بنام یگانه عالم

حتما برای شما هم پیش امده که دلتان میگیرد و یا بغضی در گلو دارید پس خودتان را نگه ندارید و گریه کنید. با اینکار ارامش را به خودتان هدیه میدهید.

سعی کنید با موزیک مورد علاقه خود ورزش کنید و بهترین ورزش پیاده روی است و اگر میخواهید انرژیتان مضاعف شود و شادتر شوید با موزیکهای شاد ورزش با ریتم تند انجام دهید.

وقت خود را با دوستان شاد و پر انرژی بگذرانید البته دوستانی که با انها صمیمی هستید و دوستشان دارید. خانه خود را انگونه که دوست دارید چیدمان و تزئین کنید.

مسائلی که شما را اذیت میکند بنویسید و در انتها یک دور بخوانید و پاره کنید حس بهتر و سبک شدن به شما دست خواهد داد. برای خودتان هدیه بخرید ان چیزی را که دوست دارید حتی اگر یک بستنی باشد.

به دل طبیعت بروید و ساعاتی را دور از هر گونه دغدغه باشید.

با خودتان مهربان باشید و خودتان را دوست داشته باشید و سلامتی خود را همیشه مد نظر داشته باشید.

سارا فلاحی

نظر خود را درباره «سعی کنید حال کودک درونتان را خوب نگهدارید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سعی کنید حال کودک درونتان را خوب نگهدارید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.