زمان مطالعه: 1 دقیقه
نگاهی به طرح جی نف (GNAF) و کاربرد آن

نگاهی به طرح جی نف (GNAF) و کاربرد آن

پروژه جی نف (GNAF) امکان تعیین موقعیت دقیق نشانی‌های فیزیکی را به شما می دهد. طرح جی نف کاربرد و مزیت های بسیاری برای مردم دارد.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

جی نف چیست؟

صحت‌ سنجی یک نشانی فیزیکی به همراه موقعیت و مختصات جغرافیایی آن در هر جایی از کشور را امکان پذیر میسازد. همچنین به واسطه ایجاد و راه‌اندازی پایگاه ملی GNAF امکان تعیین موقعیت دقیق نشانی‌های فیزیکی حاصل خواهد می شود.

کاربرد طرح جی نف؟

سامانه جی نف
سامانه جی نف

کاربرد آن داشتن اطلاعات درباره اینکه یک خیابان چند باب ساختمان دارد و هر یک از این ساختمان‌ها چند واحد مسکونی، تجاری، نانوایی، داروخانه، بیمارستان و... را در خود جای داده است طرح جی نف در همه استان‌ های کشور اجرا می‌شود این طرح در شهرهای بزرگ مشهد، اصفهان و تهران به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده و پیش‌بینی می‌شود این طرح به زودی در همه استان‌های کشور هم آغاز شود.

مزیت این طرح برای مردم

این طرح در سه لایه نشانی یا استاندارسازی آدرس‌دهی، نقشه و سرویس‌دهی است که در اجرای آن خیابان‌ها، محلات و کوچه‌ها در شهرها و روستاها همنام‌ سازی می‌شوند و همچنین طرح پلاک‌گذاری هم در شهرها و روستاها اجرا می‌شود. در ادامه نقشه شهر و روستا با کمک دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در اختیار پست قرار می‌گیرد و با اجرای این طرح مکان‌ها با یک کد شناخته می‌شوند و مردم از سردرگمی درباره آدرس‌ دهی خارج می‌شوند.

نظر خود را درباره «نگاهی به طرح جی نف (GNAF) و کاربرد آن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نگاهی به طرح جی نف (GNAF) و کاربرد آن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.