زمان مطالعه: 3 دقیقه
خرید انگشتر طلا فانتزی، انگشتری که میتونی همه جا ازش استفاده کنی

خرید انگشتر طلا فانتزی، انگشتری که میتونی همه جا ازش استفاده کنی

انگشتر طلا، به دست شما جلوه و زیبایی خاصی می‌دهد و یکی از پرطرفدارترین اکسسوری های مورد علاقه ی آقایان و بانوان می باشد.

انگشتر طلا یکی از پرمصرف ترین اقلام در زیورآلات در بین خانم ها است و در این بین خرید انگشتر فانتزی طلا در بین دختران و بانوان جوان طرفداران خاص خود را دارد.

هر بانویی به دنبال یک مدل انگشتر منحصر به فرد با طلای گرانبها است که با لباس دانشگاه ، لباس روز ، محیط کار و سایر لباس ها پوشیده شود و انگشترهای فانتزی به دلیل تنوع آنها ، استفاده در طول روز را آسانتر میکند که این امر دلایل علاقه به این نوع انگشترها می باشد.

خرید انگشتر طلا فانتزی
خرید انگشتر طلا فانتزی

اگر شما تصمیم به خرید انگشتر طلا گرفته اید و نیاز به راهنمایی دارید بیاید به مهمترین عواملی که باید قبل ازخرید در نظر داشته باشید بپردازیم.

انگشتر طلا باید چه عیاری داشته باشد؟

عیار طلا ، عددی است که به شما میگوید از مجموع 24 قسمت، چه مقدار تعداد طلای خالص در یک قطعه جواهر وجود دارد. به عنوان مثال انگشتر طلا 10 عیار تقریباً 42% طلا دارد. (10 تقسیم بر 24) و بقیه فلزات دیگر مانند روی، نیکل و ... هستند.

اکثر مردم تصور میکنند هرچه عیار طلا و جواهر بالاتر باشد، بهتر است. اگرچه که طلای با عیار بالا خالص تر است. اما عیار طلای بالا، گران تر است ، بنابراین هنگام تصمیم گیری در مورد یک عیار، قیمت را در نظر بگیرید. با این وجود ، عامل دیگری نیز وجود دارد که گاهی اوقات نادیده گرفته می شود، دوام طلا است. هرچه عیار طلا و جواهر بالا باشد، دوام و ماندگاری آن کمتر می باشد و این دو باهم در تقابل هستند.

 از آنجا که طلای خالص بسیار نرم است ، هرچه عیار انگشتر طلای شما پایین باشد ، سخت تر و با دوام تر خواهد شد.

انتخاب مناسب انگشتر بر اساس اندازه و شکل انگشت

وقتی نوبت به انتخاب انگشتر طلا فانتزی می رسد ، مهم است که طرحی را انتخاب کنید که مناسب شکل انگشت شما باشد.  با چند دستورالعمل ساده ، می توانید انگشتری پیدا کنید که بدنبال آن بودید.

خرید انگشتر طلا فروشگاه هنزاگلد
خرید انگشتر طلا فروشگاه هنزاگلد

دست های بزرگ:

دستهای بزرگ از انگشتر ظریف اما با تعداد بالا استفاده نمایند. دستهای درشت از انگشترهای ظریف بصورت تعداد در انگشت استفاده کنند که این روزها این سبک بسیار مد شده و با تنوع بالایی در بازار موجود می باشد.

نکات مهم در اندازه گیری سایز انگشتر

به خاطر داشته باشید که اندازه انگشت شما در طول هر روز و در بازه های زمانی طولانی تر، تغییر می کند. انگشتان شما عصرها بزرگتر می شوند و می توانند تحت تأثیر هورمون ها ، آب و هوا ، دما و موارد دیگر قرار گیرند.

بنابراین زمان اندازه گیری برای انگشتری که انتخاب می کنید باید عصر هنگام باشد که دمای هوا گرمتر می باشد و احتمال بزرگ شدن انگشتان شما بیشتر است.

اندازه مناسب انگشتر باید چگونه باشد؟

در نهایت اندازه انگشتر باید به آنچه شما بیشتر اوقات با آن احساس راحتی می کنید برمی گردد. به عنوان راهنما ، انگشتر شما باید به اندازه کافی بزرگ باشد که از برآمدگی انگشت عبور کند و به اندازه ای تنگ باشد که از انگشت شما نیفتد. همچنین بدلیل تغییرات طبیعی در اندازه انگشتان که در طول روز اتفاق می افتد بدون مشکل زیاد روی بند انگشت شما قرار گیرد.

استفاده از انگشتر چه مزایایی دارد؟

به دلیل تأثیر آرامش بخش ارتعاشات طلا بر روی پوست ، حتی می توان بهبودی در گردش خون را مشاهده کرد و متعاقباً ، افزایش اکسیژن به هر قسمت از بدن ، فقط با پوشیدن حلقه یا زنجیر طلا

طرح های جدید انگشترهای طلا فانتزی

طرح های هنزاگد در انگشتر طلا فانتزی به گونه ای است که می توان آنها را در محل کار ،  در حین خانه داری و... استفاده کرد و این طرح ها را می توان با توجه به سلیقه های مختلف خریداری کرد همچنین انگشترهای طلا فانتزی در سه رنگ طلا زرد ، سفید و رز گلد موجود است که نظر افراد را به خود جلب کرده و آنها را شگفت زده می کند. با این حال ، شما می توانید درخواست طراحی مورد نظرتان را برای هنزاگلد ارسال فرمایید تا پس از بررسی و برآورد، طلای خاص مورد نظرتان را تولید و دریافت نمایید.

انگشتر فانتزی هنزاگلد
انگشتر فانتزی هنزاگلد

طرحی رو که دیدی دوست داری؟ خرید انگشتر طلا فانتزی از فروشگاه آنلاین طلا هنزاگلد رو از دست نده

عوامل متعددی بر تصمیم برای خرید آنلاین تأثیر می گذارد. علاوه بر طراحی و ظاهر کلی محصول ، اصالت ، قیمت طلا ، اعتبار قانونی و اصل بودن اغلب باعث نگرانی خریداران می شود. هنزاگلد همه این پارامترها را می داند و انتظار کاربر و همچنین تجربه کاری خود را در اوج خود نگه می دارد. ما تجربه آسان و بدون دردسر در خرید آنلاین انگشتر طلا را از فروشگاه آنلاین طلا هنزاگلد تضمین می کنیم.

درصورت تمایل شما به خرید اکسسوری طلا همانند انگشتر طلا ، سرویس طلا و ... به صورت آنلاین ، میتوانید از فروشگاه های آنلاین معتبری همچون دیجی کالا ، دیجی زرگر و هنزاگلد خرید خود را به صورت اینترنتی (آنلاین) با خیال راحت انجام دهید .

کلیه محصولات ارایه شده در فروشگاه هنزاگلد دارای ضمانت طلای 750 ، 7 روز مهلت بازگشت و همچنین ضمانت تعمیر به صورت مادام العمر خواهد بود.

جدیدترین طرح های انگشتر طلا در وب سایت هنزاگلد برای استفاده روزانه زنان و دختران در هر سنی طراحی شده است. می توانید انگشتر های طلا را با قیمت مقرون به صرفه در فروشگاه آنلاین طلا هنزاگلد خریداری کنید.

نظر خود را درباره «خرید انگشتر طلا فانتزی، انگشتری که میتونی همه جا ازش استفاده کنی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره خرید انگشتر طلا فانتزی، انگشتری که میتونی همه جا ازش استفاده کنی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.