زمان مطالعه: 1 دقیقه
آیا بعداز خیانت میتوان به زندگی مشترک ادامه داد؟

آیا بعداز خیانت میتوان به زندگی مشترک ادامه داد؟

خیانت تاثیرات مخربی بر زندگی مشترک می کذارد و به راحتی روابط عاشقانه را به نفرت تبدیل می کند.

خیانت در زندگی مشترک

بنام یگانه عالم

بسیاری از عزیزان میپرسند چطور میتوان بعداز خیانت به زندگی ادامه داد؟ زمانی که یک خانم متوجه شود همسرش به او خیانت کرده دنیا برایش تیره و تار میشود و حس میکند دیگر نمیتواند به این رابطه ادامه دهد چون خشمگین و عصبانیست و کاملا طبیعیست البته همین شرایط برای اقا هم اتفاق می افتد. زیرا کسیکه کاملا به او اعتماد داشته اعتماد شمارا شکسته و فکر میکنید دیگر این رابطه درست نخواهد شد.

هر اندازه هم خیانت مخرب باشد، طلاق تنها راه نیست.

بلکه آخرین راه میباشد و زوج های زیادی هستند که بعد از خیانت آرامش یافته اند. برای اینکه بتوان بعد از خیانت رابطه را بازسازی کرد نیاز به همکاری هر دو طرف است و نگویید که من که خیانت نکردم خودش باید همه چیزو درست کند بلکه باید به هم متعهد شوید به راست گویی، به اجتناب از وسوسه های آینده و به راه طولانی و مسیر ناهموار التیام و بازسازی اعتماد.

اگر شما فردی هستید که خیانت کرده اید؛ هیچ گاه همسرتان را تشویق به فراموش کردن و نادیده گرفتن نکنید و نگید حالا من یک کاری کردم دائما توسرم میزنی در عوض به رنجش همسرتان گوش دهید و آن را بپذیرید. صبور باشید واجازه دهید همسرتان تمام حرفهایش را بزند و بگذارید بداند که شما به کارتان فکر میکنید و پشیمان هستید. کاملا آماده شنیدن خشم و غم او تا هر زمان که طول می کشد باشید.

اگر فردی هستید که به شما خیانت شده، قبل از هرتصمیمی باید مشاوره بگیرید و از طرفی سعی کنید خودتان را به ببخشیدن تشویق کنید خشم خودرا کنترل کنید و به خودتان بگویید ارزش ازدواجتان فراتر است به همسرتان فرصت دهید رابطه را بسازد و اعتماد شما را دوباره بدست اورد. بدون شک این فرایند آهسته و سخت و همراه با یادآوری مطالب تلخ است. شما هم کمکش کنید و باید بدانید ارزش ازدواج فراتر از طلاق است.

سارا فلاحی

نظر خود را درباره «آیا بعداز خیانت میتوان به زندگی مشترک ادامه داد؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آیا بعداز خیانت میتوان به زندگی مشترک ادامه داد؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.