زمان مطالعه: 3 دقیقه
بیوگرافی جیمین

بیوگرافی جیمین

جیمین یکی از اعضا گروه کی پاپ بی تی اس است. آلبوم Face در تاریخ 24 مارس 2023 منتشر شد و به رکوردهای زیادی دست یافت.
نام پارک جی مین
لقب جیمین
تولد

13 اکتبر 1995

محل تولد بوسان-کره جنوبی
ملیت کره ای
حرفه خواننده و رقصنده
سبک کی پاپ

 

پارک جیمین خواننده و رقصنده گروه بی تی اس بود اتفاق افتاد زیرا بسیاری تصور می کردند این گروه پرطرفدار بزودی از هم جدا خواهند شد. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی پارک جیمین را ببینید.

پارک جیمین

درباره جیمین

پارک جیمین (Park Ji-min) در تاریخ 13 اکتبر 1995 در منطقه گیومجونگ بوسان، کره جنوبی به دنیا آمد. جیمین یک برادر کوچک تر از خود دارد. جیمین از دوران راهنمایی به کلاس های رقص می رفت و در همان زمان رقص‌ های پاپینگ و لاکینگ را فرا گرفت.

جیمین در دوران دبیرستان هم به تحصیل رقص معاصر پرداخت و در رقص مدرن هم دانش آموز برتر شد. در همین دوران به پیشنهاد یکی از معلمانش در مصاحبه یکی از کمپانی های سرگرمی شرکت نمود و بالاخره عضو بیگ هیت انترتینمنت شد. جیمین سال 2012 به دبیرستان هنرستان کره ای سئول منتقل شد و در سال 2014 هم فارغ التحصیل شد.

جیمین در آگوست 2020 از دانشگاه جهانی سایبر با گرایش پخش و سرگرمی فارغ التحصیل شد. او از سال 2021 هم در دانشگاه سایبری هانیانگ ثبت نام کرد و مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی در تبلیغات و رسانه را دنبال می کند.

جیمین در کنسرت

دنیای هنری جیمین

پارک جیمین در 13 ژوئن 2013 عضوی از گروه معروف بی تی اس شد. جیمین با انتشار تک‌ آهنگ «خیال‌ بافی دیگه بسه» (No More Dreams) در این گروه آغاز به کار کرد. جیمین خواننده و رقصنده اصلی بی تی اس است. 

جیمین جدای فعالیت های گروهی، فعالیت انفرادی هم داشته. آهنگ های «Lie» و «Serendipity» و «Filter» از جمله آهنگ هایی می باشد که بیش از پنجاه میلیون استریم در اسپاتیفای دارد. 

جیمین همانند دیگر اعضا بی تی اس در کار خوانندگی خود بسیار موفق شد. تن صدای جیمین ظریف و شیرین توصیف شده‌ است. او از رین با نام کامل جونگ جی-هون که خواننده و بازیگر است، به‌عنوان یکی از الهام‌ بخش‌ های خود در مسیر خوانندگی و اجرا یاد می کند. جیمین به عنوان یک رقصنده استثنایی مابین گروه و به طور کلی در کی پاپ نام برده می شود.

جیمین در سال 2018 و دیگر اعضا بی‌ تی‌ اس، نشان لیاقت فرهنگی را از رئیس‌ جمهور کره جنوبی دریافت کرد. جیمین در سال 2018، جایزه ماهانه پیپر اند بیلبورد را بعنوان «هنرمند برتر کیپاپ» از آن خود کرده که این جایزه به نام جیمین به خیریه یونیسف اهدا شده است.

جیمین در سال 2019، به‌ خاطر اجرای رقص بوچه‌ چوم که رقص بادبزن سنتی کره‌ ای می باشد، در مراسم جوایز موسیقی ملون و کمک به گسترش این رقص در خارج از کره، لوح تقدیر انجمن حافظ منافع فرهنگی را دریافت کرده است.

جیمین و اعضا بی تی اس در مراسم شام سالانه فستا 2022

ماجرای جدایی جیمین و بی تی اس

جیمین و دیگر اعضا بی‌ تی‌ اس در ژوئن 2022 پس از اجرای لایو آهنگ جدید خود Yet To Come از آلبوم Proof، شام سالانه فستا (FESTA) داشتند تا 9 سال فعالیت خود را هم جشن بگیرند. آنها مابین گفتگوهای خود در مورد کارهای انفرادی یا سولو خود صحبت کردند. بسیاری از خبرگزاری ها عنوان کردند که این گروه قصد جدایی دارند تا اینکه بعضی از اعضا عنوان کردند که مدتی می خواهند تمرکزشان را روی آهنگ های سولو و انتشار آن بگذارند و مجبورند مدتی را از هم گروهای های خود دور بمانند.

آهنگ های جیمین

2023 دیواانه وار آلبوم چهره
2020 آهنگ فیلتر آلبوم بال ها
2017 آهنگ مقدمه سرندیپیتی آلبوم عاشق خودت باش: او
2016 آهنگ دروغ آلبوم نقشه روح: 7

 

آلبوم های جیمین

2023 Face (چهره)

راه ارتباطی جیمین

  • پیج اینستاگرام: j.m

گالری تصاویر جیمین

آهنگ like crazy جیمین
جیمین در اینستاگرام
جیمین و دیگر اعضا بی تی اس در کنار جو بایدن رئیس جمهور آمریکا
جیمین و دیگر اعضا بی تی اس در مصاحبه مطبوعاتی کاخ سفید
جیمین و دیگر اعضا بی تی اس و اجرای آهنگ Yet To Come از آلبوم Proof
فتوشات جیمین در پیج رسمی بی تی اس
جیمین در کنار جیهوپ و جین
Jimin permission to dance

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی جیمین» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی جیمین فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.