زمان مطالعه: 5 دقیقه
توضیحات و خرید میسلار واتر های گارنیر Garnier

توضیحات و خرید میسلار واتر های گارنیر Garnier

گارنیر در گروه لورآل، بزرگترین شرکت لوازم آرایشی جهان است که در این مطلب سه مورد از میسلارواترها یا محلول های آرایش پاک کن گارنیر را به شما معرفی کنیم

در این مقاله قصد داریم سه مورد از میسلارواترها یا محلول های آرایش پاک کن گارنیر را به شما معرفی کنیم. هرچند گارنیر چندین نوع مختلف میسلار واتر تولید و عرضه میکند. که در این مقاله امکان درج و توضیح فقط 3 نوع از آنها بود (لازم به ذکر است منبع تصاویر و اطلاعات این نوشته فروشگاه اینترنتی شیکولات بوده و لینک خرید هر محصول زیر نام آن قرار داده شده است.)

معرفی برند و محصولات گارنیر

گارنیر (GARNIER) دومین مارک بزرگ در گروه لورآل Loreal، بزرگترین شرکت لوازم آرایشی جهان است. محصولات گارنیر اصل شامل مجموعه ای از محصولات مراقبت از پوست و مو در سراسر جهان است. برند گارنیه در سال 1904 توسط آلفرد آمور در فرانسه تاسیس شد؛ محصولات زیبایی این برند با قیمت مناسب، ساخته شده از مواد طبیعی و ارگانیک می باشد. بیش از 100 سال است که برند فرانسوی گارنیه تلاش می‌کند محصولاتی نوآورانه و قابل دسترس برای عموم را در حوزه‌ی زیبایی و سلامت تولید کند؛ لذا یکی از برترین برند های زیبایی طبیعی در جهان است که با ایجاد راهی برای زیبایی پایدار قابل دسترس عموم می باشد. این کمپانی همچنین با تعهد به شفاف سازی نسبت به مصرف کنندگان منشا هر عنصر و مواد تشکیل دهنده موجود در ترکیبات خود را رمزگشایی می کند. محصولات گارنیر اصل همگی دارای لیبل vegan و طبیعی است. garnier از سال 2021 به طور رسمی به سازمان پیشرو به پایان دادن آزمایش روی حیوانات پیوسته است و تمامی محصولات خود را به صورت کرولتی فری تولید می نماید. محبوبیت چشمگیر محصولات گارنیه در زمینه مراقبت از مو، پوست، بدن و همچنین رنگ مو گارنیر موفقیت آن را نشان داده و مایه‌ی افتخار تولیدکنندگان آن است.

میسلار واتر دوفاز گارنیر حاوی روغن آرگان
میسلار واتر دوفاز گارنیر حاوی روغن آرگان

میسلار واتر دوفاز گارنیر حاوی روغن آرگان

خرید و قیمت میسلار واتر دوفاز گارنیر حاوی روغن آرگان

میسلار واتر دوفاز گارنیه حاوی روغن آرگان با حجم 400 میلی لیتر، محصول فرانسه و یک محلول دوفاز جهت پاک کردن مواد آرایشی و آلودگی ها و چربی ها از سطح پوست است. این محلول دوفاز برای پاک کردن آرایش صورت، چشم و لب ها به کار می رود و علاوه بر پاک نمودن آرایش، منافذ پوست را کاملا پاکسازی کرده و سبب آرامش بخشی و تسکین پوست می شود. میسلارواتر گارنیه مدلDual Phase Flawless حاوی روغن آرگان است و با رساندن مواد مغذی به پوست، آن را نرم و لطیف می کند. این محصول برای انواع پوست حتی پوست های حساس مناسب می‌باشد و باعث خشک شدن و حساسیت پوست نمی‌شود.

محلول پاک کننده صورت گارنیه فرمولاسیون سبکی دارد و باعث ایجاد حس چربی و سنگینی روی پوست نمی‌شود. این پاک کننده آرایشی به راحتی و بدون آسیب رساندن به پوست، هر گونه مواد آرایشی و ناخالصی حتی آرایش های غلیظ و ضدآب را از روی پوست و داخل منافذ تمیز کرده و پوست را شفاف می کند. میسلار واتر دوفاز حاوی روغن آرگانGarnier فاقد عطر بوده و نیاز به شستشو نیز ندارد.

  • پاک کننده انواع آرایش حتی مواد آرایشی غلیظ و ضدآب
  • پاک کننده آرایش صورت، چشم و لب ها
  • حاوی روغن آرگان و نرم کننده پوست
  • حذف آلودگی و چربی ها و پاکسازی منافذ پوست
  • شفاف کننده و تسکین دهنده پوست
  • بدون ایجاد حس چربی و سنگینی روی پوست
  • بدون آسیب رساندن و خشک کردن پوست،
  • فاقد عطر
  • بدون نیاز به شستشو
  • مناسب برای انواع پوست حتی پوست های حساس
  • حجم : 400 میلی لیتر
میسلار واتر گارنیر مخصوص پوست حساس
میسلار واتر گارنیر مخصوص پوست حساس

میسلار واتر گارنیر مخصوص پوست حساس

خرید و قیمت میسلار واتر گارنیر مخصوص پوست حساس

محلول آرایش پاک کن میسلار گارنیر مخصوص پوست حساس با حجمی معادل 400 میلی لیتر است که با فرمولاسیون ویژه خود تمامی مواد آرایشی و همچنین آلودگی های سطح پوست صورت، چشم و لب را به طور کامل تمیز کرده و محافظ پوست های حساس می باشد. آب میسلار شامل نوع خاصی آب تصفیه شده در فرایند کنترل شده به همراه ملکول های میسل است که مانند آهن ربا جاذب آلودگی های سطح پوست می باشد.

حساس ترین ارگان بدن پوست است که حفظ سلامت و مراقبت از آن بسیار مهم است. عوامل زیادی مانند استرس، اضطراب، نور خورشید، مصرف دخانیات و.. می توانند سلامت پوست را تهدید کنند. در مقابل محصولات زیادی هم وجود دارند که برای حفظ زیبایی آن می توان استفاده کرد. لوازم بهداشتی و مراقبتی زیادی برای رطوب رسانی، ترمیم و محافظت پوست صورت در برابر عوامل آسیب رسان تولید شده است. یکی از محصولات بسیار کاربردی در این زمینه محصولات آرایش پاک کن است که بعد از آرایش کردن، کمک زیادی به سلامت پوست صورت کرده و به شما در پاک شدن صحیح آرایش کمک می کند. یکی از محصولات پرفروش، محلول آرایش پاک کن میسلار گارنیر با حجم 400 میلی لیتر است که مخصوص پوست های حساس می باشد.

آرایش پاک کن گارنیه پوست صورت را به خوبی تمیز کرده و به پوست خاصیت آرامش بخشی می بخشد. این محصول نیازی به آبکشی نداشته و توسط متخصصین پوست و چشم تایید شده است. چشم پزشکان سازگاری آن را با پوست تایید کرده اند.  این محلول برای تمامی پوست ها حتی پوست های حساس قابل استفاده بوده و آرایش صورت را به خود جذب می کند. قابل ذکر است به دلیل استفاده از آنتی اکسیدان های طبیعی در ساخت این محصول، شادابی و زیبایی را به پوست هدیه می دهد. استفاده از محلول آرایش پاک کن بسیار ساده بوده و کافیست چند قطره از محلول را به کمک پد بهداشتی به پوست صورت زده و تمیز کنید. همانطور که ذکر شد نیازی به شستشوی صورت ندارد. اگر میخواهید بهترین نتیجه را بگیرید بعد از استفاده از این محلول از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

  • پاک کننده آرایش صورت
  • تمیز کننده پوست صورت
  • مناسب انواع پوست حتی پوست های حساس
  • عاری از مواد مضر
  • آرامش بخش پوست
  • قابل استفاده برای پاک کردن لب و دور چشم
  • حجم : 400 میلی لیتر

 

محلول آرایش پاک کن میسلارواتر دوفاز گارنیر حاوی عصاره گل گندم
محلول آرایش پاک کن میسلارواتر دوفاز گارنیر حاوی عصاره گل گندم

میسلارواتر دوفاز گارنیر حاوی عصاره گل گندم

خرید و قیمت میسلارواتر دوفاز گارنیر حاوی عصاره گل گندم

محلول پاک کننده آرایش دو فاز میسلار واتر گارنیر، نسل جدیدی از پاک کننده های آرایشی در جهان می باشد که از دو فاز روغن پاک کننده و آب میسلار تشکیل شده است. همچنین این محلول حاوی عصاره گل گندم بوده و از این جهت برای پاک کنندگی نقاط حساس پوست از جمله دور چشم مناسب می باشد. شایان ذکر است که آب میسلار به آب خالص تصفیه شده به همراه مولکول های میسل گفته می شود که یک جاذب بسیار قوی برای آلودگی های پوستی می باشد.

محلول آرایش پاک کن میسلار واتر دو فاز گارنیر یکی از کاربردی ترین محلول های آرایش پاک کن می باشد که با فرمولاسیون پیشرفته ای که دارد قابل استفاده برای پاک سازی انواع پوست می باشد. لازم به ذکر است که می توان از این محلول برای پاکسازی لب، صورت و چشم استفاده کرد.

  • ضد آلرژی
  • بدون نیاز به شست و شو
  • فاقد پارابن، الکل و صابون
  • افزایش نرمی و لطافت پوست
  • مناسب برای پوست های خشک و حساس
  • قابل استفاده برای پاک کردن لب و دور چشم
  • حجم: 400 میلی لیتر

طرز استفاده از میسلارواتر

قبل از استفاده میسلار واتر دو فاز گارنیر را خوب تکان دهید تا محلول دو فاز یکدست شود. سپس چند قطره روی پد پنبه ای بریزید.با مالیدن روی پوست صورت، اطراف چشم ها و لب را تمیز کنید (نیاز به آبکشی مجدد ندارد). برای نتیجه گیری بهتر از مرطوب کننده متناسب به پوستتان میتوانید استفاده کنید.

راه ارتباطی با شیکولات
  • پست الکترونیک: contact@shikolat.com
  • تلفن: 02128429290
  • وبسایت: shikolat.com
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «توضیحات و خرید میسلار واتر های گارنیر Garnier» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره توضیحات و خرید میسلار واتر های گارنیر Garnier فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.