دسترسی به ایران فونت بیشتر بیشتر، می‌توان به‌راحتی آن‌ها را از اینترنت دانلود یا خریداری کرد و بر روی سیستم خود از مسیر تنظیمات کنترل پنل، بخش فونت نصب نمود. هر فونتی ویژگی‌های خاص خود را دارد و با توجه به موقعیت نوشتاری متن، مورداستفاده قرار می‌گیرد؛ به‌عنوان مثال فونتی که در طراحی پوستر و سایت به کار می‌رود، قطعاً با فونتی که برای نوشتن پایان‌نامه و متون رسمی استفاده می‌کنیم، بسیار متفاوت است. فونت‌ها، برای نوشتن مطالب و متون، بسیار کاربردی و حائز اهمیت هستند و تأثیر بسزایی در زیبایی و جذابیت متن دارند؛ البته اگر به جا و مناسب با متن انتخاب شوند. اولین فونت فارسی توسط شرکت کاتب و سازگار با کامپیوترهای IBM طراحی گردید.

ایران فونت

فونت؛ خرید، دانلود رایگان فونت جدید 2022 اولین و بزرگترین دایرکتوری منابع فونت با بیش از یک دهه سابقه فعالیت و حامی طراحان "فونت فارسی" اولین فروشگاه تخصصی طراحی قلم ✔️ دانلود حروف فونت فارسی free fonts[IRAN FONT] آکادمی آنلاین با پشتیبانی، مشاوره و کارگاه تخصصی فونت ایرانی اورجینال نوشتاری که یکی از شاخصه‌های اصلی پیشرفت به شمار می‌آید. در این دوران، روزانه میلیون‌ها نوشتار در زمینه‌های گوناگون از طریق کتاب، روزنامه، بیل‌بورد، پوستر

فروشگاه دانلود قلم فارسی؛ خرید،قیمت خط فارسی ایران فونت با بیش از 10 سال سابقه در زمینه طراحی و فروش قلم فارسی و خط فارسی

استایل گروتسک؛ از اولین استایل های سنس سریف ها نیستند،بلکه از نخستین استایل های رواج یافته هستند، این استایل اولین بار در سال 1816 طراحی شده فونت دیپلمات از سری فونت های سریف است. فونت های سریف به دلیل داشتن زائده ای در حروف زیبایی خاصی به آن می دهد. حقوق طراحان فونت را رعایت کنید و حامی فونت فارسی باشید.

اولین و بزرگترین دایرکتوری منابع دانلود فونت فارسی در کشور ایران درباره ایران فونت(iran font) بیشتر بدانید، فونت فارسی را دریابیم؛ فونت فارسی شاه کلید افزودن تمایل ایرانیان به مطالعه است، به همان اندازه که نیاز به پیشرفت دانلود رایگان فونت فارسی تراشین مدت‌هاست که واژه‌ی « فونت رايگان » جايگاه خود را در زبان فارسی کاملا از دست داده است. دليلش هم کاملا مشخص است.

دسته بندی های ترند سایت

لینک های پر بازدید 12 ماه اخیر ایران فونت

فونت های دست نویس

https://irfont.ir/fonts-category/handwritten/

فونت های رایگان

https://irfont.ir/fonts-category/language/free-fonts/

فونت های جدید

https://irfont.ir/fonts-category/new-font/

دسته بندی فونت های مدرن

https://irfont.ir/fonts-category/modern-fonts/

قیمت‌های به صرفه فونت ها برای استفاده عموم مردم و زیبایی به زندگیمان است

فونت های جدید و رایگان

فونت بامداد حاصل ریدیزاین یک تایپفیس قدیمی است که بصورت تجربی در سال 1391 طراحی شده است ، این تایپ فیس را می توان پایه ی تایپفیس الف است. فونت دست نویس زلفون. با توجه به همه گیری فونت های دستخط در سالهای اخیر و مورد استقبال واقع شدن از سوی کاربرانی که با فونت سر و کار دارند و به ویژه طراحان فونت حاضر بر مبنای خط میخی باستانی ایرانی طراحی شده است.حروف و صدا های به کار برده در فونت مطابق کتیبه های موجود هخامنشی است.

  • فونت مهر نستعلیق
  • فونت نستعلیق
  • فونت نسخ
  • فونت شکسته نستعلیق
  • فونت تحریری
  • فونت ثلث
  • فونت معلی
  • فونت کوفی

استایل انسان دوستانه؛ اولین بار در اوایل قرن بیستم طراحی و استفاده شده است و متخصصان تایپوگرافی معتقدند که این استایل خواندی ترین و راحت این خط همچون آموختن و نوشتنش به مراتب سهل تر و آسان تر از فونت خوشنویسی؛ خطوط کوفی، مدنی و مکی بود. او از روی خط نسخ شیوه های پنجگانه‌ی دیگری نیز ابداع کرد.

دانلود فونت انگلیسی

دانلود فونت های انگلیسی: برای دانلود فونت اینجا کلیک کنید…از آنجا که دانلود فونت انگلیسی ایران فونت بسیار متنوع و متفاوت هستند پیشنهاد میکنیم تمامی فونت هایی که در این دسته میبینید رو دانلود و به سیستم خود اضافه کنید.

فونت انگلیسی دانلود: بهترین فونت های انگلیسی که در کل فضای مجازی به چشمتون خورده رو ما در ایران فونت سعی کردیم که در این مجموعه قرار بدیم و با این پیج به تمام خواسته های خود در باب دانلود رایگان فونت های انگلیسی حتی غیر رایگان و پولی در خدمت شما عزیزان همراه ایران فونت باشیم.

نصب فونت انگلیسی: نصب فونت انگلیسی هم همانند فونت فارسی در موبایل با آموزش های نصب فونت در موبایل در وبلاگ ایران فونت و در سیستم های دیگر همانند کامپیوتر در تمامی ویندوز ها و مک در کنترل پنل در پوشه فونت و یا نصب اتوماتیک فونت انگلیسی است.

  1.     فونت انگلیسی
  2. دانلود فونت انگلیسی
  3. دانلود رایگان فونت انگلیسی
  4. دانلود رایگان فونت انگلیسی جدید
  5. دانلود رایگان فونت انگلیسی برای تولید محتوا
  6. دانلود رایگان فونت انگلیسی برای برنامه اینشات، پیکس آرت، ورد

همه‌ی ما تاکنون با نرم‌افزارهای متفاوت مانند ورد، فتوشاپ و … یا گوشی‌های هوشمند، برای تایپ و طراحی مطالب و متون موردنیاز خود کار کرده‌ایم و کم و بیش با مفهوم فونت‌ها و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها آشنا هستیم.

فونت، مجموعه‌ای از حروف و علائم نگارشی با ویژگی‌های ظاهری معینی است که نوع و شیوه‌ی نوشتار یک زبان را مشخص می‌نماید. به عبارت ساده‌تر فونت همان قلم مدرنی است که جهت نوشتن از آن استفاده می‌کنیم و امروزه جایگزین نوشته‌های دست‌نویس سنتی شده است.

فونت یا قلم به تعدادی حروف با مشخصات ظاهری خاص گفته می‌شود که برای نوشتن و تایپ کردن متون مختلف طراحی شده است. فونت‌ها انواع متفاوتی دارند و بر اساس این که درباره‌ی چه موضوعی می‌نویسیم یا قرار است این متن در کجا به کار گرفته شود، مورداستفاده قرار می‌گیرد.

  برای خرید فونت و اضافه کردن آن به نرم‌افزارهای مختلف در موبایل و دکستاپ وارد سایت ایران فونت(irfont.ir) شده و فونت مد نظر خودتون رو دانلود و خرید بزنید. دانلود متن نگار امروزه یکی از بهترین و سریعترین راه‌های انتقال احساس و عواطف خود به دیگران، به اشتراک گذاری تصاویر گوناگون است.

دانلود مجموعه فونت فارسی

آرشیو فونت فارسی دانلود مجموعه فونت فارسی font collection پکیج فونت های فارسی ضروری ✔️ بیش از 3000 قلم از 10 سال با ما پیوند خورده اند دانلود مجموعه کامل فونت فارسی  مجموعه بیش از 500 فونت فارسی شامل دسته های زیر Farsi Font Maryam Farsi Font IPT Farsi Farsi Font Unicoded  iran font pak 1400 (https://irfont.ir/fonts/font-collection/)
    358 فونت سری بی (IRANFONT 2021) ما در این بسته بهترین فونتها را برای استفاده شما یکپارچه و یکدست کردیم. یعنی فونتهای سری B را از 90 به 358 عدد افزایش دادیم. این فونتها کاملا فارسی هستن    1191 فونت جدید غیر ایرانی (NEW Arabic Fonts) این بسته شامل بی نظیرترین فونتهای طراحی شده توسط طراحان بی نظیر جهان از سال 2010 تاکنون هستن     103 فونت جدید ایرانی (NEW Iranian Fonts)  همه فونتهای رایگانی که طراحان ایرانی از سال 93 تاکنون طراحی کردند در این بسته یافت خواهید کرد. به خاطر خاص بودن این فونتها ما آنها را جدا قرار دادیم100 فونت هدیه (Bunes) در این بخش بهترین فونتهای نسخ، نستعلیق، شکسته نستعلیق، فونتهای فارسی شرکتهای مهم چون مایکروسافت، ادوب، اپل، سامسونگ، اندروید و… به طور جدا گذاشته شدند.     15 فونت اختصاصی (Exclusive) شامل پرشین گلف، یاقوت تایپوگرافر ، خوزستان و… (سوپرایز) از همه مهم تر آپدیت های ماهانه این بسته شگفت انگیز است

برای اینکه آرشیو شما هیچ نقصی نداشته باشد پیشنهاد میکنیم سایر بسته هایی که همراه این پکیج منتشر شده (فونتهای MJ، فونتهای بهیج، فونتهای لاینوتایپ) را نیز دانلود کنید.

اگر یک گرافیست و یا طراح حرفه ای هستید، اگر در صفحه آرائی نشریات و کتب فعالیت می‌کنید، اگر یک کانون تبلیغاتی هستید و… در خرید این بسته شک نکنید!

در این مجموعه با ارزش فونت فارسی شما با آپدیت های ماهانه و اصلاحات در فونت های موجود در پکیج دیگر نیاز به هیچ دایرکتوری دیگر و نامعتبری نخواهید بود، بی تردید این پکیج بسته فونت فارسی را خریداری و دانلود کنید.

دسته بندی های ترند سایت

لینک های پر بازدید 12 ماه اخیر ایران فونت

فونت موبایل و‌ اپلیکیشن

https://irfont.ir/fonts-category/application-fonts/mobile-app-fonts/

فونت خوش نویسی

 

https://irfont.ir/fonts-category/calligraphy/

مجموعه فونت فارسی ttf حقیقتا کار بزرگی صورت گرفته است. حالا بیش از 1 دهه از تولد مجموعه ایران فونت میگذرد. صرف 1 دهه زمان و انرژی و بررسی هزاران فونت از سراسر جهان، جمع آوری، بازبینی، و بعضا اصلاح و ارتقای آنها اتفاق کمی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت. به اعتقاد ما با توجه به قابلیت‌های منحصر به فرد این بسته، حرفه‌ای بودن، جدید، جامع و یکپارچه بودن؛ بهترین بسته‌ی فونتی خواهد بود که تا حال حاضر عرضه شده است. این تنها یک بخش از محتویات بسته‌ی جامع فونت فارسی است.محتویات بسته جامع فونت فارسی

  • یک خروار دلیل برای تهیه خریدن این پکیج فونت ارزشمند وجود دارد!؟ قیمت مناسب طراحی زیبا خوانایی وضوح بالا همراه با دسته بندی شامل پرشین گلف، یاقوت تایپوگرافر ، نستعلیق شکسته و… طبقه بندی فونت های عربی دارای کچ پژ و فونت های انگلیسی(لاتین) ترکیبی و غیره ما در این بسته بهترین فونتها را برای استفاده شما یکپارچه و یکدست کردیم. یعنی فونتهای سری B را از 90 به 358 عدد افزایش دادیم. این فونتها کاملا فارسی هستند.
  • قبل از خرید این مجموعه فونت به نکات زیر توجه کنید!؟ خیلی از ماها عادت داریم وقتی ویندوزمون رو تازه نصب کردیم بریم از سایت های مختلف فونتهای رایگان رو دانلود و نصب کنیم و مشکلی که برامون پیش میاد فونت های سیستممون تکراری میشن! چرا؟؟ چون هر ارائه کننده ای اسم فونت رو یجوری نوشته عکس پایینو نگاه کنین وقتی من فونت Titrرو سرچ کردم چندتا آورده با اسامی مختلفاما پکیجی که ما آماده کردیم دیگه این مشکلات رو پیدا نمیکنی و همشون بصورت کاملا صحیح نامگذاری شدند و کاملا استانداردند و اینه تفاوت رایگان و پولی

دانلود مجموعه فونت فارسی

مجموعه ای از کامل فونت فارسی؛ برای خرید مجموعه فونت های فارسی هیچ وقت دیر نیست، شما با خرید این مجموعه از آپدیت های ماهانه بسته بهرمند خواهید شد. مجموعه فونت کامل و بی نقض از مجموعه فونت کردیگرفته تا فونت هایی که در پایین واستون تحلیل کردیم، فونت های گرافیکی و کاربردی مخصوص بلاگر، اینفلوئنسر و فریلنسرهای عزیز مجموعه فونت های کشیده و کاتب قدیمی و جدید مجموعه فونت قلم های برتر سایت ایران فونت. فونت های قرآنی و فونت های مخصوص اینشات و فونت پیکس ارت برای دانلود این مجموعه فونت تایپوگرافی همین الان اقدام کنید این بسته به ارزش 245000 تومان هم اکنون 97000 تومان در اختیار تمام همراهان و خریداران عزیز iran font قرار گرفته شده است.

  •     دسترسی به فایل فونت و همچنین آپدیت(به روزرسانی) فونت فارسی به صورت مادام العمر رایگان است
  • پشتیبانی کاملا رایگان و تضمین شده از فونت توسط طراح و مدیر سایت ایران فونت
  • ایران فونت "اولین فروشگاه دانلود فونت فارسی با بیش از 10 سال
  • قیمت‌های به صرفه فونت ها برای استفاده عموم مردم و زیبایی به زندگیمان است
  • اولین و بزرگترین دایرکتوری منابع دانلود فونت فارسی در کشور ایران و جهان
  • حقوق طراحان فونت را رعایت کنید و حامی فونت فارسی باشی

فونت فارسی را دریابیم؛ فونت فارسی شاه کلید افزودن تمایل ایرانیان به مطالعه است، به همان اندازه که نیاز به پیشرفت فناوری و ابزارآلات داریم به افزودن کیفی و کمی فونت فارسی نیز نیازمندیم. به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران فونت، برای دانلود فونت فارسی می‌توانید وارد منو سایت ایران فونت شده و در تب فروشگاه قلم فارسی را انتخاب کرده و لیست تمامی فونت های فروشگاهی موجود در iran font  را مشاهده و فونت مدنظر خود را خرید کنید، خرید فونت فارسی؛ ایران فونت"iran font" مرجع دانلود فونت های فارسی با نگرشی جامع فونت های:

فونت های فارسی:  دانلود بهترین فونت های فارسی جدید و رایگان برای تولید محتوا در سوشال ایرانی و خارجی از جمله فونت برای تلگرام، فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ و در بخش شبکه های اجتماعی فونت برای برنامه بله، گپ و ایتا

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران فونت، ایران فونت محلی است برای علاقه مندان به حروف، تایپ، تایپوگرافی و فونت فارسی مرجع رسمی دانلود فونت فارسی اولین و بزرگترین دایرکتوری منابع فونت با بیش از یک دهه سابقه فعالیت و حامی طراحان "فونت" در ایران خرید فونت فارسی؛ ایران فونت مرجع دانلود فونت فارسی برحسب معمول و بنا به تداول، مدل ذهنی طراح برای طراحی فونت فارسی، حروف و فونت های لاتین است، سال‌هاست طراحان هرگاه قصد طراحی فونت داشته‌اند، آگاهانه، دانسته و یا ناخودآگاه، بدون قصد قبلی؛ بی‌اختیار نگاه‌شان به حروف و تایپ لاتین بوده است و سعی در نوعی ترجمه‌ی شکل حروف لاتین به فارسی داشته‌اند.

دسته بندی های ترند سایت

لینک های پر بازدید 12 ماه اخیر ایران فونت

دانلود فونت خطاطی

https://irfont.ir/fonts-category/calligraphy/

فونت فارسی فانتزی

 

https://irfont.ir/fonts-category/modern-fonts/display-fonts/fantasy/

آغاز همکاری متن‌نگار و ایران‌فونت

ایران فونت نخستین مرکز ایده پردازی و ابداع فونت‌های فارسی در فضای وب است که خود را مسئول پاسداشت و ترویج فرهنگ معنوی و هنر اصیل این مرز و بوم می‌داند‌. ایران فونت با بهره‌گیری از هنرمندان اقصی نقاط کشورمان در ده سال اخیر تحولی بنیادین در زمینه فونت فارسی به وجود آورده و به یار دیرین عزیزانی تبدیل شده که می‌خواهند فونتی فاخر، اصیل و متناسب با محتوای خود ارائه دهند. ایران فونت تاکنون 333 محصول زیبا و متنوع را در اختیار مخاطبان خود قرار داده و بیش از 15 هزار بار مورد اعتماد شما قرار گرفته است. محصولات ایران‌فونت در جامدادی متن‌نگار و وبسایت ایران‌فونت در دسترس شما عزیزان می‌باشد. خرید محصولات ایران‌فونت از جامدادی برای کاربران دارای اشتراک طلایی مشمول تخفیف ویژه خواهد بود.

iran font(irfont.ir) ایران فونت

فونت برای فروش دارم: همکاری با توسعه دهندگان فونت فارسی؛ توانایی طراحی فونت را دارم و آشنایی کاملی با توسعه و طراحی نرم افزاری در حوزه دیجیتال کردن فونت را در مهارت های خود با رزومه قوی دارم. برای هماهنگی و ارسال آثار با شماره تماس مدیریت سایت ایران فونت در ارتباط باشید.

میخوام از فروشگاه فونت بخرم: همانطور که فروشنده فونت میتواند در پنل خود آمار دقیقی از فروش خود داشته باشد متعاقباً کسانی هم که فونت خریداری می‌کنند می‌توانند یک بار برای همیشه فونت را از حساب کاربری، داشبورد قسمت دانلود آپدیت های فونت را به رایگان دریافت کنند. 

درباره ایران فونت(iran font) بیشتر بدانید، فونت فارسی را دریابیم؛ فونت فارسی شاه کلید افزودن تمایل ایرانیان به مطالعه است، به همان اندازه که نیاز به پیشرفت فناوری و ابزارآلات داریم به افزودن کیفی و کمی فونت فارسی نیز نیازمندیم، چرا که قلم زیربنای شکل گیری نوشتار است. نوشتاری که یکی از شاخصه‌های اصلی پیشرفت به شمار می‌آید. در این دوران، روزانه میلیون‌ها نوشتار در زمینه‌های گوناگون از طریق کتاب، روزنامه، بیل‌بورد، پوستر، تلویزیون، کامپیوتر و صدها طریق دیگر منتشر می‌شود. مدت زمان زیادی است که متن وسیله‌ی اصلی مبادله، انتقال، ویرایش و ثبت ایده‌هایمان می‌باشد. امروزه به واسطه اینترنت، نامه‌ی الکترونیکی، ارسال پیام‌های متنی، پیام‌رسانی آنی، پردازش رایانه‌ای متون، خلق پرزنتیشن و حتی صفحه گسترده‌ها، بیش از هر زمان دیگری با طراحی فونت در تعامل هستیم.

مسلم میان آبی بنیانگذار سایت ایران فونت

بنیانگذار سایت ایران فونت، لوگو پلاس و آلت نیوز : مسلم میان آبی 09162362023 ارتباط از طریق واتساپ

ایران فونت(irfont.ir) سایت iran font مرجع دانلود فونت هایرایگان و جدید فارسی و انگلیسی

اخبار کاربران : یوزر نیوز(usernews.ir)؛ اخبار کاربران ایران و جهان
نو فالو : نوفالو(nofollow.ir)؛ لینک فالو و نوفالو سایت ایرانی و خارجی
اخبار جایگزین : آلت نیوز(altnews.ir)؛ اخبار جایگزین ایران و جهان
لوگو پلاس: لوگوپلاس(logoplus.ir)؛ طراحی سایت در ایران فونت(irfont) سئو اهواز
مادرایران: ما در ایران(madariran.com)؛ جدیدترین اخبار ترند ایران و جهان

آدرس شبکه های اجتماعی ایرانی و خارجی: @iranfont این هشتگ رو دنبال کنید: #ایران_فونت

 

نظر خود را درباره «فونت؛ خرید، دانلود "ایران فونت" رایگان فونت جدید ۲۰۲۲» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره فونت؛ خرید، دانلود "ایران فونت" رایگان فونت جدید ۲۰۲۲ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.