زمان مطالعه: 1 دقیقه
برنامه تلویزیونی جهنم مجردها

برنامه تلویزیونی جهنم مجردها

برنامه جهنم مجردها در مورد چند پسر و دختر است که باید برای رهایی از یک جزیره گرم و سوزان، زوج خود را بیابند تا به مکانی پر از آرامش که همانند بهشت است بروند.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

جهنم مجردها یکی از برنامه های تلویزیونی جذاب کره ای است که از نتفلیکس پخش شد و غوغا کرد. این ریلیتی شو که برنامه واقعی زندگی چند فرد را دنبال می کند درباره چند جوان مجرد است که باید زوج خود را در مراحل مختلف پیدا کنند تا از جهنم به بهشت بروند. در ادامه با آسمونی باشید تا به معرفی این برنامه بپردازیم.

معرفی

برنامه جهنم مجردها (Single's Inferno) یکی از برنامه های ساخت کره جنوبی است که 18 دسامبر 2021 پخش آن از نتفلیکس شروع شد و تا 8 ژانویه 2022 ادامه داشت. جهنم مجردها 8 قسمت بود. این برنامه توسط چهار مجری یا داور اجرا میشد که تاثیر زیادی بر جذابیت مراحل مختلف برنامه می گذاشتند. یکی از آنها چو کیوهیون است که خواننده گروه سوپر جونیور می باشد.

مجری ها

داورهای برنامه جهنم مجردها
داورهای برنامه جهنم مجردها
  • لی دا هی-Lee Da-Hee
  • چو کیو هیون-Kyuhyun
  • هونگ جین کیونگ-Hong Jin-Kyung
  • جونگ هان هه-Hanhae

ماجرای اصلی

پوستر برنامه جهنم مجردها
پوستر برنامه جهنم مجردها

 

برنامه جهنم مجردها در مورد چند پسر و دختر است که باید برای رهایی از یک جزیره گرم و سوزان، زوج خود را بیابند تا به مکانی پر از آرامش که همانند بهشت است بروند. در اولین قسمت آن، 5 پسر و 4 دختر بودند و تا چند قسمت همین 9 نفر حضور داشتند تا اینکه به 12 نفر رسیدند.

آنها وارد جزیره‌ ای متروک و سوزان شدند تا چند شبی آنجا زندگی کنند و در این روزها با کارهایی که انجام می دهند بتوانند زوج مورد نظر خود را برای زندگی پیدا کنند. اما این شرکت کنندگان اجازه ندارند سن خود را و یا کارشان را بگویند و باید با کارهایی که انجام می دهند شریک خود را جذب کنند. پس از انتخاب زوج خود، می توانند به هتلی مجلل با نام مستعار بهشت بروند و از جزیره خارج شوند. در این مرحله اجازه دارند که همدیگر را بیشتر بشناسند و اطلاعات زندگی شخصی خود را به یکدیگر بگویند.

چهار شرکت کننده جهنم مجردها
چهار شرکت کننده جهنم مجردها

 

این مجموعه پس از پخش در رده هشتم جدول جهانی برنامه‌ های در حال پخش قرار گرفت که در همان زمان بیش از 17 میلیون نفر آن را تماشا کردند.

به جرات می توان گفت نتفلیکس پس از انتشار سریال بازی مرکب توانسته فیلم و سریال های کره ای را بیش از پیش معروف کند و حال نوبت ریلیتی شو رسیده است.

پسرها در برنامه جهنم مجردها
پسرها در برنامه جهنم مجردها

 

نظر خود را درباره «برنامه تلویزیونی جهنم مجردها» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
  • شیما
    • لیلا شاهپوری
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره برنامه تلویزیونی جهنم مجردها فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.