زمان مطالعه: 10 دقیقه
حيوان درون شما چيست؟ گوگل در کدام تست روانشناسی آن را نشان می دهد؟

حيوان درون شما چيست؟ گوگل در کدام تست روانشناسی آن را نشان می دهد؟

چگونه می توانیم حیوان درونی یا حیوان روح خود را پیدا کنیم؟ با یک جستجوی ساده در گوگل می توانیم به پاسخ این سوال برسیم.

"من چه حیوانی هستم؟" این سوال در بسیاری از فرهنگ ها وجود دارد و مردم از گذشته در پی پاسخی برای آن بوده اند. برخی برای یافتن حیوان درون خود به جنگل ها رفتند و برخی دیگر به طالع بینی روی آوردند. اما چگونه می توانیم حیوان درونی یا حیوان روح خود را پیدا کنیم؟ خوشبختانه در سال 2021 هستیم و نیازی نیست برای یافتن حیوان درون خود به جنگل برویم. با یک جستجوی ساده در گوگل می توانید به پاسخ این سوال برسید. آیا شخصیت شما شبیه به گرگ است یا ویژگی های یک روباه را دارید؟ آیا مانند پرندگان آزاد و رها هستید یا مانند کلاغ مصمم؟ ممکن است ویژگی های شخصیت شیر یا ببر را داشته باشید؛ یا اصلا گوشتخوار نباشید.

جالب است بدانید در بیشتر تست هایی که از افراد گرفته شد، شخصیت های گیاه خوار مانند گوزن، گاومیش و گوسفند در آن ها بیشتر است. اگر برون گرا و احساساتی هستید، ممکن است شخصیتی مانند پرندگان داشته باشید! در سنت بومیان آمریکا، حیوانات درونی یا روحی شکل تجسم یافته ای از یک راهنمای معنوی برای انسان ها هستند. راهنمای معنوی می تواند خود را به هر صورتی که مایل است به ما نشان دهد. شاید برایتان پیش آمده باشد که از طریق چهره حیوانات با آن ها ارتباط برقرار کنید. در این صورت، ممکن است متوجه شوید که یک حیوان درون اصلی دارید یا شباهت هایی به بسیاری از حیوانات در خود پیدا کنید! حیوان درون شما ویژگی خاصی دارد که می تواند به شما کمک کند به راحتی و اطمینان بیشتری در زندگی حرکت کنید و کار های خود را انجام دهید. اگر علاقه مند به یادگیری بیشتر در زمینه مباحث روانشناسی هستید، پیشنهاد می‌کنیم از آموزش های فرادرس در این زمینه استفاده نمایید:

چرا دانستن حیوان درون مهم است؟ آزمون ها و تست های شخصیتی از دهه 1920 وجود داشتند و مشاغل مختلف از آن برای انتخاب پرسنل اداره ها و سازمان ها استفاده می کردند. در سال 1995 ، "روی فینسون" کتاب "حیوان درون تو" را منتشر کرد که به پر فروش ترین کتاب سال تبدیل شد. این کتاب بر اساس این فرضیه که انسان مجموعه ای از ویژگی های رفتاری و شخصیتی را در شرایط خاص برای خود اتخاذ می کند، نوشته شده است.

حیوان درون شما چیست؟
حیوان درون شما چیست؟

حیوان درون شما چیست؟

به دنبال این کتاب، نویسندگان دیگر کتاب های متنوع و کامل تری نیز نوشتند که از میان آن ها می توان به "آزمایش" پروفسور پولگاس اشاره کرد. واقعیت این است که انسان ها درست مانند حیوانات هستند - با مغز بزرگتر - و حیوانات از این نظر شبیه انسان ها هستند که طیف وسیعی از احساسات را در موقعیت های مختلف از خود نشان می دهد. بنابراین پرسیدن "من چه حیوانی هستم" یک سوال طبیعی است و با آموزش روانشناسی شخصیت می توانید به جواب آن برسید. خوشبختانه سایت فرادرس در این زمینه دوره آموزشی تهیه کرده است که در لینک زیر می توانید آن را مشاهده کنید:

در واقع، اساسی ترین سوالی است که برای بشر به وجود آمده، اطلاع از ویژگی های اخلاقی می باشد. آیا نمی دانید که حیوان درونی شما چیست؟ یا سعی دارد چه پیام هایی برای شما ارسال کند؟

شخصیت حیوانات در فرهنگ های مختلف

1. زودیاک چینی

به رسمیت شناختن ارتباطات نزدیک بین حیوانات و انسان ها به ده ها هزار سال پیش برمی گردد. چینیان باستان سیستمی را ایجاد کرده اند که دوازده شخصیت حیوان را توصیف می کرد. در حالی که منشأ دقیق این حیوانات ناشناخته است، ستاره شناسان چینی آنها را بازتابی از خود جهان و انسان ها می دانند.

2. بومیان آمریکایی

بومیان آمریکا نیز پیوند ناگسستنی بین انسان و حیوان را تشخیص دادند. احترام به حیوانات تقریباً در میان سرخپوستان رایج بود. در آمریکای شمالی، پیوندهای معنوی بسیار نزدیکی با حیات وحش شکل گرفت.

3. دوران معاصر

امروزه تست های بسیاری یافت می شوند که ویژگی های شخصیتی ما را به خوبی نشان می دهند. تست شخصیت شناسی ابزاری است که برای شناختن بیشتر شخصیت انسان مورد استفاده قرار می گیرد. ارزیابی شخصیت به تکنیک هایی اشاره دارد که برای اندازه گیری الگوهای رفتاری که افراد در موقعیت های مختلف از خود نشان می دهند، طراحی شده است. از تست های شخصیتی می توان برای روشن شدن تشخیص بالینی، راهنمایی مداخلات درمانی و پیش بینی نحوه واکنش افراد در موقعیت های مختلف استفاده کرد، که تست شخصیت شناسی (MBTI) یکی از کامل ترین آن هاست. شخصیت چیزی است که ما هر روز به طور غیررسمی ناآگاهانه از خود بروز می دهیم. وقتی درباره خود و دیگران صحبت می کنیم ، اغلب به ویژگی های مختلف شخصیتی افراد اشاره می کنیم. روانشناسان وقتی شخصیت را ارزیابی می کنند تقریباً همان کار را انجام می دهند اما در سطح سیستماتیک تر و علمی تر. ارتباطات ما با حیوانات را در فرهنگ های مختلف منعکس می کند.

ما احساسات خود را به مردم در قالب عناوینی مانند عوضی، روباه، تنبل و گرگ یاد نشان می دهیم. گاهی می گوییم فلانی مانند اسب کار می کند، مانند خوک غذا می خورد و مانند قاطر سرسخت است. جورج اورول در کتاب مزرعه حیوانات این ایده را تا حد امکان بررسی کرد و نشان داد که حیوانات مختلف در خط داستانی اصلی کتاب تسلط دارند. برنده جایزه پولیتزر، تجربیات اردوگاه کار اجباری پدرش را شرح داد و از شخصیت های حیوانات برای به تصویر کشیدن نمایشی از جنایات نازی ها استفاده کرد. موش ها نشان دهنده ی قربانیان بودند، گربه ها آلمانی ها را به تصویر می کشیدند، از قورباغه ها به عنوان فرانسوی ها یاد می شد و خوک ها لهستانی ها را نشان می دادند.

حیوان درون من
حیوان درون من

حیوان درون من

روش های کشف حیوان درون

اول: خواب هایتان را جدی بگیرید

رویاهای ما ارتباط تنگاتنگی با زندگی بیرونی ما دارد، بنابراین هر بار که در خواب خود حیوانی را مشاهده کردید، صبح روز بعد آن را در جایی یادداشت کنید. آیا حیوان خاصی را بارها و بارها در خوابتان دیده اید؟ او می تواند حیوان درون شما باشد!

دوم: به ارتباطات گذشته خود با حیوانات خاص فکر کنید

ممکن است حیوان درون شما همان حیوان مورد علاقه‌تان باشد، یک حیوان خانگی دوست داشتنی یا یک حیوان وحشی که از کودکی او را دوست داشتید.

سوم: احساسات خود را نسبت به حیوان درون خود را روی کاغذ بنویسید

برای این موضوع باید ابتدا یادگیری افزایش تمرکز و قدرت حافظه داشته باشید. سپس با یک مدیتیشن خوب فضایی آرام و ساکت برای خود ایجاد کنید. سپس، یک حیوان را در نظر بگیرید که برای شما اهمیت ویژه ای دارد. از خود بپرسید: اگر این حیوان روح نگهبان من بود، چه درس هایی می توانست در مورد قدرت درونی ام به من بیاموزد؟ چند دقیقه برای پاسخ دادن به این سوال وقت بگذارید. این تمرین را چندین بار برای هر تعداد حیوانی که می خواهید انجام دهید. پس از چند روز به یادداشت خود مراجعه کنید و ببینید با کدام یک از حیواناتی که نوشتید ارتباط بیشتری برقرار می کنید.

چهارم: تست بدهید

اگر وقت خود را برای یادداشت ، مدیتیشن و خواب در مورد حیوانات صرف کرده اید و هنوز نتیجه ای نگرفتید، تست حیوان درون شما چیست گوگل می تواند ایده های جدیدی برای شما داشته باشد. در واقع، نحوه جستجو در گوگل بسیار آسان است و با اندکی آموزش مهارت کامپیوتری می توانید به نتایج جستجوی خود دست یابید. همانطور که قبلاً ذکر شد، تمام حیوانات نماد ویژگی های خاصی هستند و انسان ها نیز آن خصوصیات را تقریباً در شرایط مختلف زندگی از خود بروز می دهند. به عنوان مثال ، شیر نماد قدرت، تسلط و اقتدار است. اگر احساساتی مانند پرخاشگری دارید یا در برابر مشکلات بسیار قوی عمل می کنید، حیوان درون شما شیر است. می توانید شباهت های بیشتری را در تست حیوانات درونی خود پیدا کنید. در بیشتر تست هایی که برای نشان دادن حیوان درون استفاده می شود، چهار حیوان محبوب وجود دارد: جغد، مار، پروانه و گوزن.

حیوانات درونی اصلی و ویژگی های هر یک از آن ها

1. خرس

گفته می شود که خرس به عنوان حیوان درونی یکی از قوی ترین حیوانات است. او عمیقاً احساسی است و ارتباط عمیقی با زمین ایجاد می کند.

2. پروانه

نمادی از تحول و توسعه است. این حیوان سازگار است و به آسانی با تغییرات خود را وفق می دهد.

3. گربه

نماد کنجکاوی ، ماجراجویی و استقلال است. هنر صبر کردن از ویژگی های اصلی او می باشد.

4. گوزن

یک راهنمای روح حساس و بسیار شهودی است. او اعتماد به نفس و موفقیت را در شما هدایت می کند.

5. کبوتر

نمایانگر صلح، برکت و آغازهای جدید است. او یک حیوان درونی امیدوار و خوش بین است.

6. دلفین

نشان دهنده بازیگوشی و خرد است که یک متحد کننده اصلی است.

7. فیل

نماد خرد، ملایمت و درک معنوی است.

8. قورباغه

راهنمای روحی بهبود زخم های جسمی و روحی است. او به ما از اهمیت رسیدگی به خود می گوید و زندگی در زمان حال را برای ما نمایان می کند.

9. روباه

راهنمای استتار است. هنر جدا شدن و رشد با محیط.

10. اسب

راهنمای اشتیاق و رانندگی است که فوق العاده هدف محور می باشد.

11. شاهین

نشان دهنده چشم انداز و توانایی مشاهده و در نظر گرفتن همه چیز است. او بسیار دلسوز و همدل است.

12. شیر

نشان دهنده قلب و شجاعت است. افراد با حیوان درون شیر، یک رهبر طبیعی متولد شده اند و با حس عمیق اقتدار زندگی می کنند.

13. موش

اهمیت به جزئیات را نشان می دهد. او به ما یادآوری می کند که از چیزهای کوچکتر در زندگی غافل نشویم.

14. جغد

راهنمای روح است که توانایی دیدن آنچه که دیگران ندارند را به شما می دهد. معنای عمیق اتفاقات را می بیند و گنجینه های پنهان در زندگی را کشف می کند.

15. طاووس

نشان دهنده رستاخیز و کشف است. او می داند که هیچ وقت برای تغییر دیر نیست.

16. لاک پشت

یک راهنمای معنوی است که نشان دهنده سفر به سوی خرد، حقیقت، درک و صلح است.

17.  گرگ

با هوش و آزادی خواه است و در اغلب موارد از غرایزش پیروی می کند.

حیوان درون
حیوان درون

حیوان درون

ویژگی های مشترک حیوانات

آیا تا به حال توجه کرده اید که مردم تمایل دارند با حیوانات همزاد پنداری کنند؟ چرا چنین ارتباط قوی بین رفتار انسان و حیوان وجود دارد؟ آیا این ارتباطات تصادفی است یا توضیح ساده تری برای آن ها وجود دارد؟ در این بخش برخی از ویژگی های مشترک میان حیوانات را در ادامه مشاهده می کنید.

جنگجویی

مبارزه در واقع روشی است که ما سعی می کنیم محیط خود را کنترل کنیم. حیوانات گوشتخوار قاطع و پرخاشگر هستند، در حالی که شخصیت های گیاه خوار منفعل و محتاط هستند.

فرار

فرار به این معنی است که مردم چگونه از خود محافظت می کنند. حیوانات گله در جمع دوستان و خانواده خود پناه می گیرند. گرگ ها گروه های اجتماعی را ترجیح می دهند و موش ها ترجیح می دهند ارتباط دیگری با دیگران داشته باشند.

تغذیه

تکنیک های تغذیه به مشاغلی مربوط می شود که انسان ها انتخاب می کنند. به عنوان مثال، شخصیت های پرنده مشاغلی را ترجیح می دهند که آزادی زیادی دارند، در حالی که گوسفندها ممکن است تحت هدایت یک سگ قوی شکوفا شوند.

حیوان درون ما چه می گوید
حیوان درون ما چه می گوید

حیوان درون ما چه می گوید

حیوان درون چه چیزی به ما می گوید؟

حیوانات درونی و روحی ما درس هایی درباره خودمان به ما می آموزند. گویا آن ها ویژگی ها، نقاط ضعف و نقاط قوت را منعکس می کنند که بهتر است در برهه های مختلف زندگی به آن خصوصیات بیشتر توجه کنیم و از آن ها استفاده مفیدی داشته باشیم. به همین دلیل ممکن است حیوان درون شما در طی سال ها تغییر کند. برای مثال، اگر حیوان درون شما یک کلاغ باشد، می توانید از انرژی سرسخت و مقاومت درونی خود برای زندگی استفاده کنید. یکی از راه هایی که می توانید ویژگی های حیوان روح خود را همیشه به یاد داشته باشید، نمایش فیزیکی آن است؛ می توانید حیوان درونی خود را در عکس ، مجسمه یا نقاشی همراه خود داشته باشید. در بسیاری از قبایل بومی آمریکا، این نماد ها بسیار مقدس هستند و از نسلی به نسل دیگر منتقل می شوند. هر زمان که از حیوان روح خود آگاه شدید سعی کنید با آن تعامل داشته باشید، چه در عکسی آن را ببینید و چه شخص دیگری در مورد آن صحبت کند. در این موارد، از این نشانه ها به عنوان یادآوری و اهمیت دادن به ویژگی های منحصر به فرد خود استفاده کنید.

در ادامه معانی حیوانات و برخی از ویژگی هایشان را مشاهده می کنید. این روزها بیشتر مردم در مورد حیوان درون خود در سایت های مختلف به جستجو می پردازند و به دنبال پاسخ "حیوان درون شما چیست؟" هستند. تست های متنوعی که در فضای وب وجود دارد بهترین راه پیدا کردن پاسخ این سوال است. اگر در اینترنت گشت و گذار کنید، انواع مختلفی از تست های حیوان درون را پیدا خواهید کرد. افراد با عقاید سنتی و معنوی به رابطه میان حیوان درون و زندگی انسان ها اعتقاد زیادی دارند؛ به همین دلیل است که آنها همیشه به دنبال منابع با ارزش و قابل اعتماد هستند. از آنجا که نتایج تست حیوان درون در گوگل اغلب دقیق است، افراد زیادی را به سوی خود جذب می کند. فرادرس مجموعه ای از چندین آموزش جامع و کاربردی را تهیه کرده است که می تواند به یادگیری مفاهیم تئوری در موضوعات مرتبط با روانشناسی کمک کند. لینک مشاهده مقاله رشته روانشناسی در ادامه آورده شده است:

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «حيوان درون شما چيست؟ گوگل در کدام تست روانشناسی آن را نشان می دهد؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره حيوان درون شما چيست؟ گوگل در کدام تست روانشناسی آن را نشان می دهد؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.