زمان مطالعه: 1 دقیقه
خواب شبانه

خواب شبانه

شب از نیمه گذشته و هنوز کاملاً بیدارید. از وقتی‌که به رختخواب رفته‌اید، 2 ساعت می‌گذرد، ولی هنوز تلاش می‌کنید تا خوابتان ببرد.

بنام یگانه عالم

یکی از مسائل مهمی که امروزه باعث می شود همانند زمان های گذشته کارایی وانرژی نداشته باشیم وحتی در کار ومسائل روزانه زندگی اثر منفی میگذارد، دیر خوابیدن یا بیدار بودن در طول شب و خوابیدن در طول روز است. این امر باعث می شود بتدریج تنظیم خواب بهم بخورد و دچار بی خوابی های شبانه و کسل بودن درطول روز شوید. خورشید در زندگی نماد فعالیت و حرکت و آگاهی است پس روز برای فعالیت تعیین شده است و شب برای تامین انرژی و استراحت. لحظه ای تصور کنید بدور از موبایل وفضای مجازی و تلویزیون و هر انچه که موجب میشود شما از خواب و استراحت شبانه دور بمانید تصور کنید وقتی خورشید غروب کند همگی احساس نیاز به خواب را تجربه میکنند و با طلوع خورشید از خواب برمیخیزند. بیخوابی شبانه عوارض فیزیولوژیکی فراوانی بهمراه دارد وهمچنین روی اعصاب و حالات روحی وروان انسان نیز تاثیر منفی میگذارد.

سارافلاحی

نظر خود را درباره «خواب شبانه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره خواب شبانه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.